آقای فرماندار؛ اینک نوبت شماست.

به پشتوانه رای قاطع ۸۱ هزار نفری و پیروزی دکتر روحانی در شهرستان بروجرد

 مردم حماسه ساز بروجرد،

کار خودشان را انجام دادند،

آقای فرماندار؛ اینک نوبت شماست…!


حماسه بزرگ ۲۹ اردیبهشت با حضور میلیونها ایرانی سرافراز از سراسر جهان پای صندوقهای سرنوشت ساز انتخابات و رای قاطع ملت ایران به دکتر روحانی و ادامه راه پرفروغ دولت تدبیر و امید پیروزی شیرین و به یاد ماندنی را تقدیم نظام و دلسوزان واقعی جمهوری اسلامی نمود.

مردم فهیم و بادرایت بروجرد و اشترینان هم دوشادوش دیگر هم استانیهای غیور لرستانی و هموطنان حماسه سازشان، سهمی بسزا در این پیروزی بزرگ با مشارکت معنا دار بیش از گذشته و رای قاطع ۸۱ هزار نفری به دکتر روحانی ایفا نمودند و بار دیگر علیرغم همه بی مهریها و کاستیهای گذشته ادامه راه عقلانیت و تدبیر و ثبات و آرامش را برگزیدند.

اما اینک مردم این شهرستان، چشمشان به نماینده عالی دولت در شهرشان است تا با تدبیر و همتش، امیدبخش روزهایی خوش و باصلابت برای دولت منتخب و حامیان دولت باشد و از تمام توانش به عنوان یک فرماندار اصلاح طلب اصیل برای اصلاح امور شهرمان استفاده نماید.

آقای کورانی فر، قطعا نیک میدانید در دوره اول دولت تدبیر و امید، کمترین تغییرات مدیریتی و توجه به نیروهای همدل و همسو با برنامه ها و اهداف دولت صورت گرفت و همین موضوع چالشهای بسیاری را با نارضایتی مردم به دنبال داشت چرا که عملکرد هر مدیر در هر مجموعه، کارنامه دولت در آنجا محسوب میشود و چه بسیار بودند مدیرانی در بروجرد که با عملکرد ضعیفشان، هم بروجرد را به ورطه شکست و نابودی در بسیاری امور سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و درمانی کشاندند و هم به سایر تلاشهای بزرگ دولت در عرصه های ملی و جهانی لطمه وارد کردند.

آقای کورانی فر، مردم فهیم بروجرد و اشترینان، شور و شعور و مسئولیت اجتماعیشان را به زیبایی به سرانجام نیک رساندند و اینک به شیو ی شایسته ای نگرانند بدانند پاسخ بحق خویش را چگونه می یابند؟
بیگمان راءی حداکثری مردم این دیار پشتوانه بسیار محکمی است بر عملکرد مدیرانی که برنامه های دولت را باور دارند و تغییر در جهت امیدواری مردم را برنامه اصلی خود می پندارند و بهترین پاسخ هم همین است که مردم تغییر در مدیریت ادارات و برنامه های آنان را به عینه ببینند و این تغییرات موجب افزایش امید و نشاط و توسعه و پویایی این شهرستان گردد.


آقای کورانی فر، امید است قدر این اعتماد باارزش را بدانید و با اقتدار و صلابت از تمام عزم و اراده و نفوذتان و دلگرمی به حمایت مردم، استفاده نمایید و دولت دکتر روحانی را به معنای واقعی در بروجرد و اشترینان مستقر کنید و گامی بزرگ برای توسعه و اعتلای دوباره نام پرآوازه این دیار بردارید.

یادمان باشد سنگ بنای توسعه این شهر در حضور مدیران همسو و همدل با دولت نهفته است، چنین مدیرانی، برای رصد مشکلات شهر و یافتن راهکارهای اثربخش رفع معضلات عدیده حوزه اجراییشان و اخذ اعتبارات و بودجه لازم با جان و دل تلاش خواهند کرد و خود را ملزم به پاسخگویی به اعتماد مردم و نماینده عالی دولت منتخب خواهند دانست و لحظه ای از خدمت به شهر و دیارشان کوتاه نخواهند آمد.

آقای فرماندار، اینک نوبت شماست…
برای پاسخی شایسته به راءی حداکثری مردم، برای تغییر مدیریتها، برای یافتن راهکارهای رفع مشکلات، برای برنامه ریزی هدفمند و اخذ بودجه و اعتبارات در خور بروجرد و اشترینان و برای سربلند کردن دکتر روحانی در این دیار…

                  نادر پاپی


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!