بیانیه رسانه‌های مستقل بروجرد آقای فرماندار، سپاسگزاریم

تصویر ندارد

بیانیه رسانه‌های مستقل بروجرد

آقای فرماندار، سپاسگزاریم
 
 
بیانیه رسانه‌های مستقل بروجرد
 
سال‌ها بود در کنار گود، چشم انتظار نشسته و منتظر ظهور یک دلسوز واقعی برای خبرنگاران در بروجرد بودیم.

خدا
را شاکریم که امسال فتح بابی شد برای بهتر برگزار شدن مراسم روز خبرنگار
در مرکز خبرنگاری ایران و زادگاه پرچم‌دار این حرفه در کشور، شهید خبرنگار
محمود صارمی.

تجربه
ثابت کرده است که هیچ وقت تا کسی در متن یک مسئله نباشد، از چند و چون آن
بی‌خبر خواهد ماند. اما واقعا وجود فرمانداری که خود از فعالان رسانه‌ای و
روزنامه‌نگاری بوده است، ما را در بهتر انتقال‌دادن حرف‌هایمان کمک کرد.
حداقل فهمیدیم که یکی از مسئولین ارشد شهرستان، درد ما را لمس کرده و درک
می‌کند.

۱۷ مرداد ۹۶، به کمک مهندس علی کورانی‌فر، فرماندار ویژه شهرستان بروجرد، متفاوت برگزار شد.

جناب
فرماندار متاسفانه چند سالی بود که ما با روز خبرنگار غریبه شده بودیم.
حضور شما باعث شد که دوباره جان تازه بگیریم و انرژی از دست رفته را
بازیابیم.

نمی‌دانیم
چرا طی سنوات گذشته، در شهری که زادگاه بزرگترین شهید خبرنگار ایران است،
انقدر شاغلین در این شغل مقدس مغفول مانده بودند؟؟؟!!! واقعا یا کم‌کاری از
ما خبرنگاران بوده است، یا خدایی ناکرده کم‌لطفی مسئولان…! البته چون
می‌دانیم همیشه دیواری کوتاه‌تر از دیوار خبرنگاران پیدا نمی‌شود، این بار
هم اشتباهات خود و دیگران را به جان می‌خریم.

هیچ
وقت هیچ مراسمی با تمامی پتانسیل‌ها و به بهترین شکل برگزار نمی‌شود. اما
امسال فهمیدیم که می‌شود با درایت و برنامه‌ریزی صحیح، درصد اشتباه و خطا
را تا حدی کاهش داد که خیلی‌ها اصلا کم‌وکاستی‌ها را نبینند.

بهتر
است کلام کوتاه کنیم و تنها به این جمله اکتفا نماییم: آقای فرماندار،
امسال روز خبرنگار برای ما خبرنگاران مستقل بروجرد بدون اغراق متفاوت بود و
ما دیدیم و لمس کردیم که این مهم با دستان توانمند شما و پیگیری‌های شبانه
روزی‌تان محقق شد.

رسانه‌های
مستقل بروجرد این اتفاق زیبا را به فال نیک گرفته و مراتب سپاس و قدردانی
خود از شما و عوامل برگزاری این مراسم را اعلام داشته و روز خبرنگار را
خدمت شما، خانواده معزز شهید صارمی، همکاران گرامی و همه‌ی ملت ایران علی‌الخصوص شهروندان بروجردی تبریک و تهنیت عرض می‌کنند.

شاد و پیروز باشید… با تشکر

وبلاگ شخصی فرهاد داودوندی www.farhad90.ir

وبلاگ خبری محسن مهربان www.mehraban58.mihanblog.com

وبلاگ پوریا مهدوی مقدم www.porya-borujerd.ir


بیانیه رسانه‌های مستقل بروجرد آقای فرماندار، سپاسگزاریم

تصویر ندارد
بیانیه رسانه‌های مستقل بروجرد
آقای فرماندار، سپاسگزاریم
 
 
بیانیه رسانه‌های مستقل بروجرد
 
سال‌ها بود در کنار گود، چشم انتظار نشسته و منتظر ظهور یک دلسوز واقعی برای خبرنگاران در بروجرد بودیم.

خدا را شاکریم که امسال فتح بابی شد برای بهتر برگزار شدن مراسم روز خبرنگار در مرکز خبرنگاری ایران و زادگاه پرچم‌دار این حرفه در کشور، شهید خبرنگار محمود صارمی.

