آقای فرماندار؛ اینک نوبت شماست.

تصویر ندارد

به پشتوانه رای قاطع ۸۱ هزار نفری و پیروزی دکتر روحانی در شهرستان بروجرد

 مردم حماسه ساز بروجرد،

کار خودشان را انجام دادند،

آقای فرماندار؛ اینک نوبت شماست…!

حماسه بزرگ ۲۹ اردیبهشت با حضور میلیونها ایرانی سرافراز از سراسر جهان پای صندوقهای سرنوشت ساز انتخابات و رای قاطع ملت ایران به دکتر روحانی و ادامه راه پرفروغ دولت تدبیر و امید پیروزی شیرین و به یاد ماندنی را تقدیم نظام و دلسوزان واقعی جمهوری اسلامی نمود.

مردم فهیم و بادرایت بروجرد و اشترینان هم دوشادوش دیگر هم استانیهای غیور لرستانی و هموطنان حماسه سازشان، سهمی بسزا در این پیروزی بزرگ با مشارکت معنا دار بیش از گذشته و رای قاطع ۸۱ هزار نفری به دکتر روحانی ایفا نمودند و بار دیگر علیرغم همه بی مهریها و کاستیهای گذشته ادامه راه عقلانیت و تدبیر و ثبات و آرامش را برگزیدند.

اما اینک مردم این شهرستان، چشمشان به نماینده عالی دولت در شهرشان است تا با تدبیر و همتش، امیدبخش روزهایی خوش و باصلابت برای دولت منتخب و حامیان دولت باشد و از تمام توانش به عنوان یک فرماندار اصلاح طلب اصیل برای اصلاح امور شهرمان استفاده نماید.

آقای کورانی فر، قطعا نیک میدانید در دوره اول دولت تدبیر و امید، کمترین تغییرات مدیریتی و توجه به نیروهای همدل و همسو با برنامه ها و اهداف دولت صورت گرفت و همین موضوع چالشهای بسیاری را با نارضایتی مردم به دنبال داشت چرا که عملکرد هر مدیر در هر مجموعه، کارنامه دولت در آنجا محسوب میشود و چه بسیار بودند مدیرانی در بروجرد که با عملکرد ضعیفشان، هم بروجرد را به ورطه شکست و نابودی در بسیاری امور سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و درمانی کشاندند و هم به سایر تلاشهای بزرگ دولت در عرصه های ملی و جهانی لطمه وارد کردند.

آقای کورانی فر، مردم فهیم بروجرد و اشترینان، شور و شعور و مسئولیت اجتماعیشان را به زیبایی به سرانجام نیک رساندند و اینک به شیو ی شایسته ای نگرانند بدانند پاسخ بحق خویش را چگونه می یابند؟
بیگمان راءی حداکثری مردم این دیار پشتوانه بسیار محکمی است بر عملکرد مدیرانی که برنامه های دولت را باور دارند و تغییر در جهت امیدواری مردم را برنامه اصلی خود می پندارند و بهترین پاسخ هم همین است که مردم تغییر در مدیریت ادارات و برنامه های آنان را به عینه ببینند و این تغییرات موجب افزایش امید و نشاط و توسعه و پویایی این شهرستان گردد.

آقای کورانی فر، امید است قدر این اعتماد باارزش را بدانید و با اقتدار و صلابت از تمام عزم و اراده و نفوذتان و دلگرمی به حمایت مردم، استفاده نمایید و دولت دکتر روحانی را به معنای واقعی در بروجرد و اشترینان مستقر کنید و گامی بزرگ برای توسعه و اعتلای دوباره نام پرآوازه این دیار بردارید.

یادمان باشد سنگ بنای توسعه این شهر در حضور مدیران همسو و همدل با دولت نهفته است، چنین مدیرانی، برای رصد مشکلات شهر و یافتن راهکارهای اثربخش رفع معضلات عدیده حوزه اجراییشان و اخذ اعتبارات و بودجه لازم با جان و دل تلاش خواهند کرد و خود را ملزم به پاسخگویی به اعتماد مردم و نماینده عالی دولت منتخب خواهند دانست و لحظه ای از خدمت به شهر و دیارشان کوتاه نخواهند آمد.

