بیانیه رسانه‌های مستقل بروجرد آقای فرماندار، سپاسگزاریم

بیانیه رسانه‌های مستقل بروجرد
آقای فرماندار، سپاسگزاریم
 
 
بیانیه رسانه‌های مستقل بروجرد
 
سال‌ها بود در کنار گود، چشم انتظار نشسته و منتظر ظهور یک دلسوز واقعی برای خبرنگاران در بروجرد بودیم.

خدا را شاکریم که امسال فتح بابی شد برای بهتر برگزار شدن مراسم روز خبرنگار در مرکز خبرنگاری ایران و زادگاه پرچم‌دار این حرفه در کشور، شهید خبرنگار محمود صارمی.

تجربه ثابت کرده است که هیچ وقت تا کسی در متن یک مسئله نباشد، از چند و چون آن بی‌خبر خواهد ماند. اما واقعا وجود فرمانداری که خود از فعالان رسانه‌ای و روزنامه‌نگاری بوده است، ما را در بهتر انتقال‌دادن حرف‌هایمان کمک کرد. حداقل فهمیدیم که یکی از مسئولین ارشد شهرستان، درد ما را لمس کرده و درک می‌کند.

۱۷ مرداد ۹۶، به کمک مهندس علی کورانی‌فر، فرماندار ویژه شهرستان بروجرد، متفاوت برگزار شد.

جناب فرماندار متاسفانه چند سالی بود که ما با روز خبرنگار غریبه شده بودیم. حضور شما باعث شد که دوباره جان تازه بگیریم و انرژی از دست رفته را بازیابیم.

نمی‌دانیم چرا طی سنوات گذشته، در شهری که زادگاه بزرگترین شهید خبرنگار ایران است، انقدر شاغلین در این شغل مقدس مغفول مانده بودند؟؟؟!!! واقعا یا کم‌کاری از ما خبرنگاران بوده است، یا خدایی ناکرده کم‌لطفی مسئولان…! البته چون می‌دانیم همیشه دیواری کوتاه‌تر از دیوار خبرنگاران پیدا نمی‌شود، این بار هم اشتباهات خود و دیگران را به جان می‌خریم.

هیچ وقت هیچ مراسمی با تمامی پتانسیل‌ها و به بهترین شکل برگزار نمی‌شود. اما امسال فهمیدیم که می‌شود با درایت و برنامه‌ریزی صحیح، درصد اشتباه و خطا را تا حدی کاهش داد که خیلی‌ها اصلا کم‌وکاستی‌ها را نبینند.

بهتر است کلام کوتاه کنیم و تنها به این جمله اکتفا نماییم: آقای فرماندار، امسال روز خبرنگار برای ما خبرنگاران مستقل بروجرد بدون اغراق متفاوت بود و ما دیدیم و لمس کردیم که این مهم با دستان توانمند شما و پیگیری‌های شبانه روزی‌تان محقق شد.

رسانه‌های مستقل بروجرد این اتفاق زیبا را به فال نیک گرفته و مراتب سپاس و قدردانی خود از شما و عوامل برگزاری این مراسم را اعلام داشته و روز خبرنگار را خدمت شما، خانواده معزز شهید صارمی، همکاران گرامی و همه‌ی ملت ایران علی‌الخصوص شهروندان بروجردی تبریک و تهنیت عرض می‌کنند.

شاد و پیروز باشید… با تشکر

وبلاگ شخصی فرهاد داودوندی www.farhad90.ir

وبلاگ خبری محسن مهربان www.mehraban58.mihanblog.com

وبلاگ پوریا مهدوی مقدم www.porya-borujerd.ir

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!