مدافع استقلال به دنبال تمدید قرارداد/ جدایی این بازیکن تکذیب شد

تصویر ندارد
لئوناردو پادوانی مدافع استقلال به دنبال تمدید قرارداد/ جدایی این بازیکن تکذیب شد

 صحبتی در مورد اینکه پادوانی از استقلال جدا شود، مطرح نیست

مدیربرنامه لئونادرو پادوانی در خصوص اینکه پادوانی در لیست خروج تیم فوتبال استقلال قرار گرفته است، اظهار داشت: پادوانی برای تعطیلات از ایران می‌رود و هفته بعد قرار است برای تمدید قرارداد به باشگاه استقلال برود. تا الان صحبتی در مورد اینکه از این باشگاه جدا شود، مطرح نیست.

وی در مورد اینکه منتظری هم به احتمال زیاد راهی استقلال می‌شود و هم‌پست بودنش با پادوانی مشکلی ایجاد نمی‌کند، تاکید کرد: منتظری قطعا به خواسته کادر فنی به استقلال می‌آید و فکر نکنم مشکلی ایجاد شود.


جابر انصاری قراردادش را تمدید کرد

تصویر ندارد

هافبک تهاجمی استقلال قرارداد خود را با این باشگاه برای ۲ سال دیگر تمدید کرد

جابر انصاری که توانایی بازی در تمام پست
های هافبک هجومی را دارد امروز با حضور در باشگاه استقلال قرارداد خود را
تمدید کرد تا دومین بازیکن فصل گذشته این تیم باشد که ماندنش قطعی می شود.

انصاری در فصلی که گذشت در پست هافبک راست، چپ، پشت مهاجم و البته در پست
مهاجم سایه برای استقلال بازی کرده بود و با این شرایط منصوریان نتوانست از
نام بازیکن چند پسته تیمش به سادگی عبور کند.

انصاری فصل بعد کار سختی برای حضور در ترکیب اصلی و رقابت با ستاره های
تازه به خدمت گرفته شده استقلال دارد اما او در دو سال حضورش در جمع آبی ها
ثابت کرده است که همیشه یکی از بازیکنان موثر این تیم بوده است.


نورافکن: با افتخار پیراهن استقلال را می پوشم

تصویر ندارد
امید نورافکن با افتخار پیراهن استقلال را می پوشم

امید نورافكن سرانجام با استقلال ماند و به جای یك فصل، دوساله تمدید كرد

كاپیتان تیم جوانان ایران از دلایل لژیونر نشدنش حرف زد و البته گفت كه مسائل مالی را هم برای تمدید قرارداد مدنظر قرارداده است.
 
* مگر نمی‌خواستی لژیونر شوی؟! چه شد كه در استقلال ماندی؟
پیش از هر حرفی باید خدا را شكر كنم كه توانستم بار دیگر لباس استقلال را بر تن كنم. من با افتخار این پیراهن را بر تن می‌كردم و حالا هم می‌خواهم دو فصل دیگر این لباس را با افتخار بپوشم.
 
* چه شد كه نتوانستی از استقلال دل بكنی؟
شرایط طوری بود كه نمی‌توانستم بروم. اگر می‌رفتم، هواداران از دستم ناراحت می‌شدند. ماندم تا در دو سال بعد دینی كه استقلال بر گردنم دارد را ادا كنم.
 
* پس به لژیونر شدن هم فكر می‌كنی؟
البته كه فكر می‌كنم ولی اول استقلال بعد لژیونر شدن. در استقلال بازی می‌كنم؛ تیمی كه همه بازی‌هایش دیده می‌شود و اگر شانسم خوب باشد، حتماً می‌توانم از این تیم راهی اروپا شوم.
 
* منصوریان در تمدید قراردادت با استقلال چقدر نقش داشت؟
هرچه بود علی‌آقا بود. شاید بی‌اغراق باید بگویم 80 درصد این تصمیم من به خاطر خود علی‌آقا بود. او در برهه‌ای كه تیم جوانان به من احتیاج داشت، در حقم مردانگی كرد و اجازه داد به كره بروم و اگر من می‌رفتم، عین نامردی بود. ماندم تا دینم را به علی‌آقا هم ادا كنم.
 
* پیش از این می‌گفتی كه برای فصل بعد طوری قرارداد می‌بندی كه از نظر مالی هم بتوانی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای كرده باشی، آیا رقم قرارداد قبلی‌ات با استقلال (150 میلیون تومان) هم ترقی كرد؟
من تا پیش از این به عنوان بازیكن امید و جوانان با استقلال قرارداد داشتم. به این دلیل قرارداد جدیدم با باشگاه به شكل كامل تغییر كرد و به سبك بزرگسالان بسته شد. ضمن اینكه بازی‌های فصل قبلم برای استقلال در این ارتباط تأثیر مستقیم داشت. شكر خدا شرایط خیلی بهتر شده است. قراردادم طوری تنظیم شد كه جا برای اضافه و بهتر شدن در آن دیده شده است.
 