تجربه ثابت کرده است که هیچ وقت تا کسی در متن یک مسئله نباشد، از چند و چون آن بی‌خبر خواهد ماند. اما واقعا وجود فرمانداری که خود از فعالان رسانه‌ای و روزنامه‌نگاری بوده است، ما را در بهتر انتقال‌دادن حرف‌هایمان کمک کرد. حداقل فهمیدیم که یکی از مسئولین ارشد شهرستان، درد ما را لمس کرده و درک می‌کند.

۱۷ مرداد ۹۶، به کمک مهندس علی کورانی‌فر، فرماندار ویژه شهرستان بروجرد، متفاوت برگزار شد.

جناب فرماندار متاسفانه چند سالی بود که ما با روز خبرنگار غریبه شده بودیم. حضور شما باعث شد که دوباره جان تازه بگیریم و انرژی از دست رفته را بازیابیم.

نمی‌دانیم چرا طی سنوات گذشته، در شهری که زادگاه بزرگترین شهید خبرنگار ایران است، انقدر شاغلین در این شغل مقدس مغفول مانده بودند؟؟؟!!! واقعا یا کم‌کاری از ما خبرنگاران بوده است، یا خدایی ناکرده کم‌لطفی مسئولان…! البته چون می‌دانیم همیشه دیواری کوتاه‌تر از دیوار خبرنگاران پیدا نمی‌شود، این بار هم اشتباهات خود و دیگران را به جان می‌خریم.

هیچ وقت هیچ مراسمی با تمامی پتانسیل‌ها و به بهترین شکل برگزار نمی‌شود. اما امسال فهمیدیم که می‌شود با درایت و برنامه‌ریزی صحیح، درصد اشتباه و خطا را تا حدی کاهش داد که خیلی‌ها اصلا کم‌وکاستی‌ها را نبینند.

بهتر است کلام کوتاه کنیم و تنها به این جمله اکتفا نماییم: آقای فرماندار، امسال روز خبرنگار برای ما خبرنگاران مستقل بروجرد بدون اغراق متفاوت بود و ما دیدیم و لمس کردیم که این مهم با دستان توانمند شما و پیگیری‌های شبانه روزی‌تان محقق شد.

رسانه‌های مستقل بروجرد این اتفاق زیبا را به فال نیک گرفته و مراتب سپاس و قدردانی خود از شما و عوامل برگزاری این مراسم را اعلام داشته و روز خبرنگار را خدمت شما، خانواده معزز شهید صارمی، همکاران گرامی و همه‌ی ملت ایران علی‌الخصوص شهروندان بروجردی تبریک و تهنیت عرض می‌کنند.

