واکنش رسمی مهدی رحمتی به احتمال جدایی‌اش از استقلال

تصویر ندارد
سید مهدی رحمتی واکنش رسمی مهدی رحمتی به احتمال جدایی‌اش از استقلال
مهدی رحمتی نسبت به شایعه نیمکت نشینی اش در بازی روز گذشته با سپاهان واکنش نشان داد
 
مهدی رحمتی در مورد شایعاتی که در مورد ناراحتی اش از نیمکت نشینی به راه افتاده است گفت: «از ابتدای فصل عده ای جوسازی کردند که من در تصمیم های فنی و غیر فنی باشگاه نقش تعیین کننده ای دارم. 
امیدوارم هواداران استقلال امروز متوجه شده باشند که مهدی رحمتی یک بازیکن است مثل همه بازیکنان تیم و در طول دورانی که فوتبال بازی می کنم همیشه یاد گرفته ام به تصمیم سرمربی تیمم احترام بگذارم. حالا هم نیمکت نشینی ام در بازی با سپاهان تصمیم آقای منصوریان بوده و هیچ مشکلی با آن ندارم. اگر دروغهایی که عده ای در رسانه ها و شبکه های اجتماعی پخش کردند، واقعیت داشت دیروز در بازی با سپاهان اتفاق دیگری رخ می داد.»
او در مورد شایعه جدایی اش از استقلال هم گفت: «این شایعه، هدف همان گروهی است که از طریق برخی رسانه ها به دنبال آن هستند اما من بازیکنی نیستم که به خاطر نیمکت نشینی تسلیم بشوم و به احترام تک تک هواداران استقلال که هیچ چیز برایم در فوتبال مهمتر از رضایت آنها نیست، در استقلال خواهم ماند و طبق اصول حرفه ای تا زمانی که با باشگاه قرارداد دارم به تعهداتم پایبند خواهم بود.»
کاپیتان استقلال درباره اینکه گفته می شود قلعه نویی در روز قبل از بازی با سپاهان به منصوریان توصیه کرده که رحمتی را بازی ندهد،گفت: «درباره مسائلی که از آن اطلاع ندارم، صحبت نمی کنم.»

درخواست پیامکی رحمتی برای جدایی از استقلال

تصویر ندارد
درخواست پیامکی رحمتی برای جدایی از استقلال
دروازه بان استقلال به شکل پیامکی درخواست جدایی داد
استقلالی ها شب پر حادثه ای را پشت سر گذاشتند. اتفاقات بازی استقلال و سپاهان جملگی تحت تاثیر یک تصمیم مهم از سوی علیرضا منصوریان قرار گرفت؛ تصمیمی که تا نیمه شب روز یکشنبه قطعیت نداشت اما در نهایت عملی شد.
نمای داستان موضوع عجیبی نداشت اما بعد از بازی اتفاقات عجیبی رقم خورد.
رحمتی که بعد از بازی استقلال و نفت در جام حذفی اختلافاتش با علیرضا منصوریان علنی و رسانه ای شده بود، ساعاتی پس از بازی بزرگ اصفهان ناراحتی خود از نیمکت نشینی را به نوعی عجیب اعلام کرد و با ارسال پیامک هایی برای یکی از اعضای کادر فنی خواستار جدایی شد.
البته در این میان برخی استقلالی ها دوست نداشتند این موضوعات رسانه ای شود و علیرضا منصوریان نیز در تلاش بود تا دستیار خود که بابت پیامک های رحمتی دلخور بود را آرام کند اما مربی استقلال تصمیم گرفت به اتفاق چند نفر دیگر که می خواستند زمینی به تهران بیایند، قید سفر با هواپیما را بزند و با سواری راهی پایتخت شود.
مهدی رحمتی که بدون تردید جزو سه  دروازه بان اول ایران در سال های اخیر بوده و اگر در پیامی بی موقع از تیم ملی خداحافظی نمی کرد،حضور در جام جهانی را هم در کارنامه اش ثبت می کرد،رفتارهای هیجانی و احساسی کم نداشته است که از ذهن دور نمی شود.
رفتارهایی که اول از همه به خودش لطمه زد و بعد تیمش.استقلال حالا با دروازه بانی طرف است که داشتن او نعمتی برای حفظ سنگرش هست و نداشتنش فرصتی است برای یک دروازه بان جوان.
در استقلال اتفاقات زیادی در حال رخ دادن است.باید منتظر ماند. روزهای آینده خبرهای مهمی در راه است.

