بروجردی در جریان بازدید از مجروحان حادثه تروریستی تهران؛ تابعیت تروریست‌های حادثه تهران ایرانی است

تصویر ندارد
بروجردی در جریان بازدید از
مجروحان حادثه تروریستی تهران؛
تابعیت تروریست‌های 
حادثه تهران ایرانی است
عیادت بروجردی از مجروحان حادثه تروریستی تهران

به گزارش خبرگزاری خانه ملت
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن عیادت از مجروحان حادثه تروریستی تهران گفت: تروریست‌ها تابعیت ایرانی داشته و از داخل کشور جذب گروهک‌های تروریستی شده‌اند.
علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به همراه اعضای هیأت رئیسه این کمیسیون از مجروحان حادثه تروریستی روز گذشته تهران در بیمارستان های مختلف عیادت کرد.
عیادت بروجردی از مجروحان حادثه تروریستی تهران
بروجردی ضمن این عیادت با بیان اینکه بازجویی‌ها از افراد دستگیر شده ادامه دارد و پس از تکمیل این فرآیند، اطلاعات لازم در اختیار مردم ایران قرار خواهد گرفت، اظهار داشت: روند کار کاملا تحت کنترل است و هدف این حادثه تلخ که از موضع ضعف دشمن در حرم امام(ره) و مجلس شورای اسلامی انجام شد، مشخصا مردم بوده است که با الطاف الهی و عملکرد خوب نیروهای انتظامی و اطلاعاتی و سپاه به نتیجه نرسید.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: دشمن، صحن مجلس را هدف داشت که فقط توانستند به ساختمان جانبی مربوط به مراجعه کنندگان، ضربه بزنند که این حرکت زبونانه و ذلیلانه در اراده پولادین ملت ایران اثری نخواهد داشت.

عیادت بروجردی از مجروحان حادثه تروریستی تهران

بروجردی همچنین درباره هویت و تابعیت تروریست‌ها خاطر نشان کرد: معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی تابعیت این افراد را ایرانی دانست و در حقیقت این افراد از داخل کشور جذب گروهک‌های تروریستی شدند و آموزش دیدند، ولی اطلاعات دقیق به مرور به اطلاع مردم خواهد رسید.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان درباره روند عادی برگزاری جلسات مجلس نیز عنوان کرد: روز یکشنبه آینده جلسه علنی مجلس طبق اعلام دستور کار هفتگی برگزار خواهد شد.
به گزارش خانه ملت، گفتنی است، قرار است اعضای هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بعد از بازدید به مجلس شورای اسلامی رفته و حادثه تروریستی مجلس را از ابتدای وقوع تا انتها مورد بررسی قرار دهند تا گزارشی از آن آماده کنند./

نماینده مردم بروجرد: تروریست ها جمهوریت ایران اسلامی را هدف قرارداده بودند

تصویر ندارد
نماینده مردم بروجرد:
تروریست ها جمهوریت ایران
اسلامی را هدف قرارداده بودند
به گزارش ایرنا-بروجرد
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: تروریست ها درحملات روز گذشته به مجلس شورای اسلامی و حرم امام(ره) جمهوریت و اسلامیت ایران اسلامی را هدف قرار داده بودند که ناکام ماندند.
عباس گودرزی روز پنجشنبه افزود: حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی و حرم امام (ره) یک حرکت سازمان یافته بود که با اقدامات به موقع نیروهای امنیتی نیروی انتظامی و سپاه و سربازان گمنام امام زمان(عج) در نطفه خفه شد. 

به گفته وی پیام مهم حمله تروریستی به مجلس و حرم امام(ره) این بود که تروریست ها برایشان مهم نیست چه کشور و دولتی بر سر کار است و قصد ضربه زدن به نظام را دارند. وی اظهار کرد: حادثه روز گذشته در مجلس و حرم امام(ره) یک حادثه از قبل برنامه ریزی بود که تروریست ها با سلاح و مهمات کامل وارد عرصه شده بودند ولی هوشیاری نیروهای امنیتی این توطئه بزرگ را خنثی کرد. وی اضافه کرد: امیدواریم که اینگونه حوادث به وحدت و اتحاد ملت ایران خدشه وارد نکند زیرا آمریکا و اسرائیل و سردمداران آنان که صحنه گردان اصلی حملات تروریستی در جهان هستند قصد ضربه زدن به نظام اسلامی ایران را دارند. 

گودرزی با اشاره به اینکه حادثه تروریستی در مجلس و حرم امام(ره) تلنگری بود که قدر امنیت کشورمان را بدانیم گفت: اگر در آنسوی مرزها با تروریستها نبرد نکنیم باید در داخل کشور این مبارزه انجام شود که هزینه های بالاتری برای امینت دارد لذا امروز باید قدر مدافعان حرم و شهدای مدافع حرم را بدانیم. 

