آقای غلامرضا بروجی و برگشت دادن دستگاه های غیرکاربردی رختشویخانه بیمارستان

حضور به موقع آقای غلامرضا بروجی

و برگشت دادن دستگاه های غیر کاربردی

رختشویخانه بیمارستان نوساز بروجرد


هر دم از این باغ بری می رسد!

بیش از ۱۱ سال است یک بیمارستان می خواهند در بروجرد بسازند، اما دریغ از یک همت استانی برای اتمام این پروژه  درمانی برای استفاده مردم بروجرد

مدتی است که اصرار فراوانی در پشت صحنه می باشد که حتما این بیمارستان نیمه و نصفه، افتتاح بشود!

خدا را شکر با پیگیری های دو نماینده محترم مان قبل از انتخابات ریاست جمهوری، مانع افتتاح بیمارستانی شدند که حکایت “شیر بی یال و دم” است.

جدای از چندین مورد نقص مهم در این پروژه درمانی که به موقعش رسانه ای خواهند شد، ارسال لوازمی جانبی که با نقشه مهندسی این بیمارستان هماهنگی ندارد نیز خودش شده “قوز بالا قوز”!

از جمله اگر بخواهیم فقط به یکی دو نکته نکته اشاره کنیم: نبود مکان برای دستگاه ” ام آر آی ” و ارسال ” دستگاه های رختشویخانه” می باشد که با نقشه مهندسی بیمارستان اصلا و ابدا همخوانی ندارد.

خدا “اموات و درگذشتگان”  آقای غلامرضا بروجی مسوول دفتر آقای علاء الدین بروجردی را بیامرزد که صبح امروز با حضور به موقع و بازدید سرزده از بیمارستان آیت الله بروجردی (ره) نگذاشت دستگاه های مورد نظر را که به درد این مرکز نمی خورد را پیاده کنند.

در این بازدید، بررسی روند تجهیز و نصب تجهیزات و اعلام عدم تحویل دستگاههای “رختشویخانه” به جهت عدم مطابقت با زیر ساخت های  طراحی شده در بیمارستان “توسط مسئول تجهیز بیمارستان”، به شدت توسط آقای بروجی پیگیری شد و خوشبختانه فعلا با تحویل نگرفتن  دستگاه هایی که با بیمارستان نوساز همخوانی ندارد،  این مورد نیز خنثی شد!!! 


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!