آقای فرماندار، اینک نوبت شماست…
برای پاسخی شایسته به راءی حداکثری مردم، برای تغییر مدیریتها، برای یافتن راهکارهای رفع مشکلات، برای برنامه ریزی هدفمند و اخذ بودجه و اعتبارات در خور بروجرد و اشترینان و برای سربلند کردن دکتر روحانی در این دیار…

                  نادر پاپی


فرهاد مجیدی: پیشنهاد سرمربیگری استقلال را رد کردم/ می‌خواهم هواداران آبی را خوشحال کنم

تصویر ندارد
فرهاد مجیدی فرهاد مجیدی: پیشنهاد سرمربیگری استقلال را رد کردم/ می‌خواهم هواداران آبی را خوشحال کنم

فرهاد مجیدی ضمن انتقاد از مدیرعامل استقلال اعلام کرد پیشنهاد سرمربیگری این تیم را رد کرده است و به دنبال اهداف بزرگتری است


چهره محبوب استقلالی ها،چند روز بعد از تولد ٤١ سالگی اش انتقادهای تندی را علیه مدیرعامل باشگاه استقلال مطرح کرده است. فرهاد مجیدی البته اعلام کرده که عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال نخواهد شد.
 
خبر عضویت شما در هیئت مدیره باشگاه استقلال،دیروز جزو اخبار پربازدیدبود.به نظر می رسد که سه سال و نیم بعد از خداحافظی همچنان محبوب ترین چهره استقلالی هستید ؟ 
 این لطف هواداران استقلال هست که با گذر زمان خاطرات خوبی که در کنار یکدیگر داشتیم را فراموش نکردند.من از همه آنها سپاسگزارم و امیدوارم این محبتها را به بهترین شکل جبران کنم.
 
با عضویت در هیئت مدیره ؟ 
 من تمایلی به کار مدیریتی ندارم.دوست دارم فعلا فقط مربیگری کنم و اهداف بزرگی دارم.در زندگی فوتبالی ام هر چیزی که خواستم را به دست آوردم و مطمئنم که در عرصه مربیگری هم می توانم موفق باشم.
 
پس فرهاد مجیدی سراغ مدیریت نمی رود؟
 نه،من در این بخش تخصصی ندارم و بهتر است که به متخصص ها احترام بگذاریم.در چند سال گذشته بارها گفتم که بحران بزرگ باشگاه استقلال مدیریت است.این مدیران توانایی لازم جهت اداره این باشگاه پرهوادار را ندارند.وقتی مدیریت ضعیف است آنوقت بعضی ها به خودشان اجازه دخالت می دهند.بازیکن حق ندارد در امور کلان باشگاه و حتی تیم ورود کند اما می بینیم که این طور نیست.بعد از من در استقلال بازیکن برای مربی و تیم تصمیم گرفته،مگر باشگاه کمیته نقل و انتقالات و معاون نداشته؟! وقتی امثال من در استقلال بودند از این خبرها نبود.حالا هم امیدوارم که با حضور دکتر سلطانی فر دوران مماشات با مدیران بی کفایت به پایان برسد.استقلال جای نامهای بزرگ است.مدیرانی در حد وزارت.آنقدر که مدیرعامل استقلال به چشم می آید و در رسانه ها دیده می شود،خیلی اعضای کابینه دیده نمی شوند.باید مدیران زبده در راس باشگاه قرار بگیرند.استقلال با این مدیران به جایی نمی رسد و فقط فرصت را از دست می دهیم.
 
بعد از شکست استقلال مقابل العین خیلی ها می خواهند نظر شما را بدانند؟بازی را که حتما دیدید
 من تمام بازیهای استقلال را می بینم و اخبار باشگاه را به دقت دنبال می کنم.حتی اکثر مواقع به اتفاق فرزاد بازیهای لیگ یک را هم تماشا می کنیم.بازی با العین یک اتفاق بود اما چیزی که باید بگویم این است که تیم استقلال باید به جوانانش افتخار کند.مهره هایی که در نیم فصل دوم همه معادلات را تغییر دادند.با یک بازی،بزرگی و عظمت استقلال خدشه دار نمی شود.ما فصل آینده هم در آسیا حضور داریم و حتما این نتیجه را بچه ها جبران می کنند.
 
