هشدار مدیریت بحران استان: بارش ۱۰۰ میلی‌متر در انتظار لرستان

تصویر ندارد
هشدار مدیریت بحران استان:
بارش ۱۰۰ میلی‌متر در انتظار لرستان
رضا آریایی.JPG


به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از پایگاه خبری یافته

“رضا آریایی” با پیش‌بینی بارش‌های تند و رگباری در لرستان، اظهار داشت: در این راستا اخطاریه ستاد بحران لرستان به دستگاه‌های اجرایی عضو این ستاد اعلام شده و دستگاه‌های امدادی باید آمادگی بحران احتمالی را تا 48 ساعت داشته باشند.وی ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی‌ها بارش باران را از عصر چهارشنبه تا ظهر جمعه در استان خواهیم داشت.

مدیر کل مدیریت بحران لرستان افزود: بارش‌ها در سرشاخه‌های کرخه و دز ادامه خواهد داشت که به همین منظور فرمانداران، بخشداران و دستگاه‌های اجرایی باید تمهیدات لازم را در نظر بگیرند.وی با تأکید بر این که بارندگی‌ها به میزان 100 میلی‌متر پیش‌بینی شده و در استان نیز به صورت تند، رگباری و همراه با تندباد شدید خواهد بود، افزود: اوج بارش‌ها در روز پنجشنبه و در گردنه‌ها و نقاط مرتفع به‌صورت برف خواهد بود که این نوع بارندگی سبب وقوع سیلاب می‌شود.

پیام تسلیت مشترک نماینده ولی‌فقیه و استاندار لرستان به مناسبت رحلت آیت‌الله شاهرخی

تصویر ندارد
پیام تسلیت مشترک 
نماینده ولی‌فقیه و استاندار لرستان 
به مناسبت رحلت آیت‌الله شاهرخی

به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا
نماینده ولی فقیه دراستان و استاندار لرستان به مناسبت رحلت حضرت آیت الله محمدنقی شاهرخی پیام تسلیت مشترکی صادر کردند.
در پیام تسلیت آیت الله سید احمد میرعمادی و هوشنگ بازوند آمده است: ارتحال عالم جلیل القدر و مجاهد انقلابی حضرت آیت الله حاج سید محمد نقی شاهرخی نماینده سابق مردم شریف استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری موجب تاثر و تالم شد.

این پیام می افزاید: این شخصیت انقلابی که از شاگردان نزدیک امام(ره) و یار دیرین ولایت و رهبری و نماینده مقام معظم رهبری در کشورهای جنوب شرق آسیب بودند و عمر پر برکت خود را در مسیر پاسداشت از حریم ولایت، مبارزه با رژیم ستمشاهی و انقلاب اسلامی صرف کردند و همواره معرف اسلام ناب محمدی و منادی وحدت اسلامی بودند.

درپیان تصریح شده: آن مرحوم علاوه بر مجاهدت در راه خدا در سنگرهای متعدد در داخل و خارج از کشور مانند مجلس خبرگان رهبری، نماز جمعه، تدریس، تحقیق، تبلیغ، خدمات دینی، علمی و اجتماعی فراوانی انجام داده و از سادات بزرگوار و مورد احترام بودند و اینجانبان مصیبت فقدان این عالم وارسته را به محضر مقدس حضرت بقیه الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه، بیت مکرم آن مرحوم و به ویژه مردم ولایتمدار استان لرستان تسلیت عرض کرده و از پیشگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت داریم.

آیت الله سید محمد نقی شاهرخی نماینده سابق مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری عصر یکشنبه در بیمارستان قم دار فانی را وداع گفت.این عالم گرانقدر از هفته گذشته به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری شده بود.نمایندگی نخستین دوره مجلس شورای اسلامی، نماینده تام‌الاختیار امام خمینی(ره) در بروجرد و بروجن، نماینده لرستان در سومین و چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نماینده مقام معظم رهبری در کشورهای جنوب شرق آسیا (تایلند، میانمار، بنگلادش، سریلانکا، هند) از جمله فعالیت های مرحوم آیت الله شاهرخی است.وی همچنین عضو مجمع جهانی اهل ‌بیت(ع) و عضو مجمع تقریب مذاهب بود که بیش از 25 سال در راه معرفی اسلام ناب محمدی(ص) و تقویت پایگاه تشیع و اهل ‌بیت(ع) و وحدت اسلامی در جنوب شرق آسیا تلاش کرد.

نظر مشترک پیشکسوتان استقلال

تصویر ندارد

به گزارش فوتبال نیوز۱۲۰- پیشکسوتان باشگاه استقلال بعد از بازی گسترش فولاد تبریز نظر مشترکی داشتند. اعلام کردند که تنها راه حل استقلال حمایت …


گریزمان:بردن توپ طلا با وجود رونالدو و مسی کار سختی است.

تصویر ندارد

این یکی از اهداف من است اما کریستیانو به تازگی فاتح لیگ قهرمانان اروپا و یورو ۲۰۱۶ شده بنابراین شایسته دریافت این جایزه است. لیونل مسی هم مدعی است و مثل هر سال به گلزنی ادامه خواهد داد، بنابراین به نظر سخت است که من برنده توپ طلا شوم.


هیئت قائمین عزای حسینی حسینیه سید یوسف کشفی

تصویر ندارد

هیئت قائمین عزای حسینی

حسینیه سید یوسف کشفی

 28 صفر با حضور پیر غلامان حضرت اباعبدالله (ع)


ابهام در ترکیب جدید پرسپولیس

تصویر ندارد

به گزارش فوتبال نیوز۱۲۰- تیم فوتبال پرسپولیس که با تساوی مقابل تیم فوتبال پیکان صدرنشینی را به تراکتور سازی تقدیم کرد. سرمربی این تیم برانکو …


گوگل یاهو!