بمب آبی هاوارد ایران شد/کری با یک پرسپولیسی در گل کوچک/عکس

تصویر ندارد
بمب  آبی هاوارد ایران شد/کری با یک پرسپولیسی در گل کوچک/عکس
مدافع مدنظر استقلال به ایران مراجعت کرد
پژمان منتظری که از او به عنوان یکی از خریدهای مدنظر علیرضا منصوریان در نیم فصل لیگ برتر یاد می شود،به ایران بازگشته است.
وی این روزها در کمپ تیم های ملی تمرین می کند تا آمادگی اش حفظ شود و پس از تعیین تکلیف با الاهلی قطر رسما با استقلال وارد مذاکره شود.
در همین حال،حضور امروز منتظری در آکادمی فوتبال با حضور میلاد محمدی همزمان شد و این دو بازیکن به یاد روزهای گذشته به فوتبال گل کوچک پرداختند.
کری میان منتظری استقلالی و محمدی پرسپولیسی هم این بازی جالب توجه بود.

برزای:کسی حق ندارد بگوید من منصوریان رانگه داشتم/کاش گل نمی زدم

تصویر ندارد
برزای:کسی حق ندارد بگوید من منصوریان رانگه داشتم/کاش گل نمی زدم
پس از شنیدن خبر درگذشت آن هوادار عزیز خیلی ناراحت شدم و دچار شوک شدم
بهنام برزای در بازی استقلال مقابل سپاهان نمایش خوبی از خود ارائه کرد و در حالیکه به نظر می رسید استقلال دست خالی از اصفهان به تهران بازمی گردد،با گل زیبای خود بازی را به تساوی کشاند.
برزای در گفت و گو با کاپ،درباره این بازی و اتفاقات حول و حوش آن صحبت کرده است.
متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

*بازی چطور بود؟
بازی خوبی مقابل سپاهان انجام دادیم. فکر می کنم یکی از بهترین بازی های چندسال اخیر را انجام دادیم. ما دیروز از دقیقه یک تا ۹۳ به سمت دروازه سپاهان حمله کردیم و توانستیم موقعیت های بسیار زیادی را به دست آوریم. سه توپ به تیر دروازه سپاهان زدیم. در کل باید بگویم فکر می کنم هواداران از عملکردمان در بازی دیروز راضی بودند.

* در دقایق آخر موفق به گل زنی شدی.چه نظری داری؟
نکته مهم بازی دیروز این بود که ما تا آخرین لحظه تلاش کردیم. نکته مهم دیگر این است که بازیکنان ما میل بسیاری برای پیروزی داشتند. این را همیشه باید به یاد داشته باشیم که تا داور سوت پایان را نزده بازی ادامه دارد و می توان نتیجه را عوض کرد.

* امسال دو گل در دقایق آخر زدی و خیلی ها می گویند پس از گل دیروز باعث شدی که منصوریان ابقا شود.
این حرف درستی نیست که من منصوریان را در استقلال نگه داشتم. هیچ کسی حق ندارد چنین موضوعی را طرح کند. من همیشه دوست داشتم بازیکن مثمر ثمری برای استقلال باشم. چه از دقیقه یک بازی کنم و چه به عنوان تعویضی بیایم. اینکه گل زدم خدا را شکر می کنم. از این بابت خیلی خوشحالم. درباره گلی هم که زدم نتیجه تلاش همه بود و من آن را فقط کامل کردم.

* می گویند تعویض طلایی آبی ها هستی.
این لطف کسانی است که این حرف را مطرح می کنند. من همیشه تلاش می کنم که گلزنی کنم و برای تیم مثمر ثمر باشم. درباره گل دیروز باید بگویم یک پاس خوب از خط دفاع آمد. علی قربانی تاثیر بسیار خوبی روی توپ داشت و پاس بسیار خوب کاوه که من توانستم آن را کامل کنم. اگر این اتفاقات نمی افتاد گلی هم به ثمر نمی رسید. همه ۱۱ بازیکن داخل زمین زحمت کشیدند که ما توانستیم به گل برسیم.