پس شما هم اعتقادی به تغییر کادرفنی ندارید؟
 مشکل استقلال مدیریتی است.مدیری باید به استقلال بیاید که دیگران برایش تصمیم نگیرند.مربی جوان بیشتر از هر چیز به مدیر قدرتمند نیاز دارد.مدیری که عادت های بد و غلط را از بین ببرد و سیستمی به وجود بیاورد که هر چیزی سر جای خودش باشد.مطمئن باشید در این شرایط توانایی کادرفنی استقلال هم دو برابر می شود.
 
مربیگری را از کجا شروع می کنید؟از ایران یا خارج ؟
 هنوز تصمیمی نگرفتم.خیلی دوست دارم که در کنار یک مربی مطرح خارجی کار مربیگری را شروع کنم.من اگر می خواستم می توانستم دو فصل قبل سرمربی استقلال بشوم.پیشنهادم داشتم اما قبول نکردم.میلیون ها هوادار از امثال من توقع بالایی دارند و اگر ما هم بخواهیم شیوه های سنتی و غلط را ادامه بدهیم فقط مردم را از فوتبال دور می کنیم و به اعتبار ٧٠ ساله باشگاه استقلال ضربه می زنیم.
 
بعضی ها می گویند که چرا دوره های مربیگری فرهاد مجیدی اینقدر طول کشیده؟ 
 مدرک مربیگری را که نمی شود یک ماهه گرفت یا اگر هم بشود من اهل این روشها نیستم.من سه ماه دیگر مدرک A مربیگری را دریافت می کنم.یعنی در ماه سپتامبر،این را جهت اطلاع طرفداران فوتبال می گویم که بعد از دریافت مدرک B باید حداقل یک سال بگذرد تا اجازه داشته باشید مدرک A را بگیرید.من قانون را می گویم و ترجیح می دهم که کار درست را انجام بدهم.نزدیک به ٢ سال قبل مدرک B را گرفتم و الان هم منتظر کلاس A هستم.
 
فردا تیم ملی بازی حساسی را در پیش دارد.پیش بینی نمی کنید؟
 بهترین اتفاق؛حضور کی روش در تیم ملی ایران است و شک ندارم ازبکستان را شکست می دهیم.مطمئن باشید تیم ملی در جام جهانی بهترین نتایج تاریخ را کسب می کند.برای کارلوس عزیز و تیم ملی ایران آرزوی موفقیت دارم. 
نکته دیگری هم که در پایان بگویم می خواستم تشکر کنم از مسئولانی که اجازه حضور بانوان در سالن والیبال را صادر کردند.امیدوارم این تصمیم صحیح به فوتبال ایران هم سرایت کند.باور کنید محیط ورزشگاه های ما با حضور خانواده ها بهتر می شود.همه دیدند که حضور بانوان در سالن والیبال هیچ حاشیه ای نداشت و امیدوارم مسئولان درباره فوتبال هم بهترین تصمیم را بگیرند.

مطالبی که روی سایت قرار خواهد گرفت…

تصویر ندارد

مطالبی که روی سایت قرار خواهد گرفت…


رسمی/ دومین بمب نقل و انتقالاتی استقلال منفجر شد/ شکار بزرگ علیمنصور

تصویر ندارد
حسن بیت سعید رسمی/ دومین بمب نقل و انتقالاتی استقلال منفجر شد/ شکار بزرگ علیمنصور