نماینده مردم بروجرد و اشترینان گفت: یکی از مهمترین مولفه های امنیت در ایران اسلامی رهبر معظم انقلاب هستند که با درایت و شجاعت سایه تهدیدات را از سر ملت کم می کند. وی اظهار کرد: مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره در صحنه هستند و با وحدت و اتحاد اجازه نخواهند داد که دشمنان با حملات تروریستی کوردلانه امنیت کشور را تضعیف کنند. 

در حوادث تروریستی مجلس شورای اسلامی ومرقد مطهرحضرت امام خمینی(ره) ۱۳ تن شهید و ۴۴ تن مجروح شدند. 
به گزارش ایرنا ۲ تن ازاین شهدا و یک تن از مجروحان اهل استان لرستان هستند. مسئولیت این حوادث تروریستی را گروه تکفیری داعش برعهده گرفته است. 

جشن افطاری و گلریزان بنیاد کودک بروجرد

تصویر ندارد

جشن افطاری و گلریزان بنیاد کودک بروجرد

با حضور ” عمو فیتیلیه ای ها”


اولین خرید استقلال ۳ ساله بست

تصویر ندارد
مهدی قائدی ستاره پرسپولیسی رسما به  استقلال پیوست +عکس

بازیکن جوان تیم فوتبال ایران‌جوان به تیم فوتبال استقلال پیوست

مهدی قائدی بازیکن جوان تیم فوتبال ایران جوان با قراردادی سه ساله به تیم فوتبال استقلال پیوسته است.
 در توافق دو باشگاه مقرر شد در صورتی که این بازیکن راهی فوتبال اروپا شود مبلغ 15 درصد از حق انتقال وی به باشگاه ایران جوان بوشهر برسد.

دیدار هیات مدیره فروشگاه تعاونی فرهنگیان با شورای شهر جدید

تصویر ندارد

دیدار هیات مدیره فروشگاه تعاونی فرهنگیان

با اعضای محترم شورای شهر جدید

فرصتی دست داد تا همراه با دوستان عزیزم در هیات مدیره فروشگاه تعاونی فرهنگیان( فروشگاه فرهنگ) دیداری با اعضای محترم و جدید شورای شهر پنجم داشته باشیم.

در این دیدار طرفین به گفتگو در رابطه با مسائل شهر و همکاری دو جانبه در آینده پرداختند.

پس از رسمیت یافتن شورای شهر دوره پنجم در مرداد ماه با یاری خدای مهربان ثمرات مثبت این نشست، خود را نمایان خواهد کرد.


آقای غلامرضا بروجی و برگشت دادن دستگاه های غیرکاربردی رختشویخانه بیمارستان

تصویر ندارد

حضور به موقع آقای غلامرضا بروجی

و برگشت دادن دستگاه های غیر کاربردی

رختشویخانه بیمارستان نوساز بروجرد

هر دم از این باغ بری می رسد!

بیش از ۱۱ سال است یک بیمارستان می خواهند در بروجرد بسازند، اما دریغ از یک همت استانی برای اتمام این پروژه  درمانی برای استفاده مردم بروجرد

مدتی است که اصرار فراوانی در پشت صحنه می باشد که حتما این بیمارستان نیمه و نصفه، افتتاح بشود!

خدا را شکر با پیگیری های دو نماینده محترم مان قبل از انتخابات ریاست جمهوری، مانع افتتاح بیمارستانی شدند که حکایت “شیر بی یال و دم” است.

جدای از چندین مورد نقص مهم در این پروژه درمانی که به موقعش رسانه ای خواهند شد، ارسال لوازمی جانبی که با نقشه مهندسی این بیمارستان هماهنگی ندارد نیز خودش شده “قوز بالا قوز”!

از جمله اگر بخواهیم فقط به یکی دو نکته نکته اشاره کنیم: نبود مکان برای دستگاه ” ام آر آی ” و ارسال ” دستگاه های رختشویخانه” می باشد که با نقشه مهندسی بیمارستان اصلا و ابدا همخوانی ندارد.

خدا “اموات و درگذشتگان”  آقای غلامرضا بروجی مسوول دفتر آقای علاء الدین بروجردی را بیامرزد که صبح امروز با حضور به موقع و بازدید سرزده از بیمارستان آیت الله بروجردی (ره) نگذاشت دستگاه های مورد نظر را که به درد این مرکز نمی خورد را پیاده کنند.

در این بازدید، بررسی روند تجهیز و نصب تجهیزات و اعلام عدم تحویل دستگاههای “رختشویخانه” به جهت عدم مطابقت با زیر ساخت های  طراحی شده در بیمارستان “توسط مسئول تجهیز بیمارستان”، به شدت توسط آقای بروجی پیگیری شد و خوشبختانه فعلا با تحویل نگرفتن  دستگاه هایی که با بیمارستان نوساز همخوانی ندارد،  این مورد نیز خنثی شد!!! 


گوگل یاهو!