معاون فرمانداربروجرد: سپرده گذاران بانک ثامن نگران وضعیت حساب های خود نباشند

معاون فرمانداربروجرد:
سپرده گذاران بانک ثامن نگران 
وضعیت حساب های خود نباشند

به گزارش ایرنا-بروجرد

معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه بروجرد گفت:سپرده گذاران بروجردی از تجمع مقابل شعب موسسه ثامن پرهیزکنند ونگران وضعیت حساب های خود نباشند.
احمد گودرزیان روزدوشنبه با اشاره به نگرانی سپرده گذاران موسسه ثامن دراین شهرافزود: مردم اطمینان داشته باشند که هرگونه تصمیم درباره ادغام وتغییر در ساختاربا نظر بانک مرکزی انجام می شود.وی اظهار کرد: براساس سخنان روز گذشته معاون بانک مرکزی موسسه ثامن درمسیر پیوستن به موسسه های مجازاست و سپرده گذاران نگران نباشند.

گودرزیان اضافه کرد: موسسه مالی واعتباری ثامن یکی از موسسات متقاضی دریافت مجوز از بانک مرکزی است که درشهربروجرد دارای پنج شعبه بوده که در روزهای اخیرمجموعه سپرده گذاران با تجمع درمقابل این موسسه ها خواستاردریافت موجودی خود ازبانک هستند.

گودرزیان بیان کرد: شعب این موسسه در حال پرداخت سپرده به متقاضیان هستند اما ازدحام بیش از۱۵۰ تن درمقابل هرشعبه این موسسه در بروجرد به نوعی موجب بر هم زدن نظم عمومی شده است.

معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری بروجرد بیان کرد:برابر اعلام بانک مرکزی اقدام هایی توسط این موسسه شامل پذیره نویسی در بورس و تودیع سپرده قانونی نزد بانک مرکزی انجام شده و این موسسه در حال پیوستن به موسسه های مجاز است و جای هیچگونه نگرانی در این راستا وجود ندارد.

گودرزیان افزود: افزایش درخواست خارج کردن سپرده از ثامن توسط سپرده گذاران موجب شده تا دیگر سپرده گذاران احساس ترس نموده و حساب های خود را نزد این موسسه خارج کنند.

موسسه اعتباری ثامن الائمه فعالیت خود را در سال ۱۳۷۶ به عنوان یک تعاونی اعتباری با کسب مجوز از وزارت تعاون در مشهد آغاز کرد و برای کسب مجوز از بانک مرکزی تلاش می کند.روابط عمومی این موسسه تلفن های ۸۲۰۷۲۱۸۱ و ۸۲۰۷۲۱۸۲ و ۸۲۰۷۲۱۸۶ را با پیش شماره تهران برای پاسخگویی به پرسش ها و ابهام های مشتریان اعلام کرده است.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!