* چه هدفی برای جبران باخت به العین داری؟
نه تنها من بلكه كل باشگاه برای جبران آن بازی هدف داریم. ان‌شاءا… با حمایت هواداران‌مان در فصل بعد همه ناكامی‌های این مدت را جبران خواهیم كرد.

عکس تاریخی از رزمندگان بروجرد

تصویر ندارد

عکس اختصاصی سایت فرهاد ۹۰

عکس تاریخی از رزمندگان بروجرد

عکس تاریخی و اختصاصی سایت فرهاد ۹۰ از تاریخ معاصر بروجرد و رزمندگان بروجردی جنگ تحمیلی ( با سپاس از حاج احمد روزبهانی)

لازم به ذکر است جمعی ازاین عزیزان بدرجه رفیع شهادت نائل آمده اند، این عکس مقابل “مقابل نمازخانه قدیم سپاه بروجرد”  گرفته شده است”

بینندگان عزیز سایت فرهاد ۹۰ اگر در رابطه با این عکس مطلب یا خاطره ای دارند می توانند برای سایت فرهاد ۹۰ ارسال کنند تا در قسمت مطالب تاریخ معاصر جنگ تحمیلی در بروجرد به شرح این عکس ارزنده تاریخی اضافه شود.


زرشک طلایی این هفته تقدیم می شود به شورای شهر و شهرداری شهری که تعداد نیروهایش مشخص نیست!!!

تصویر ندارد

زرشک طلایی این هفته تقدیم می شود

به شورای شهر و شهرداری شهری که

 تعداد نیروهایش مشخص نیست!!!

(((محمد بیاتی عضو منتخب شورای شهر جدید بروجرد به خبرگزاری ایرنا گفت: هیچ یک از قسمت های اداری شهرداری بروجرد آماردقیقی از تعداد
کارگران ندارند و با تحقیقی که انجام شده برخی از پرسنل شهرداری از شهرداری
حقوق دریافت می کنند ولی در جایی دیگر مشغول کار هستند
.http://www.irna.ir/lorestan/fa/News/82567784)))

خوشبختانه شورای شهر چهارم و شهردار وقت، آنچنان دسته گل هایی در رابطه با مدیریت شهری به آب داده اند که تا سالیان بعد “شعرا و نویسندگان و کاتبان دربار و طوطیان شکر شکن قندهار”، باید در رابطه با این عزیزان جان!  داستانهای هزار و یک شب جدید به نگارش در آورند!

شهرداری یک شهری بنام بروجرد نمی داند چند تا پرسنل دارد!!!

الحق و والانصاف اگر از این همه مدیریت نوین روسای شهری بروجرد، ما شهروندان سرمان را زیر چرخ قطار! هم بگذاریم هنوز نتوانسته ایم حق مطلب را ادا کنیم.

البته از آنجا که بالاخره نمی شود “شورای شهر چهارم و شهردار وقت” را بخاطر این همه نبوغ که حتی نمی دانستند در ماه به چند نفر حقوق می دهند را بی پاداش بگذاریم، لذا با شنیدن خبر شاهکار جهانی این مدیران نابغه! زرشک طلایی! هفته را تقدیم می کنیم به “شورای شهر دوره چهارم و شهردار وقت” که بروجرد را به خاک سیاه نشاندند!


جدایی‌ام ربطی به بحث کاوه نداشت/ در ایران فقط برای استقلال بازی می‌کنم

تصویر ندارد
سجاد شهباززاده جدایی‌ام ربطی به بحث کاوه نداشت/ در ایران فقط برای استقلال بازی می‌کنم

کاوه برای پیشرفت فوتبالش ترجیح داده است به فوتبال اروپا برود و البته تصمیمی گرفته که قطعا به خودش ربط دارد

سجاد شهباززاده بعد از دو فصل حضور در استقلال، فصل گذشته ترجیح داد از این تیم جدا شود و راهی آلانیااسپور شد تا حضور در فوتبال اروپا را تجربه کند اما شرایط برایش آنطور که می‌خواست پیش نرفت و بنابراین بعد از نیم فصل حضور در نفت‌تهران ترجیح داد برای فصل جدید با استقلال قرارداد امضا کند.
 سجاد شهباززاده در مورد بازگشت به استقلال، جدایی کاوه رضایی و وضعیت باشگاه برای فصل جدید صحبت‌های جالبی به زبان آورد که در ادامه آن را می‌خوانید.
 
