سخنانی رُک و بی رو دربایستی با منتخبین شورای شهر پنجم بروجرد

تصویر ندارد

سخنانی رُک و بی رو دربایستی

با منتخبین محترم شورای شهر پنجم بروجرد


فرهاد داودوندی- بروجرد:

متاسفانه بسیاری از اعضای شوراهای شهر قبلی در مقابل هر خبر ریز و درشتی که بنا به میل شان نبود سریعا جبهه گیری می کردند و بعد ها ثابت شد که در دراز مدت آنکه ضرر کرد، همان اعضای شورای شهر گریزان از نقد منصفانه بودند.

به هر حال با توجه به وضعیت حال حاضر شهرمان لازم است با منتخبین جدید و محترم شورای شهر دوره پنجم کمی رُک و صریح صحبت کنیم و آنچه شرط  بلاغ است را برای ثبت در تاریخ شهرمان با این عزیزان در میان بگذاریم، خواه از سخنان ما ناراحت شوند و خواه پند بگیرند!

دوستان عزیز ضمن عرض تبریک به مناسبت انتخاب شما بعنوان خدمتگزاران مردم بروجرد در شورای شهر دوره پنجم لازم است بعرض برسانیم که:

دوره ماه عسل رقابت های شیرین و توام با هیجان انتخابات شورای شهر به پایان رسید، این مردم نبودند که برای به میدان آوردن شما به در منازل تان آمدند، بلکه این خود شما بودید که با توجه به اینکه در خود توان بسیاری برای خدمت به بروجرد و بروجردی ها می دیدید قدم پیش نهادید.

شاید برای نمونه تاکنون اگر از چراغ قرمز رد می شدید فقط  یک جریمه معمولی برای شما در نظر گرفته می شد، اما از حالا به بعد در تمامی زمینه ها، زندگی شخصی و اجتماعی شما تغییر خواهد کرد.

از حالا به بعد چه بخواهید و چه نخواهید چشمان تیزبین همشهریان عزیز کاملا شما را زیر نطر خواهند گرفت.

 نشست و برخاست تان، وضعیت مالی، شخصیت دوستان تان، نوع مدل خودروی مورد استفاده شما، نوع پوشش، حضور و غیابت تان در مراسم های مختلف شهری، وضعیت شغلی اطرافیان تان، مدرک تحصیلی تان، دانشگاهی که در آن درس خوانده اید، آسفالت کوچه تان، نانوایی که از آن نان تهیه می کنید و  ……. و حتی مسافرت های شما به شهرهای دیگر توسط شهروندان بصورت بسیار دقیق رصد خواهد شد.

مطمئنا خود شما قبل از انتخاب شدن تان، در جریان خیلی از مسائل ریز و درشت شهر به مانند: تاریخ سند خوردن خودروی گرانقیمت “در پارکینک خفته” فلان رئیس شهر در فلان محضر بالای شهر تهران، مسافرت های فلانی برای سرکشی به ساختمان سازی اش در فلان شهر مهم، استخدام فامیل های  بسیار نزدیک فلانی در فلان اداره، مبلغ دقیق پاداش های میلیونی فلانی ها در شب عید، مبلغ هر متر مربع منزل مسکونی در تهران و اصفهان و مشهد و کیش و ….. قرار گرفته اید! خوب طبیعی است که این روند نظارت مردمی برای خود شما هم ادامه خواهد داشت.

بنابر این اگر مردم از شما در هر موردی گلایه داشتند نباید عصبانی و ناراحت بشوید، خود شما قبول کرده اید خادم این مردم باشید، به جای تند حرف زدن و عصبانیت و مغرض دانستن دیگران، لطفا با روی باز، شفاف سازی کنید.

اگر خبر، فیلم و یا عکسی از نشست و برخاست شما به هر دلیل  رسانه ای شد، لطفا در کمال خونسردی، این را حق مردم بدانید و بصورت کاملا شفاف پاسخگو باشید تا جلوی هر گونه حاشیه سازی را نیز گرفته باشید.

دانستن و مطالبه گری را حق شهروندان بدانید.

