اوقات فراغت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

تصویر ندارد

اوقات فراغت

 در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

از هم شهریان عزیز درخواست می شود که جهت غنی سازی اوقات فراغت کودکان ونوجوانان خود به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مراکز تخصصی ما مراجعه فرمایید.

با پنجاه سال سابقه ی فعالیت های فرهنگی و هنری و ادبی.

برای سنین ۶تا۱۶سال

چهل و چهار نوع فعالیت های مفید و پر بازده با مسابقات بین المللی کشوری و استانی

کارگاههای تخصصی

مربیان آموزش دیده

فضاهای شادو زیبا

کتابخانه های ما سرشار از کتابهای کارشتاسی شده می باشند.

کودکان و نوجوانان خود را به ما بسپارید.

آدرس.

مرکز شماره یک:میدان بهار -پارک شهید مدنی-تلفن۴۲۵۳۰۹۶۱٫

مرکزشماره دو:خیابان امام حسین علیه السلام -۱۶متری شهید حدادی پور-پارککوثر-تلفن۴۲۴۴۸۴۹۸

مرکز شماره سه :خیابان صفا -مارک صامتیه-تلفن ۴۲۶۰۷۳۸۷

منتظر حضور سبز بچه ها هستیم


معاون فرمانداربروجرد: سپرده گذاران بانک ثامن نگران وضعیت حساب های خود نباشند

تصویر ندارد
معاون فرمانداربروجرد:
سپرده گذاران بانک ثامن نگران 
وضعیت حساب های خود نباشند
به گزارش ایرنا-بروجرد
معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه بروجرد گفت:سپرده گذاران بروجردی از تجمع مقابل شعب موسسه ثامن پرهیزکنند ونگران وضعیت حساب های خود نباشند.
احمد گودرزیان روزدوشنبه با اشاره به نگرانی سپرده گذاران موسسه ثامن دراین شهرافزود: مردم اطمینان داشته باشند که هرگونه تصمیم درباره ادغام وتغییر در ساختاربا نظر بانک مرکزی انجام می شود.وی اظهار کرد: براساس سخنان روز گذشته معاون بانک مرکزی موسسه ثامن درمسیر پیوستن به موسسه های مجازاست و سپرده گذاران نگران نباشند.

گودرزیان اضافه کرد: موسسه مالی واعتباری ثامن یکی از موسسات متقاضی دریافت مجوز از بانک مرکزی است که درشهربروجرد دارای پنج شعبه بوده که در روزهای اخیرمجموعه سپرده گذاران با تجمع درمقابل این موسسه ها خواستاردریافت موجودی خود ازبانک هستند.

گودرزیان بیان کرد: شعب این موسسه در حال پرداخت سپرده به متقاضیان هستند اما ازدحام بیش از۱۵۰ تن درمقابل هرشعبه این موسسه در بروجرد به نوعی موجب بر هم زدن نظم عمومی شده است.

معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری بروجرد بیان کرد:برابر اعلام بانک مرکزی اقدام هایی توسط این موسسه شامل پذیره نویسی در بورس و تودیع سپرده قانونی نزد بانک مرکزی انجام شده و این موسسه در حال پیوستن به موسسه های مجاز است و جای هیچگونه نگرانی در این راستا وجود ندارد.

گودرزیان افزود: افزایش درخواست خارج کردن سپرده از ثامن توسط سپرده گذاران موجب شده تا دیگر سپرده گذاران احساس ترس نموده و حساب های خود را نزد این موسسه خارج کنند.

موسسه اعتباری ثامن الائمه فعالیت خود را در سال ۱۳۷۶ به عنوان یک تعاونی اعتباری با کسب مجوز از وزارت تعاون در مشهد آغاز کرد و برای کسب مجوز از بانک مرکزی تلاش می کند.روابط عمومی این موسسه تلفن های ۸۲۰۷۲۱۸۱ و ۸۲۰۷۲۱۸۲ و ۸۲۰۷۲۱۸۶ را با پیش شماره تهران برای پاسخگویی به پرسش ها و ابهام های مشتریان اعلام کرده است.

سرپرست جدید اداره صنعت، معدن وتجارت بروجرد منصوب شد

تصویر ندارد
سرپرست جدید اداره صنعت، 
معدن وتجارت بروجرد منصوب شد

به گزارش ایرنا-بروجرد
طی حکمی از سوی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان لرستان علی شاهرودی سرپرست جدید اداره در بروجرد منصوب شد.پیش از این محمد رضا علوی زاده بیش ازیک سال مسوولیت اداره صنعت، معدن وتجارت بروجرد را برعهده داشت.
بروجرد با بیش از۳۵۰ هزارتن جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان لرستان بعد از خرم آباد است.

بیش از۳۰ درصدصنایع تولیدی وصنعتی لرستان در شهرستان بروجرد وجود دارد و هم اکنون نیز ۳۳ هزار کارگر در بخش های مختلف تولیدی، صنعتی، کارگاه های بزرگ و کوچک دراین شهرستان مشغول به فعالیت هستند.

