خبرهای ساده ای که در این شهر پیچیده می شود

خبرهای ساده ای

که در این شهر پیچیده می شود

فرهاد داودوندی – بروجرد:

خبر بسیار ساده است

جوان دستفروشی بر اثر عصبانیت زیاد عنان اختیار از دست می دهد و “فلفل های” فروشی اش را در کف خیابان می ریزد، حاج محمد پاپی نژاد پس از جستجوی فراوان  جوان را پیدا می کند، و در محیطی دوستانه با این جوان، از وی می خواهد که مطیع قانون باشد و به جای چنین اعتراض هایی که منجر به ضرر مالی برای این جوان عیالوار خواهد شد ، دوستانه مشکلاتش را با مسوولین محترم سازمان میادین میوه و تره بار در میان بگذارذ و از وی می خواهد که مواظب باشد بازیچه دست مغرضین قرار نگیرد.

همان شب سرهنگ پاپی نژاد در منزل فرهاد داودوندی خبرنگار بروجردی، حضور پیدا می کند تا روز خبرنگار را تبریک گفته و ضمنا یک عدد هدیه ارزشمند از دوران دفاع مقدس را به این خبرنگار بروجردی برای قرار دادن در موزه فرهاد ۹۰ تقدیم می کند.

در حاشیه این نشست برای حل و فصل کامل مشکل این جوان همشهری مان که مرتکب یک عمل احساسی و غیر منطقی شده، با استقبال فرهاد داودوندی بعنوان میزبان، از آقای رضا روزبهانی مدیر عامل سارمان میادین بروجرد و آقای کوشکی جوان مورد نظر نیز جداگانه بدون اینکه بدانند دیگری هم در این نشست حضور دارد، دعوت بعمل می آید.

طی دیداری که انجام می گیرد، جوان مورد نظر از حُسن برخورد حاج محمد پاپی نژاد و آقای رضا روزبهانی بسیار خوشحال شده و قول می دهد که از حالا به بعد تابع قانون باشد، همین و بس!

و اما…..

از آنجا که در این شهر، بعضی ها استاد پیچاندن مسائل ساده به “گره کور” هستند! پس از ثبت عکس های این دیدار در کانال فرهاد داودوندی که همزمان ثبت می شد، در اقدامی غیر جوانمردانه شروع می کنند به شایعه پردازی که در این نشست چنین گفته شده و چنان شنیده شده!!!!!

نمی خواهم زیاد وارد بازی اساتید فن “فیتیله پیچ” در شهرمان یشوم، اما واقعیت همان چیزی بود که در بالا نوشتم، یک نشست دوستانه و ساده بود،

که در آن با توجه به رحمت اسلامی، آقای رضا روزبهانی بدون اینکه سر سوزنی قانون سازمان میادین را بشکند، به همراه حاج محمد پاپی نژاد، برادرانه و دوستانه به این جوان توصیه کردند که کسب و کار خوب با در آمد بالاتر برای هر فرد کاسبکاری، مستلزم رعایت تمام و کمال قانون توسط آن شخص است، که خوشبختانه با استقبال بسیار خوب این جوان بروجردی مواجه شد،  همین و بس!

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!