در مورد بازگشت به استقلال صحبت کن. 
 واقعیتش را بخواهید من زمانی هم که در استقلال نبودم هیچ وقت خودم را جدا از این تیم نمی‌دانستم و همیشه این تیم و هوادارانش را دوست داشتم حالا هم که برگشته‌ام به نظر من اتفاق فوق‌العاده‌ای افتاده و خیلی خوشحالم که می‌توانم در کنار این هواداران برای موفقیت استقلال تلاش کنم. 
 
اینکه باشگاه استقلال پیراهن شماره ۱۰ را برای تو نگه داشت تا برگردی چه حسی منتقل کرد؟
 همانطور که خودتان می‌دانید این چیزهایی است که به آن افتخار می‌کنم، از لطف مدیران و اعضای کادرفنی استقلال ممنونم و این مسائلی است که از آن خیلی خوشحالم، باعث می‌شود اعتماد به نفسم بالا برود و صددرصد تلاش می‌کنم که بهترین عملکرد را داشته باشم. 
 
زمانی که تو از استقلال جدا شدی، خیلی‌ها می‌گفتند که سجاد شهباززاده شاید به خاطر حضور کاوه رضایی تصمیم گرفته به لیگ ترکیه برود. آیا چنین حرف‌هایی درست است؟
 این چیزهایی است که من چندین بار واضح درباره آن توضیح دادم و فکر می‌کنم باید یک بار دیگر آن را اعلام کنم. صددرصد تمام بازیکنانی که در ایران بازی می‌کنند دوست دارند روزی به فوتبال اروپا بروند و وقتی چنین موقعیتی برای امثال من پیش می‌آید دوست داریم از آن استفاده کنیم. به طور قطع یک بازیکن دوست دارد فوتبالش را در خارج از کشور از بوندسلیگا شروع کند اما واقعیت این است در لیگ این کشور یا کشورهای نظیر آن بازیکنان ایرانی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و بنابراین بازیکن مجبور است از لیگ‌های سطح پایین‌تر شروع کند. من نه دلخوری‌ای از مسئولان باشگاه استقلال داشتم و نه هیچ چیز دیگری؛ زمانی هم که بار قبل با استقلال قرارداد 3 ساله امضا کردم گفتم که من در ایران جز این تیم نمی‌خواهم در تیم دیگری بازی کنم اما اگر پیشنهاد اروپایی آمد به من کمک کنند که بتوانم بروم که همین اتفاق هم افتاد. 
 
حالا بحثی به وجود آمده که کاوه رضایی به خاطر آمدن تو از استقلال جدا شده است. این حرف‌ها را چقدر جدی می‌دانی؟
 اول باید بگویم رابطه من با کاوه رضایی خوب است و او دوست عزیز من است. کاوه برای پیشرفت فوتبالش ترجیح داده است به فوتبال اروپا برود و البته تصمیمی گرفته که قطعا به خودش ربط دارد. من هم در آن زمان با اهدافی که داشتم ترجیح دادم از استقلال بروم و احتمالا کاوه هم همین فکرها را کرده. 
 
حتما می‌‌دانی با جدایی کاوه رضایی وظیفه تو در امر گلزنی سنگین‌تر شده است. 
 کادرفنی برای هر بازیکنی در قالب یک تیم وظایفی در نظر می‌گیرد که طبیعتا برای من هم اوضاع به همین شکل است و من سعی می‌کنم وظایفی که کادرفنی به من محول کرده را به بهترین شکل انجام بدهم و باقی حرف‌هایی که مطرح می‌شود به نظرم حاشیه‌ای است. 
 
استقلال از بعد از آرش برهانی هرگز آقای گلی در لیگ‌برتر نداشته است. فکر می‌کنی زمان آن رسیده که این تیم یک آقای گلی جدید به فوتبال ایران معرفی کند؟
 به نظر خودم از نظر سطح فنی در شرایط خوبی هستم و انگیزه فوق‌العاده‌ای هم دارم که فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر بگذارم. قول دادن در مورد آقای گلی شاید درست نباشد اما می‌توانم این قول را بدهم که بیشترین گل ممکن را بزنم و البته در سطح بسیار خوبی در این فصل برای استقلال بازی کنم. 
 
حتما می‌دانی که هواداران از روند تیم در فصل نقل و انتقالات نگران هستند، نظر تو در این‌باره چیست؟
 من فکر می‌کنم مسئولان باشگاه دارند فعالیت می‌کنند تا اگر استقلال در پستی نیاز به بازیکن داشته باشد آن را جذب کنند. من فکر می‌کنم هواداران نباید نگران باشند و استقلال فصل خوبی را پشت سر خواهد گذاشت. 
 
و سوال پایانی؛ خیلی‌ها می‌گویند قرارداد تو با استقلال میلیاردی است. این موضوع را تایید می‌کنی؟
 اگر اجازه بدهید به سوال شما پاسخ ندهم. قرارداد من یک چیز خصوصی بین خودم و باشگاه است و ترجیح می‌دهم حرفی در این‌باره نزنم.

گوگل یاهو!