سفر آیت الله شیخ احمد مبلغی به بروجرد

تصویر ندارد

پنج شنبه

سفر آیت الله شیخ احمد مبلغی به بروجرد

فرهاد داودوندی- بروجرد:

آیت الله شیخ  احمد مبلغی عضو مجلس خبرگان رهبری پنجشنبه به بروجرد سفر می کند

حضور در گلزار شهدای بروجرد و ادای احترام به مقام شهدا و قبور مطهر علمای شهر، دیدار با مسوولان و شرکت در جلسات اداری و دیدار با مردم شریف بروجرد از برنامه های سفر ایشان خواهد بود..


دانلود آهنگ شدی همه دنیام از زانیار خسروی

تصویر ندارد

The post دانلود آهنگ شدی همه دنیام از زانیار خسروی appeared first on دانلود آهنگ جدید.


مهندس پیام اشجع

تصویر ندارد

پرچم بروجرد در کانادا هم بالاست

مهندس پیام اشجع و کسب بالاترین

مدال بریتیش کلمبیای کانادا در رشته معماری

فرهاد داودوندی- بروجرد:

مهندس “پیام اشجع” اخیرا موفق شده بالاترین مدال بریتیش کلمبیای کانادا در سال ۲۰۱۶ را در رشته معماری به خود اختصاص دهد که افتخاریست برای جوانان ایران زمین ومخصوصا بروجرد

مهندس ” پیام اشجع” چندسالی است جهت تحصیلات تکمیلی در ونکور کانادا مشغول می باشد.

لازم به ذکر است این مهندس جوان که باتفاق خواهرش در کانادا مشغول کسب علم می باشند، فرزندان استاد ابوالقاسم اشجع عضو سابق تیم ملی کشتی ایران و قهرمان چندین دوره کشتی ایران و ارتش های جهان می باشند که خود وی نیز از افتخارات معاصر ورزش بروجرد در دنیای کشتی می باشد.


مدیرآموزش وپرورش بروجرد: خیر بروجردی هزینه آسفالت یک واحد آموزشی را پرداخت کرد

تصویر ندارد
مدیرآموزش وپرورش بروجرد:
خیر بروجردی هزینه آسفالت 
یک واحد آموزشی را پرداخت کرد
به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا
مدیرآموزش وپرورش بروجرد گفت: هزینه آسفالت و تهیه برخی از تجهیزات مدرسه شهید سعید حسینی با اعتبار ۸۰۰ میلیون ریال ازسوی پدراین شهید تامین شده است.
جمشید ابوالفتحی روز سه شنبه افزود: ساخت و تکمیل طرح های نیمه تمام آموزشی با همکاری دستگاه های اجرایی و خیرین مدرسه ساز با سرعت بیشتری محقق شده که این مهم نقش مهمی در بهبود کمیت و کیفیت نظام تعلیم و تربیت شهرستان بروجرد دارد.وی بیان کرد: تدابیری برای از بین رفتن آسفالت بسیاری از مدارس که درحالت نامناسبی قرار گرفته و برای دانش‌آموزان خطرساز شده در نظر گرفته شده است.

مدیرآموزش وپرورش بروجرد اضافه کرد: چندین طرح نیمه تمام آموزشی در بروجرد وجود داشته که اتمام آنها نیازمند حمایت خیرین واعتبارات دولتی بوده که مسئولان ارشد شهرستانی واستان باید تلاش های خود را در این زمینه به کار بگیرند.

ابوالفتحی با اشاره به تلاش همه جانبه بنیاد برکت در ساخت مدارس در مناطق محروم و روستایی اظهار کرد: بیش از۶۰ درصد مدارس بروجرد فرسوده بوده که همیاری خیرین مدرسه ساز در نوسازی مدارس و بهبود تجهیزات آموزشی دانش آموزان بروجردی تاثیرگذاراست.

