توسط آقای محمود ترابی ۸ عدد ساعت مسابقه به هیات شطرنج بروجرد اهدا شد

توسط آقای محمود ترابی ۸ عدد

ساعت مسابقه به هیات شطرنج بروجرد اهدا شد

۲۴ عدد ساعت دیگر نیز بزودی

به هیات شطرنج اهدا خواهد شد


فرهاد داودوندی- بروجرد:

صبح امروز ( ۲۵ آبان ۱۳۹۵ ) طی نشستی در اداره ورزش و جوانان بروجرد، تعداد ۸ عدد ساعت مسابقه توسط رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد به هیات شطرنج بروجرد اهدا شد.

آقای محمود ترابی طی سخنانی گفت: سال گذشته هیات شطرنج بروجرد یکی از هیات های ورزشی موفق بروجرد بود که بخصوص در برگزاری مسابقات شطرنج منطقه ای که برای اولین بار بود در تاریخ شطرنج بروجرد برگزار می شد، موفق عمل کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد در ادامه افزود: در زمان برگزاری آن مسابقات و دیگر مسابقات برگزار شده هیات شطرنج قول دادیم که از هیات شطرنج که از هیات های ورزشی بی حاشیه و فعال بروجرد است با اهدا چندین ساعت مسابقه ای تقدیر بعمل بیاوریم که اینک تعداد ۸ عدد از این ساعت ها را به هیات اهدا کرده و با توجه به فعالیت های مستمر هیات شطرنج، تعداد ۲۴ عدد ساعت دیگر نیز طی روزهای آینده به شطرنج بازان بروجرد تقدیم می شود که برای برگزاری مسابقات مهم  استانی، منطقه ای و حتی کشوری از تعداد مناسبی از ساعت های تخصصی شطرنج بهره مند گردند.

آقای محمود ترابی در خاتمه نیز ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی هیات های ورزشی و بخصوص هیات شطرنج بروجرد حمایت از ورزشکاران بروجردی را از اهداف مهم اداره ورزش و جوانان برشمرد و ابراز امیدواری نمود اداره ورزش و جوانان بتواند در آینده نزدیک با افتتاح سالن بوکس بین المللی بروجرد و چندین طرح دیگر عمرانی، فضای سرانه ورزش بروجرد را بطور چشمگیری افزایش بدهد.

لازم به ذکر است تعداد ۸ عدد ساعت شطرنج توسط آقای محمود ترابی رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد برای استفاده در خانه شطرنج به فرهاد داودوندی دبیر هیات شطرنج اهدا گردید.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!