اورژانسی که خیرین به مردم بروجرد تقدیم کردند

تصویر ندارد

اورژانسی که خیرین

به مردم بروجرد تقدیم کردند

فرهاد داودوندی- بروجرد:

دقیقا از اولین روز تاسیس مجمع خیرین سلامت در بروجرد در کنار این عزیزان بصورت مستقیم و غیر مستقیم بوده ام.

هزاران عکس از اولین انتخابات مجمع گرفته تا کلنگ زنی زمین اورژانس و سقوط جرثقیل روی خودروهای کنار خیابان و قطع درختی که می رفت خیرین را به زندان بیندازد و ……. در آرشیو عکس هایم دارم.

 در این مدت شاهد بوده ام که چگونه عده ای از خیرین برای ساختن این اورژانس وقت و پول خود را صرف کرده اند.

در کنار مجمع خیرین سلامت، مردم نیز حضوری فعال داشتند و هزینه های بسیاری را نیز همین مردم با واریز مبالغی به حساب مجمع خیرین تقبل نمودند.

در این روز قصد ندارم کام شیرین افتتاح این مکان درمانی را با ذکر حواشی ………..!

بگذریم و بگذاریم برای وقتی دیگر……..!

می دانستم که در پی کسب هر موفقیت و پیروزی، همه سهیم می شوند و به همین خاطر، ماه قبل به طنز نوشته بودم در روز افتتاح اورژانس، خیرین عزیز بخاطر هجوم افراد متفرقه  و نبود صندلی، برای نشستن با خود صندلی تاشو بیاورند! راستش امروز ثابت شد طنز آنروز من آنچنان هم بی علت نبود ………….

بگذریم و بگذاریم برای وقتی دیگر……… و بسنده کنیم به ذکر یک جمله ” خسته نباشید و خدا قوت ” به اعضاء مجمع خیرین سلامت و تمامی کسانی که حتی با کمک مبلغ به ظاهر ناچیز هزار تومان در راه ساختن این مکان درمانی سهیم بودند!


دانلود آهنگ مدار مربع از علیرضا آذر

تصویر ندارد

The post دانلود آهنگ مدار مربع از علیرضا آذر appeared first on دانلود آهنگ جدید.


دانلود آهنگ قصه از علی لهراسبی

تصویر ندارد

The post دانلود آهنگ قصه از علی لهراسبی appeared first on دانلود آهنگ جدید.


قائم مقام مجمع خیرین سلامت کشور: خیرین سلامت چهار هزار پروژه درمانی در سراسر کشور ساخته اند

تصویر ندارد
قائم مقام مجمع خیرین سلامت کشور:
خیرین سلامت چهار هزار پروژه 
درمانی در سراسر کشور ساخته اند


به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از بازتاب بروجرد

سید”عباس پورهاشمی” قائم مقام مجمع خیرین سلامت کشور در مراسم افتتاح پروزه های خیر ساز بروجرد گفت: یکی از نیازهای اصلی جامعه موضوع بهداشت و درمان است.
وی اضافه کرد: دولت به تنهایی نمی تواند اوضاع را دنبال کند و نیاز است که در این راستا خیرین و مردم وارد عمل شوند که در نظام جمهوری اسلامی از سالهای دور خیرین حضور داشتند و در بسیاری از نیازهای کشور اقدامات مهمی انجام داده اند.به گفته وی خیرین در بخش سلامت کارهای بزرگی انجام داده و با همت خیرین چندین اقدام اصلی انجام شده که  تمرکز خیرین اولین اقدام بود و هم اکنون خیرین در 240 شعبه در سراسر کشور ساماندهی شده اند.
پورهاشمی اظهار داشت: فرهنگ سازی و انتخاب افراد متدین و مورد اطمینان از دیگر اقدامات این مجمع بود به طوری که با گذشت چند سال از راه اندازی این مجمع هر روز شاهد افتتاح هایی هستیم .وی بیان کرد: علاوه بر بحث فیزیکی و کار ساخت بیمارستانها نیاز بود که  کار پیشگیری هم انجام شود و مدتی است این کار هم آغاز شده و در حوزه طب سنتی کارهای بزرگی انجام شده و در بخش سرطان و موارد دیگر کارهایی را انجام دادیم.
قائم مقام مجمع خیرین سلامت کشور از کمک چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی خیرین در این سالها خبرداد و گفت: به همت خیرین تا کنون چهار هزار خانه بهداشت، بیمارستان و اتاق عمل در سراسر کشور ساخته شده و در سال گذشته نیز مردم خیر ۸۰۰ میلیارد تومان کمک کرده اند.وی بیان کرد: مردم و خیرین در بسیاری از جاهایی که به حضورشان نیاز بوده وارد عمل شده و گام های مهمی را برداشته اند.
   
تصاویر فوق از سایت فرهاد داودوندی

افتتاح اورژانس امام حسن(ع) بروجرد

تصویر ندارد

عکس ها سخن می گویند

مراسم افتتاح اورژانس امام حسن(ع) بروجرد

( قسمت دوم )


حضور آقای حسین نیک ضمیر از بروجرد در کلاس مربیگری سطح یک بین المللی والیبال

تصویر ندارد
حضور آقای حسین نیک ضمیر

 از بروجرد در کلاس

مربیگری سطح یک بین المللی والیبال

دوره مربیگری سطح یک بین المللی از روز سه شنبه با میزبانی هیات والیبال استان مرکزی آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دوره مربیگری سطح یک بین المللی با نظارت کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون و حضور ۳۵ مربی و ملی پوش سابق والیبال در اراک به مدت پنج روز پیگیری خواهد شد.
این دوره در باشگاه شهرداری اراک به صورت عملی و تئوری برگزار می شود که کلاس ها از ساعت ۸ و ۱۵ دقیقه صبح آغاز و تا ۱۹ ادامه دارد.
دکتر خسرو ابراهیم از ایران و شهاب الدین الریامی از عمان تدریس در این دوره را بر عهده دارند.
رئیس کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون والیبال درباره دوره مربیگری سطح یک بین المللی گفت: این دوره به روش جدید برگزار می شود و شرکت کنندگان از یک ماه قبل بحث های تئوری را با مطالعه مطالب ارسالی از سوی فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) شروع کردند.
دکتر نادر شوندی تصریح کرد: 35 نفر در این دوره حضور دارند که هشت نفر آنان از ملی پوشان سابق تیم ملی والیبال هستند.
وی درباره نحوه انتخاب مربیان شرکت کننده در این دوره گفت: درخواست زیادی برای حضور در این دوره وجود داشت که بر اساس نظر هیات های استانی، کارهای علمی، شرکت در سمینارها و کارگاه ها و میزان تسلط بر زبان انگلیسی افراد انتخاب شدند.
شوندی که مدیریت دوره مربیگری سطح یک بین المللی را بر عهده دارد، با ابراز رضایت از انگیزه شرکت کنندگان در این دوره گفت: سیاست فدراسیون برگزاری اینگونه دوره ها در استان های مختلف است تا مربیان بیشتری در آن شرکت کنند.


گوگل یاهو!