درشهرستان بروجرد ۳۶۲ فضای آموزشی فعال برای ۵۰ هزار دانش آموز وجود دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد: سواری پژو با ۴۳ میلیون ریال خلافی در بروجرد توقیف شد

تصویر ندارد
فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد:
سواری پژو با ۴۳ میلیون ریال
خلافی در بروجرد توقیف شد
Image result for ‫سرهنگ دلیری فرمانده بروجرد‬‎
به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا
فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد : خودروی سواری پژو ۴۰۵ با ۴۳ میلیون ۷۵۰ هزار ریال خلافی پرداخت نشده در بروجرد توقیف شد.
سرهنگ علیرضا دلیری روز سه شنبه افزود: در راستای برخورد با رانندگان متخلف و حادثه ساز ماموران پلیس راهور بروجرد حین گشت زنی در سطح شهر یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ را به دلیل رعایت نکردن مقررات راهنمایی و رانندگی متوقف کردند که پس ازاخذ استعلام مشخص شده این مقدار جریمه پرداخت نشده دارد.به گفته وی برابر ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی از تردد خودروهای متخلف با خلافی بیش از ۱۰ میلیون ریال جلوگیری و توقیف می شوند.

فرمانده انتظامی بروجرد با اشاره فعالیت ماموران این فرماندهی در حوزه های مختلف بیان کرد: فردی که مدرک تحصیلی دانشگاهی برای خود جعل و در یکی از ادارات شهرستان مشغول به کاربوده بعد از شناسایی و استعلام مشخص شدن جعلی بودن مدرک دستگیر و بعد از اعتراف به جرم خود با تشکیل پرونده به مقامات قضایی بروجرد تحویل داده شد.

نماینده مردم بروجرد: دلیلی برای تعطیل بودن کتابخانه شهید احسان شهیدی بروجرد وجود ندارد

تصویر ندارد
نماینده مردم بروجرد:
دلیلی برای تعطیل بودن کتابخانه
شهید احسان شهیدی بروجرد وجود ندارد
به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا
عباس گودرزی روز سه شنبه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی بروجرد که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد افزود: در صورتی که آموزش و پرورش توانایی انجام امور و تامین نیروی انسانی این کتابخانه را نداشته راه اندازی و اداره آن را به بسیج یا دیگر نهادهای فرهنگی واگذار کند.وی اظهارکرد: در حال حاضر در حوزه کتاب و کتابخوانی در کشور و بروجرد مشکلات زیادی وجود داشته و جلسات زیادی برای برطرف نمودن این معضلات برگزار شده که باید پرنگ، پربها وموثرباشند.

نماینده مردم شهرستان بروجرد واشترینان در مجلس شورای اسلامی بر حضور روسای ادارت در جلسات مربوط به حوزه کتاب وفرهنگی تاکید واضافه کرد: هیچ اولویتی درشهرستان بالاتر از جلسات فرهنگی و کتابخوانی وجود نداشته و در حاشیه قرار دادن این نشست های از سوی مسئولان دستگاه های اجرایی بروجرد شایسته نیست.

گودرزی ادامه داد: در شهرستان بروجرد که در دورانی دارای ۷۰ مجتهد بوده نباید وضعیت مطالعه، کتاب وکتابخوانی در این حد نامناسب باشد.وی بیان کرد: در بروجرد تابلو، پیام وتلنگر برای تشویق وترغیب کردن در حوزه مطالعه کتاب، کتاب خوانی و تابلوی راهنمای کتابخانه ها هم وجود ندارد .نماینده مردم شهرستان بروجرد واشترینان در مجلس شورای اسلامی توسعه فرهنگ کتابخوانی را نیازمند عزمی جهادی و اتفاقی نو دانست و گفت: در حال حاضرفضای مجازی در نقطه مقابل کتاب و مطالعه ایستاده، که اعضای شورای کتابخانه های شهرستان بروجرد باید برای بهبود این وضعیت پیشنهاد ها و راهکارهای مناسب ارائه دهند.

گودرزی افزود: کتابخانه ها و حوزه های علمیه باید محلی برای تردد عموم مردم تبدیل شده تا همه اقشار اجتماع ازاین محیط های علمی بهره مند شوند .وی بر تشکیل جلسات رسمی در محیط کتابخانه ها اشاره کرد و ادامه داد: باید ارتباط مردم و مسئولان با کتاب و محیط کتابخانه بیشتر باشد تا بتوانند در سبقه فرهنگی شهر خود موثر باشند.وی در ادامه قول مساعد در جهت پیگیری وضعیت تامین اعتبار ۲ کتابخانه در حال ساخت شهید باهنر و استاد آیتی بروجرد داد.

گوگل یاهو!