شاد و پیروز باشید… با تشکر

وبلاگ شخصی فرهاد داودوندی www.farhad90.ir

وبلاگ خبری محسن مهربان www.mehraban58.mihanblog.com

وبلاگ پوریا مهدوی مقدم www.porya-borujerd.ir

خبرهای ساده ای که در این شهر پیچیده می شود

تصویر ندارد
خبرهای ساده ای
که در این شهر پیچیده می شود

فرهاد داودوندی – بروجرد:
خبر بسیار ساده است
جوان دستفروشی بر اثر عصبانیت زیاد عنان اختیار از دست می دهد و “فلفل های” فروشی اش را در کف خیابان می ریزد، حاج محمد پاپی نژاد پس از جستجوی فراوان  جوان را پیدا می کند، و در محیطی دوستانه با این جوان، از وی می خواهد که مطیع قانون باشد و به جای چنین اعتراض هایی که منجر به ضرر مالی برای این جوان عیالوار خواهد شد ، دوستانه مشکلاتش را با مسوولین محترم سازمان میادین میوه و تره بار در میان بگذارذ و از وی می خواهد که مواظب باشد بازیچه دست مغرضین قرار نگیرد.
همان شب سرهنگ پاپی نژاد در منزل فرهاد داودوندی خبرنگار بروجردی، حضور پیدا می کند تا روز خبرنگار را تبریک گفته و ضمنا یک عدد هدیه ارزشمند از دوران دفاع مقدس را به این خبرنگار بروجردی برای قرار دادن در موزه فرهاد ۹۰ تقدیم می کند.
در حاشیه این نشست برای حل و فصل کامل مشکل این جوان همشهری مان که مرتکب یک عمل احساسی و غیر منطقی شده، با استقبال فرهاد داودوندی بعنوان میزبان، از آقای رضا روزبهانی مدیر عامل سارمان میادین بروجرد و آقای کوشکی جوان مورد نظر نیز جداگانه بدون اینکه بدانند دیگری هم در این نشست حضور دارد، دعوت بعمل می آید.
طی دیداری که انجام می گیرد، جوان مورد نظر از حُسن برخورد حاج محمد پاپی نژاد و آقای رضا روزبهانی بسیار خوشحال شده و قول می دهد که از حالا به بعد تابع قانون باشد، همین و بس!
و اما…..
از آنجا که در این شهر، بعضی ها استاد پیچاندن مسائل ساده به “گره کور” هستند! پس از ثبت عکس های این دیدار در کانال فرهاد داودوندی که همزمان ثبت می شد، در اقدامی غیر جوانمردانه شروع می کنند به شایعه پردازی که در این نشست چنین گفته شده و چنان شنیده شده!!!!!
نمی خواهم زیاد وارد بازی اساتید فن “فیتیله پیچ” در شهرمان یشوم، اما واقعیت همان چیزی بود که در بالا نوشتم، یک نشست دوستانه و ساده بود،
که در آن با توجه به رحمت اسلامی، آقای رضا روزبهانی بدون اینکه سر سوزنی قانون سازمان میادین را بشکند، به همراه حاج محمد پاپی نژاد، برادرانه و دوستانه به این جوان توصیه کردند که کسب و کار خوب با در آمد بالاتر برای هر فرد کاسبکاری، مستلزم رعایت تمام و کمال قانون توسط آن شخص است، که خوشبختانه با استقبال بسیار خوب این جوان بروجردی مواجه شد،  همین و بس!

امام جمعه بروجرد: بیان واقعیت ها رسالت اصلی خبرنگاران است

تصویر ندارد
امام جمعه بروجرد:
بیان واقعیت ها رسالت
اصلی خبرنگاران است
بیان واقعیت ها رسالت اصلی خبرنگاران است/ شهید صارمی در انجام رسالت خود به شهادت رسید
به گزارش سفیر افلاک
امام جمعه بروجرد گفت: بیان واقعیت ها رسالت اصلی خبرنگاران است وشهید صارمی در انجام رسالت خود به شهادت رسید که همه خبرنگاران باید در رساتای اجرای رسالت شهید صارمی را الگو قرار دهند.

حجت الاسلام “حسن ترابی ” امام جمعه بروجرد در مراسم سالگرد شهید صارمی و روز خبرنگار که در اداره ارشاد بروجرد برگزار شد گفت: ۱۷ مرداد روز تجلیل و تکریم از مقام و منزلت خبرنگار و تقدیر از زحمات خبرنگارانی است که در عرصه گردآوری، تولید و توزیع اخبار از هیچ کوششی دریغ نمی کنند. وی با اشاره به این که17 مرداد یادآور شهادت غریبانه و مظلومانه شهید صارمی است افزود: شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در راه اجرای رسالت خود و افشای چهره گروه تروریستی طالبان تا پای جان ایستاد و سرانجام توسط این گروه به شهادت رسید.
 
امام جمعه بروجرد اظهار داشت: شهید صارمی خبرنگار متعهدی بود که برای افشای ماهیت تروریستی طالبان تلاش قابل تحسینی انجام داد و با اقدام شجاعانه و مسئولانه خود، نقاب از چهره طالبان کنار زد و به دست تروریست ها به شهادت رسید. به گفته وی رسالت خبرنگاران و رسانه ها افشای جنایت های آمریکا در یمن،سوریه، عراق و فلسطین است و همه رسانه ها باید در جای جای دنیا جنایت های وحشیانه آمریکا را افشا کنند.
 
حجت الاسلام ترابی اظهار داشت: امروز خبرنگاران و دستگاه های تبلیغاتی صهیونیستی سعی در کتمان حقایق دارند و تلاش می کنند تا مردم مظلوم و بی گناه کشورهای یمن، سوریه و عراق را تروریست معرفی کنند و از سویی کشتارهای بی رحمانه توسط آمریکا را کتمان کنند. وی بیان کرد: دستگاه های عظیم اطلاع رسانی استکبار جهانی می کوشند تا به افکار عمومی دنیا القا کنند که ملت ایران که خود قربانی تروریست بوده را حامی تروریست معرفی کنند و ایران را ناقض حقوق بشر معرفی می کنند و با این بهانه ها به دنبال تشدید تحریم بر علیه ملت ایران هستند.
 