مهاجم فصل گذشته ی آبی های خوزستانی با امضای قراردادی رسما استقلالی شد


حسن بیت سعید مهاجم فصل گذشته ی استقلال خوزستان با امضای قراردادی دو ساله به استقلال تهران پیوست. این مهاجم که در دو فصل گذشته عملکرد درخشانی در ترکیب آبی های خوزستان داشت، بعد از دو جلسه مذاکره با آبی ها عصر یکشنبه با حضور در باشگاه استقلال قرارداد خود با آبی های تهرانی را به امضا رساند. 
بیت سعید فصل گذشته با ۱۰ گل و ۷ پاس گل یکی از بهترین بازیکنان استقلال خوزستان بود و در مسابقات آسیایی نیز عملکرد بسیار خوبی داشت. این مهاجم اولین خرید لیگ برتری استقلال است که بعد از مهدی قائدی دسته یکی به جمع شاگردان منصوریان اضافه می شود.
بیت سعید در سمت راست و چپ خط حمله ی استقلال به میدان خواهد رفت و با حضور این بازیکن یعقوب کریمی و بهنام برازی به زودی از استقلال جدا می شوند.

خیابان مقدسی را دریابید

تصویر ندارد

خیابان مقدسی را دریابید

آقای داودوندی سلام

معمولا در هر شهری گرانترین خانه ها در تمیزترین محله ها هستند اما در شهر ما خیابان مقدسی کوچه های آن حتی یک سبد زباله ندارند و تبدیل به جولانگاه گربه ها شده است.

حتما باید لندکروز داشت تا بتوان از چاله های این کوچه ها رد شد در غیر اینصورت حداقل کمک فنر ماشین ار کاپوت آن بیرون میزند.

 عکس بالا نیز ساعت 12 شب گرفته شده که خبری از حمل زباله ها نیست. لازم به ذکر است که جوی آب زحمت بردن بسیاری از زباله ها را میکشد.


دختر نیازمندی که چشمانش مورد عمل موفقیت آمیز قرار گرفت

تصویر ندارد

۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

برای خرید دارو، عینک و فیزیوتراپی

 و 5.000.000 ریال

برای کرایه شیراز به بروجرد برای

“دختری که شاید چشمانش را از دست بدهد”

هزینه شد

از مبالغی که توسط خیرین عزیز برای کمک به “دختر نیازمندی که چشمانش مورد عمل موفقیت آمیز قرار گرفت” به حساب اینجانب واریز کرده اند:

  مبلغ 5.000.000 ریال طی یک فقره حواله بانکی به حساب راننده محترم، برای هزینه ماشین دربست از شیراز به بروجرد و 5.000.000 ریال هم طی یک فقره چک برای خرید عینک و 15 جلسه فیزیوتراپی و دارو به این خانواده نیازمند تقدیم شد.

صمیمانه برای خیرین و بینندگان عزیز و خانواده های محترم
شان آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون داریم.

@@@@@@@@@

 

گاهی خدا

با دست تو دست دیگر بندگانش را میگیرد.

با زبان تو گره از كار بنده ای باز میكند.

وقتی دستی را به یاری میگیری،

بدان كه در آن زمان دست دیگر تو در دست خداست

تمامی خیرین عزیزی که مایلند در امر
خدا پسندانه کمک به ”  این دختر نیازمند برای هزینه های بعد از عمل جراحی “  آستین همت را بالا بزنند می
توانند

کمک های هر چند اندک مادی خود را به حساب  کارت بانک تجارت  شماره :

  5859831008771817

 بنام فرهاد داودوندی واریز کرده و پیامک ارسال مبلغ خود را نیز به شماره تماس 09161622595  ارسال نمایند.

مثل الذین ینفقون
اموالهم فی سبیل الله کمثل حبة انبتت‏ سبع سنابل فی کل ‏سنبلة ماة حبة و الله
یضاعف لمن یشاء و الله واسع علیم (بقره،۲۶۱
(


کسانی که اموال خود را در راه
خدا«انفاق‏»می‏کنند،همانند بذری هستند که هفت‏ خوشه برویاند که در هر خوشه یکصد
دانه باشد و خداوند آن را برای هر کس بخواهد(وشایستگی داشته باشد)،دو یا چند برابر
می‏کند و خدا(از نظر قدرت و رحمت)وسیع و(به همه‏ چیز)داناست


گوگل یاهو!