سازمان میادین میوه و تره بار بروجرد ساماندهی میوه فروشان سیار را به جدیت آغاز نمود

تصویر ندارد

آغاز ساماندهی میوه فروشان سیار توسط

سازمان میادین میوه و تره بار بروجرد


نظر آقای آروین معظمی گودرزی در رابطه با سنگین ترین ورزش دنیا

تصویر ندارد

نظر آقای آروین معظمی گودرزی

رکابزن برتر ایران و آسیا

در رابطه با سنگین ترین ورزش دنیا

با سلام  / جناب آقای آروین معظمی گرامی 

لطفا نظرتان را  در رابطه با  اینکه کدام ورزش  از بقیه ورزش ها سنگین تر و طاقت فرساتر می باشد؟برای درج در سایت فرهاد 90  ارسال بفرمائید.

دوستدار شما

فرهاد داودوندی

@@@@@

سلام بر آقای داودوندی عزیز

بر اساس تجربه ی بنده من ورزش های رزمی ، دو و میدانی ،بدنسازی و دوچرخه سواری را در سطح های بالا تجربه کردم و عقیده دارم هر ورزش سختی و تمرینات طاقت فرسا خاص خودش را داراست .

ورزشکاری که پا به عرصه ی قهرمانی یه رشته میگذاره مسلما سختی ها و رنج های خیلی خیلی زیادی را متحمل می شود.

با تمام این تفاسیر تجربه ی بنده از ورزش دوچرخه سواری جاده به عنوان سخت ترین رشته ی ورزشی دنیاست .دلایل من برای اثبات این حرف بدین گونه می باشد:

طولانی بودن زمان مسابقات که بین ۳ تا ۸ ساعت طول می کشد

برگزاری مسابقات تور که مسافت های خیلی زیاد را در چندین روز(بین ۳ تا ۲۱ روز) مسابقه می دهند (تور دو فرانس ، تور ایران و …)

مسیرهای خیلی سخت و سربالاهایی به شدت تند در طول جریان این مسابقات که ورزشکار را تا حد واماندگی خسته می کند

تمرکز و خواندن افکار تمام افراد مسابقه دهنده و همچنین تمرکز بر کنترل دوچرخه در سراشیبی های تند و جاده های سخت و پیچ در پیچ)

استفاده از تمامی سوخت های انرژی در سرتاسر مسیر مسابقه و خستگی دستگاه عصبی مرکزی و محیطی

به عنوان مثال من مسابقاتی را رکاب میزنم که میانگین ضربان در آن بین ۱۵۵ تا ۱۶۳ این درحالی بود که ماکزیمم ضربان من ۱۸۰ بود در زمان ۵ ساعت .

فشار در رشته دوچرخه سواری به صورت یکنواخت و یکسان نمی باشد و در طول مسیر با شدت های بیشینه و زیر بیشنه متغیر است و فشار روحی و جسمی را به بدن وارد می کند

متاسفانه یا خوشبختانه فرایند استقامت سال به سال پیشرفت می کند

دوچرخه سوار جاده رو، باید در سال بین ۲۰ تا ۱۲۰ روز نسبت به سن و سابقه ی تمرینی در مسابقات حضور داشته باشد

طی بررسی هایی که محققان انجام دادن پایان دادن تور دو فرانس معادل ۳ بار صعود به اورست می باشد.

از لحاظ خطر هم دارای یکی از بیشترین آمارهای مرگ در حین مسابقه می باشد.زیرا دوچرخه سوارها در مسابقه برای جا گذاشتن دیگر رقبا پیچ های تند را با بالاترین سرعت و ریسک می پیچند.

البته این تجربه های شخصی بنده از رشته ی ورزشی خودم می باشد و قصد زیر سوال بردن ورزش های دیگر را ندارم و این را می دانم که ورزشهایی وجود دارند که در یک روز دارای فشار های زیادی هستند ولی هیچ کدام ۲۱ روز طول نمیکشد و همچنین این ورزش ها رسمی نمی باشند

دلایلم شاید به اندازه ی کتابی چند جلدی شود و توضیحاتی که شاید افراد غیر ورزشکار و حتی ورزشکار نتوانند آن را درک کنند .

من سفید شدن مو های خودم را در بعضی از تمرینات حس می کنم

ببخشید وقتتان را گرفتم من سعی کردم بدون تعصب به سوالتان جواب دهم


شماره پیراهن بازیکنان جدید استقلال/ پیراهن شماره ۹ بر تن شجاعیان

تصویر ندارد
تیم استقلال شماره پیراهن بازیکنان جدید استقلال/ پیراهن شماره 9 بر تن شجاعیان

شماره پیراهن بازیکنان جدید استقلال در لیگ هفدهم مشخص شد

بر این اساس حسن بیت سعید، بازیکن خوزستانی استقلال در این فصل با پیراهن شماره ۷ که بعد از بازنشستگی فرهاد مجیدی مدت‌ها در بایگانی و سپس یک نیم فصل بر تن بختیار رحمانی بود بر تن خواهد کرد.

پیراهن شماره ۱۰ استقلال هم که منصوریان پیش از این اعلام کرده بود آن را برای سجاد شهباززاده کنار گذاشته است بر تن مهاجم جدید استقلال خواهد رفت.

اما داریوش شجاعیان بازیکن گران قیمت استقلال نیز که شب گذشته به عنوان بازیکن پرسروصدا به جع آبی پوشان پیوست با پیراهن شماره ۹ که بر تن کاوه رضایی بود بازی خواهد کرد.


گوگل یاهو!