امام جمعه بروجرد تصریح کرد: امروز دستگاه اطلاع رسانی صهیونیستی در دنیا اعلام می کند که ائتلاف آمریکایی مبارزه با تروریست تلاش دارد تا با گروه های تکفیری تروریستی مبارزه می کند اما این اتئلاف در حقیقت اتئلاف حمایت از تروریست ها بوده و هر از چند گاهی این ائتلاف مردم بی گناه برخی از کشورها را به خاک و خون می کشد. به گفته وی این دستگاه اطلاع رسانی صهیونیستی تلاش دارد تا افکار عمومی دنیا را در بی خبری نگه دارد و همه این عوامل سبب می شود تا رسالت خبرنگاران در امر اطلاع رسانی دو چندان شود.
 
حجت الاسلام ترابی اظهار داشت: بیان واقعیت های موجود و خدمت رسانی به مردم رسالت اصلی خبرنگاران است و باید علاوه بر بیان واقعیت های جامعه، مطالبات را به گوش مسئولان برسانند، ضعف برنامه ها و اجرای غیر صحیح را مطرح کنند و از سوی دیگر دستاوردها و خدمات را برای مردم بیان نمایند. وی با اشاره به نقد و انتقاد اظهار داشت: نقد منصفانه و دفاع واقع بینانه ضروری است و لازمه پیشرفت نقد و انتقاد است که در این راستا نیاز است مسئولان آستانه تحمل خود را بالا ببرند و نقاط ضعف خود را بپذیرند.
 
حجت الاسلام ترابی بیان کرد: نقش خبرنگاران در امنیت و وحدت، تحقق شعار امسال، فرهنگ سازی، عمران و آبادانی ، پیشرفت و توسعه بسیار اثر گذار است. هشت سال پیش برنامه ای مطرح شد که با توجه به این که بروجرد زادگاه شهید صارمی است در این شهر دانشکده خبر احداث شود اما تا کنون این برنامه به جایی نرسیده است.

درد و دل کاسبهای خیابان ۱۲ متری

تصویر ندارد

درد و دل کاسبهای خیابان ۱۲ متری

سلام به شما برادر بزرگ و خبرنگار دلسوز شهر بروجرد آقای فرهاد داودوندی

درد ودل کاسبهای خیابان ۱۲ متری چرا طرحهای اجرایی فاضلاب در برج ۵ باید صورت بگیرد
حدود ۳ الی چهارماه بازار ۱۲ متری رکود کرده است ولی دلسوزان شهر ما به جایی که بیاین زیر دست و بال کاسبها رو بگیرند با تیشه دارن خانه تک به تک ما را ویران می کنن چرا ؟

به جایی که در سیاه بازار این کارها رو انجام بدهند درست گذاشتن موقعی که بازار داره رونق می گیره این کارها را انجام می دهند

 به جایی که الان مغازها بازدهی داشته باشند همه دارن ضایعات خاک جاروب می کنند کار خودمن یکبار مصرف و بهداشتی هست به نظر شما مسئولان فردا اگر بیایید ظروف ببرید نمی گویید این خاکها چیست که روی ظرفها نشسته

یا مغازهای دیگر که مواد غذایی هستند به فلان مسول می گوییم زود جمع کنید می گه به ما دستور داده اند روزی ۶۰متر کار کنیم حساب کردیم تا بعد از محرم کار دارند

 چک هایی که به طرف هایی تهرانی داده ایم به مشکل برخورده، خیلی ها در پرداخت کرایه مغازه واقعا درمانده شده اند، از مسوولین درخواست داریم وضعیت ما را هر چه سریعتر سر و سامان بدهند

با تشکر از شما آقای داودوندی 

از طرف کاسبهای بازار ۱۲ متری
 امیر


فرهاد داودوندی فعالترین خبرنگار بروجرد شناخته شد

تصویر ندارد

فرهاد داودوندی

 فعالترین خبرنگار بروجرد شناخته شد

تندیس قلم زرین شهید محمود صارمی به فرهاد داودوندی خبرنگار و وبلاگ نویس بروجردی بعنوان فعالترین خبرنگار بروجرد اهدا شد.

در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار طی مراسمی ویژه فرهاد داودوندی وبلاگ نویس و خبرنگار بروجردی …………..

متن خبر تا ساعاتی دیگر …


گوگل یاهو!