 از همین روزهای نخست انتخاب تان، با تمام وجود خود را وقف برون رفت  بروجرد از این وضعیت نابسامان کنید، با هر گونه انتقاد ریز و درشتی از طرف مردم، “از کوره در نروید” و خود را در “جای حق” قرار ندهید و دیگران را متهم به کج اندیشی نکنید، شما با میل خودتان قبول کرده اید که پا در میدان بگذارید و در ضمن وعده داده اید که شب و روز برای بروجرد کار کنید.

عصر عصر ارتباطات است، همین ارتباطات باعث شد شورای ناکارآمد قبلی نتواند در این دوره آراء مردمی را جذب کند، بنابر این شرایط حال حاضر را تجزیه و تحلیل کنید و بدانید قضاوت مردم  بر اثر تجربه به دست آمده و همین تجربه گرانقیمت مردمی خطای بسیار بسیار کمی دارد.

بنابر این از حالا به بعد که عضو شورای شهر بروجرد شده اید، در هر جلسه علنی و غیر علنی برای هر موضوع شخصی یا جمعی که به موضوع شهری ربط داشته باشد حاضر بشوید، با این تکنولوژی های ارتباط جمعی که در اختیار همه مردم است “قبل از خروج شما از هر جلسه ای”، تمامی مردم شهر از مفاد ریز و درشت “وعده وعیدها” و صحبت های رد و بدل شده در اینگونه جلسات، کاملا با خبر خواهند شد. والسلام.


اهدای نشان برجسته هنری به “رازمیک اوهانیان” استاد موسیقی ایرانی از سوی رییس‌ جمهور ارمنستان

تصویر ندارد
اوهانیان

اهدای نشان برجسته هنری

به “رازمیک اوهانیان” استاد موسیقی ایرانی

از سوی رییس‌ جمهور ارمنستان

رییس‌جمهور ارمنستان با اهدای نشانی از استاد موسیقی ایرانی تقدیر کرد.

به
گزارش ایسنا، رازمیک اوهانیان استاد برجسته موسیقی ایرانی و رهبر کر ارکستر
سمفونیک تهران به پاس انجام خدمات فرهنگی به تاریخ و فرهنگ ایران و
ارمنستان روز یکشنبه  نشان برجسته هنری ارمنستان بنام موسس خرناتسی فیلسوف و
تاریخ شناس ارمنی را از طرف سرژ سرکیسیان رئیس جمهور این کشور دریافت کرد.
این نشان به پاس انجام خدمات برجسته فرهنگی و هنری در عرصه موسیقی به ویژه
جمع آوری آواهای ملی ایرانی و ارمنی، اجراهای متعدد، شناساندن فرهنگ دو
کشور در عرصه های جهانی و بین المللی، تنظیم های ماندگار در عرصه موسیقی دو
کشور به این استاد ایرانی اعطا شده است.

استاد اوهانیان از موسیقیدانان و رهبران برجسته موسیقی ایرانی است که به
خاطر انجام فعالیت های هنری در عرصه موسیقی همواره در جشنواره های داخلی و
بین المللی حائز مدال های فراوانی شده است. وی در سال ۹۴ نشان درجه یک هنری
را از دست رئیس جمهور کشورمان دریافت نمود و داور و دارنده مدال طلا از
فستیوال موسیقی ارمنستان (۳ دوره) و داور جشنواره بین المللی موسیقی فجر (۸
دوره )است.


کلاسهای استعداد یابی آکادمی والیبال پاسارگاد

تصویر ندارد

آموزش والیبال در

کلاسهای استعداد یابی و آموزش

 آكادمی والیبال پاسارگاد

ثبت نام تابستان ١٣٩٦

استعدادیابی _ آموزش

همراه با كلاسهای تئوری والیبال

كلاسهای روانشناسی(ورزشی،اجتماعی)

معرفی استعدادهای برتر به كمیته استعدادیابی فدراسیون والیبال آكادمی والیبال پاسارگاد تنها آكادمی دارای مجوز از فدراسیون والیبال در بروجرد میباشد و مستقیما تحت نظارت كمیته استعدیابی كشور است.


