بروجرد و بروجردی ها و دوربین فرهاد ۹۰

تصویر ندارد
بروجرد و بروجردی ها و دوربین فرهاد ۹۰


بروجردی ها در راه کربلا

تصویر ندارد
بروجردی ها در راه کربلا


دومین اردوی باشگاه والیبال زاگرس پوش برگزار شد

تصویر ندارد

دومین اردوی باشگاه والیبال زاگرس پوش بروجرد

برگزار شد

باشگاه والیبال زاگرس پوش جهت شركت در مسابقات لیگ زیر گروه كشور روز سه شنبه ٢٥ آبان ماه دومین اردوی آمادگی خود را برگزار نمود.

 در دومین اردوی آمادگی باشگاه والیبال زاگرس پوش،بازیكنان ذیل راس ساعت١٥.٣٠ در سالن شهید حسینی(الغدیر) واقع در میدان یادبود،خیابان ٤٥ متری شهرداری،كوچه پشت پارك بانوان  حضور یافتند.

١.محمد بیرجندی
٢.حسین مستعد
٣.امیرحسین طباطبایی
٤.محمد مهدی حسنی
٥.فرزاد فارسی
٦.سعید حسینی
٧.آریا پرموز
٨.نیما صالحی
٩.محمد صادق شیرنژاد
١٠.علی حدادی
١١.محمد اسدی
١٢.احسان رزمخواه
١٣.محمد مرادی
١٤.پویا شهبازی
١٥.فرشید بهرامی
١٦.امین فرزامی
١٧.میلاد حسینی
١٨.محمد تركاشوند
١٩.علی پیرهادی
٢٠.ایلیا میرزایی

مربیان:حسین مقدم و حسین نیك ضمیر

ضمنا اسامی فوق طبق معرفی روسا و مربیان هیاتهای شهرشان به اردو فراخوانده شده اند.


توسط آقای محمود ترابی ۸ عدد ساعت مسابقه به هیات شطرنج بروجرد اهدا شد

تصویر ندارد

توسط آقای محمود ترابی ۸ عدد

ساعت مسابقه به هیات شطرنج بروجرد اهدا شد

۲۴ عدد ساعت دیگر نیز بزودی

به هیات شطرنج اهدا خواهد شد

فرهاد داودوندی- بروجرد:

صبح امروز ( ۲۵ آبان ۱۳۹۵ ) طی نشستی در اداره ورزش و جوانان بروجرد، تعداد ۸ عدد ساعت مسابقه توسط رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد به هیات شطرنج بروجرد اهدا شد.

آقای محمود ترابی طی سخنانی گفت: سال گذشته هیات شطرنج بروجرد یکی از هیات های ورزشی موفق بروجرد بود که بخصوص در برگزاری مسابقات شطرنج منطقه ای که برای اولین بار بود در تاریخ شطرنج بروجرد برگزار می شد، موفق عمل کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد در ادامه افزود: در زمان برگزاری آن مسابقات و دیگر مسابقات برگزار شده هیات شطرنج قول دادیم که از هیات شطرنج که از هیات های ورزشی بی حاشیه و فعال بروجرد است با اهدا چندین ساعت مسابقه ای تقدیر بعمل بیاوریم که اینک تعداد ۸ عدد از این ساعت ها را به هیات اهدا کرده و با توجه به فعالیت های مستمر هیات شطرنج، تعداد ۲۴ عدد ساعت دیگر نیز طی روزهای آینده به شطرنج بازان بروجرد تقدیم می شود که برای برگزاری مسابقات مهم  استانی، منطقه ای و حتی کشوری از تعداد مناسبی از ساعت های تخصصی شطرنج بهره مند گردند.

آقای محمود ترابی در خاتمه نیز ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی هیات های ورزشی و بخصوص هیات شطرنج بروجرد حمایت از ورزشکاران بروجردی را از اهداف مهم اداره ورزش و جوانان برشمرد و ابراز امیدواری نمود اداره ورزش و جوانان بتواند در آینده نزدیک با افتتاح سالن بوکس بین المللی بروجرد و چندین طرح دیگر عمرانی، فضای سرانه ورزش بروجرد را بطور چشمگیری افزایش بدهد.

لازم به ذکر است تعداد ۸ عدد ساعت شطرنج توسط آقای محمود ترابی رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد برای استفاده در خانه شطرنج به فرهاد داودوندی دبیر هیات شطرنج اهدا گردید.


حاج عباس فطرس در جوار حق آرمید

تصویر ندارد

حاج عباس فطرس در جوار حق آرمید

مرحوم حاج عباس فطرس همسر حاجیه خانم ملیحه طلایی و پدر گرامی آقایان: نادر، ناصر، خسرو و خانم الهام فطرس جان به جان آفرین تسلیم نمود و برای همیشه در جوار حق آرمید.

سایت شخصی فرهاد داودوندی در گذشت زنده یاد حاج عباس فطرس را به خانواده محترم ایشان تسلیت گفته و از خداوند مهربان برای آن مرحوم علو درجات آرزو دارد.


مسوولین کمیته های واحد فوتسال انتخاب شدند

تصویر ندارد

مسوولین کمیته های واحد فوتسال انتخاب شدند

فرهاد داودوندی- بروجرد:

غروب ۲۵ آبان ۱۳۹۵ دومین نشست واحد فوتسال بروجرد در حضور رئیس این واحد  برگزار گردید.

در این نشست که تعدادی از مسوولین کمیته های مختلف فوتسال بروجرد حضور داشتند، مهندس سید کمال حسینی رئیس واحد فوتسال بروجرد طی سخنانی برنامه های کوتاه مدت و دراز مدت این واحد را برای حضار تشریح نمود و سپس حاضرین به ارائه نظرات خود پرداختند.

در خاتمه نیز احکام مسوولین کمیته های مختلف واحد فوتسال بروجرد توسط مهندس حسینی به افراد حاضر در جلسه تقدیم شد.


گوگل یاهو!