سبحان صحرایی و کسب دومین طلای بوکس نوجوانان ایران

تصویر ندارد
پرچم بروجرد در بوکس نوجوانان ایران بالاست
سبحان صحرایی
و کسب دومین طلای بوکس نوجوانان ایران
فرهاد داودوندی- بروجرد:
۲ سال متوالی کسب عنوان قهرمانی نوجوانان بوکس ایران می تواند نام سبحان صحرایی را از هم اکنون بر سر زبانها بیندازد.
متولد سال ۱۳۸۰ “روستای قلعه نو شوکتی” بروجرد طی دو سال اخیری که به ورزش بوکس روی آورده توانسته دو مدال طلای خوش رنگ مسابقات کشوری را بر گردن بیاویزد.
سال گذشته برای تیم اراک بازی کرد و قدرتمند ترین بوکسور نام گرفت و امسال برای تیم همدان بازی کرده و لقب جنگنده ترین بوکسور ایران را هم به افتخارات ورزشی اش افزوده است.
سبحان صحرایی موفقیت خود را نظر لطف خدای مهربان و سپس حمایت های اساتید آقایان: آرش روشنایی و علی بیرانوند می داند و از خانواده اش هم بسیار سپاسگزار است که حامی وی هستند.
استاد آرش روشنایی و استاد علی بیرانوند معتقدند این بوکسور جسور در آینده حرفهایی بسیاری برای گفتن در سطح ایران و جهان خواهد داشت و با داشتن استعداد خدادادی و حرف شنوی بسیار خوب از مربیانش، قهرمانی در سطوج بالای جهانی برای سبحان صحرایی دور از دسترس نیست.
ما نیز برای سبحان صحرایی آرزوی موفقیت روز افزون در درس و ورزش را داریم. 

محمد مهدی مصباحی و ناک اوت تمامی حریفان

تصویر ندارد

پرچم بروجرد در بوکس نونهالان ایران بالاست

محمد مهدی مصباحی
و “ناک اوت” تمامی حریفان

فرهاد داودوندی- بروجرد:
تیپش بیشتر به بازیکنان شطرنج یا اسکیت بازان می خورد، اما همین چهره آرام در مسابقات کشوری در رده نونهالان توانسته با هدایت مربیانش تمامی رقبا را ناک اوت کند.
محمد مهدی مصباحی متولد سال ۱۳۸۵ بروجرد است و ماه آینده وارد کلاس پنجم خواهد شد.
یک سال است بوکس را زیر نظر اساتید آقایان: آرش روشنایی و علی بیرانوند آغاز کرده است و اینک در وزن ۵۲ کیلوی نونهالان مقام اول ایران را کسب کند.
البته از آنجایی که فعلا مواردی در بوکس بروجرد و لرستان وجود دارد محمد مهدی برای تیم همدان بازی کرده است.
برای این نونهال موفق بروجردی که با تشویق های پسرخاله اش علی حاتمی به رشته بوکس روی آورده صمیمانه آرزوی موفقیت روز افزون داریم.

امیر مهدی نجاتی کشتی گیر خردسالی که در آینده بیشتر خواهد درخشید

تصویر ندارد
پرچم بروجرد در کشتی خردسالان ایران بالاست
امیر مهدی نجاتی کشتی گیر خردسالی
که در آینده بیشتر خواهد درخشید

فرهاد داودوندی- بروجرد:
نامش امیر مهدی نجاتی است و متولد ۱۳۸۴ محله دره غریب بروجرد است.
چند روز قبل در مسابقات انتخابی برای تیم ملی موفق شد گردن آویز نقره را تصاحب کند و افتخار دیگری به افتخارات ورزشی اش بیفزاید.
از زحمات مربیان سابق و فعلی اش آقایان: حسین کوشکی، حامد شاهوردی، محمد رضا دزفولی، سلمان جودکی و امید مهدوی به نیکی یاد می کند و معتقد است پدرش هم برای موفقیت وی وقت بسیاری گذاشته است.
طی سال جاری موفق شده در جام رمضان مازندران مقام اول، انتخاب بروجرد مقام اول، قهرمانی لرستان در نور آباد مقام اول، یادواره آتش نشانان ساوه مقام دوم، و در مسابقات انتخابی تبریز برای تیم ملی مقام دوم را کسب کند.
روزی دو جلسه تمرین مستمر دارد و با اینکه فعلا در وزن ۳۲ کیلو موفقیت هایی کسب کرده، اما آرزو دارد یک روز قهرمان جهان و المپیک شود.
ما نیز برای آقای امیر مهدی نجاتی آرزوی موفقیت روز افزون داریم.

گوگل یاهو!