کلاس آموزش تالو در بروجرد

تصویر ندارد

کلاس آموزش تالو در بروجرد

روز پنجشنبه یازدهم اردیبهشت ماه ۹۶ اولین دوره کلاس آموزشی تالو استان در شهرستان بروجرد با حضور اساتید و ورزشکاران در دو بخش آقایان و بانوان برگزار گردید.

اولین دوره کلاس آموزشی تالو استان در شهرستان بروجرد با حضور اساتید و ورزشکاران در دو بخش آقایان و بانوان برگزار گردید.

اساتید حاضر در جلسه استاد زرانی،استاد محسن روزبهانی،استاد گودرزی،استاد بهرام آبادی.بانوان استاد اژدر بروجردی،استاد نصیرزاده و سرکارخانم ملکی،سرکارخانم دورافشان


نصب تصاویر انتخاباتی بر اثر هنری

تصویر ندارد

تخریب اثر هنری با نصب تصاویر انتخاباتی

سلام عمو فرهاد عزیز……

هنوز هیچ اقدامی برای پاکسازی تابلوی کاشی شکسته پیامبراعظم صورت نگرفته ……

صادقانه بگم اونقدر این قضیه به من برخورده و دلسردم کرده که به فکر لغو قرارداد و عدم ادامه عملیات هنری در این فضای مستعد شهری هستم …..

از شما نه به عنوان یک دوست بلکه به عنوان یک شهروند تقاضای پیگیری معضل فوق رو دارم ……

با سپاس از زحمات همیشگی شما


پیام آقای احسان دالوند منتخب شورای شهر پنجم

تصویر ندارد

پیام آقای احسان دالوند منتخب شورای شهر پنجم

شهروندان از مجموعه حاکمیتی شهرداری

ناراحت و ناراضی هستند

باعرض سلام و ادب و احترام خدمت بینندگان محترم سایت فرهاد ۹۰

سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را خدمت همشهریان عزیز تسلیت عرض مینمایم…

جا دارد تشکر و قدردانی داشته باشم از برگزار کنندگان انتخابات

دوران شعار و وعده دادن تمام شده و وقت عمل به وعده‌ها میباشد…به دنبال اتحاد و هم دلی باشیم..

به دنبال اختلاف و دو قطبی گری نباشیم..مردم از اختلافات خسته شده اند…مردم به ما اعتماد کرده اند و ما باید با عمل و خدمتگزاری جواب اعتمادشان را بدهیم..

مردم از مجموعه حاکمیتی شهرداری ناراحت و ناراضی هستند..باید تغییرات در مجموعه مدیران شهرداری به سمت سالم سازی و به دور از گماردن افراد ناسالم باشیم. ..

ظلم وجفای زیادی در حق بروجرد شده..استخدام بی مورد و فامیلی که در دوره های گذشته در شهرداری انجام شد باعث شده که الان حقوقهای کارگران هشت ماه عقب بیفتد و این ظلم بزرگی در حق شهر است

افرادی به راس کار بیابند که فقط هدفشان باز کردن گره از مشکلات مردم و پیشرفت شهر فرزانگان باشد..باید شایسته سالاری رقم بخورد..فامیل بازی و باند بازی و جناح گرایی رو کنار بگذاریم و دست در دست هم به دنبال توسعه و عمران و آبادانی شهر بروجرد باشیم..

به دنبال تکمیل پروژه های نیمه تمام مثل پل رودکی و میدان قیام و اصلاح میدان نواب و پروژه هشت بهشت و توسعه باغ فدک و….باشیم..

کارهایمان بر اساس اولویت بندی باشد و از آنجا که حاشیه شهر مشکلات زیادی دارد باید سریعا رسیدگی کنیم..

مساله سیاسی و حزبی را پشت در شورا بگذاریم و به صورت فرا حزبی و فرا جناحی و یکدست و تعامل با دستگاههایی اجرایی به دنبال حل مشکلات باشیم..


گوگل یاهو!