* بعد از گلی که زدی یک هوادار استقلال فوت کرد.چه زمانی متوجه این اتفاق شدی؟
من زمانی که به سمت فرودگاه اصفهان می رفتیم متوجه این موضوع شدم. ما وقتی گل زدیم همه تیم مان خوشحال بود. نه به خاطر اینکه به سپاهان گل زدیم به خاطر اینکه نشان دادیم که فوتبال تا دقایق آخر ادامه دارد. به نظر من حتی می توانستیم برنده هم بشویم. واقعا پس از شنیدن خبر درگذشت آن هوادار عزیز خیلی  ناراحت شدم و دچار شوک شدم.به قول منصوریان کاش این گل به ثمر نمی رسید تا آن هوادار فوت نمی کرد.به خانواده این هوادار تسلیت می گویم. بدترین خبری که بعد از ان گل می توانستم بشنوم همین اتفاق بود. امیدوارم که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم که یک انسان به خاطر نتایج فوتبال جانش را از دست بدهد.

* درباره اختلاف ۱۰ امتیازی خود با پرسپولیس چه نظری دارید.
اصلا به اینکه چند امتیاز از تیم های بالایی عقب هستیم فکر نمی کنیم. ما همانطور که سرمربی مان گفته روی نتایج خودمان تمرکز می کنیم. اگر دقت کرده باشید سبک بازیمان روز گذشته نسبت به اوایل فصل فرق کرده و این نشان دهنده پیشرفت استقلال است. هواداران باید به استقلال امیدوار باشند. ما در همین فصل دوم عملکردمان بهتر خواهد شد.

* روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر تغییر در کادر فنی و حتی حضور فیلیکس ماگات در استقلال شنیده می شد. در این باره چه صحبتی دارید؟
فکر نمی کنم چنین چیزی درست باشد. چون شایعه بود. حتی مدیرعامل تیم هم این مطلب را تکذیب کرد. بهترین کار این است که  از علیرضا منصوریان حمایت شود. چون واقعا زحمات بسیار زیادی برای استقلال می کشد.

* به نظر می رسد با تغییر رویکرد کادر فنی نسبت به خود در استقلال می مانی؟ 
حتما همین طور خواهد بود و  در استقلال می مانم. چون می خواهم در نیم فصل دوم باز هم با عملکردم باعث موفقیت تیم شوم.

دوربین فرهاد ۹۰ مقابل بروجرد و بروجردی ها

تصویر ندارد

دوربین فرهاد ۹۰ مقابل بروجرد و بروجردی ها


چرا رشد ۷٫۴ درصدی اقتصاد ، در بدنه تولید نمایان نیست ؟

تصویر ندارد
چرا رشد ۷٫۴ درصدی اقتصاد،

در بدنه تولید نمایان نیست؟

چرا رشد ۷٫۴ درصدی اقتصاد ، در بدنه تولید نمایان نیست ؟

نرخ رشد اقتصادی در نیمه نخست امسال ۷٫۴ درصد اعلام شده است که در ظاهر رقم مطلوبی بنظر می رسد .

بر اساس ظرفیت های اقتصاد ایران ، نرخ رشد میان صفر تا ۴ درصد را می توان ( خروج از رکود ) نامگذاری کرد و نرخ رشد بالای ۴ درصد را می توان ( رونق ) قلمداد کرد . با این تعریف رشد ۷٫۴ درصدی باید نشانه ای از رونق باشد اما سوال اینجاست که چرا این رونق در بدنه اقتصاد و جامعه ایران نمایان نشده است ؟

می توان حدس زد که بیشترین تاثیرگذاری بر رشد ۷٫۴ درصدی اقتصاد از ناحیه نفت وارد شده است . در ۹ ماهه سال ۹۴ تحریم های اقتصادی هنوز پا برجا بود و صادرات نفت محدود به یک میلیون بشکه در روز بود اما در ماههای پایانی سال گذشته روند رو به رشد تولید و صادرات نفت آغاز شد و در سال ۹۵ میزان صادرات به حدود ۲ میلیون بشکه در روز رسید .با این تحول ، تولید نفت خام از ۳٫۵ بشکه در روز عبور کرد .

بنابراین اصلی ترین سهم از افزایش تولید ناخالص داخلی در بخش نفت رخ داده که آثار آن برای بخش خصوصی و بدنه اقتصاد ناملموس است .

رشد بخش صنعت به واسطه رشد صنایع بزرگ که نقش دولت در آن آشکار است ، اتفاق افتاده و صنایع کوچک و متوسط مثل شهر ما ، در آن سهم اندکی داشته اند .

صنایع کوچک و متوسط در دنیا به عنوان صنایع اشتغال زا شناخته می شوند چرا که تولید در این بخش ها بلافاصله در رشد اشتغال تاثیر می گذارد . افزایش نرخ بیکاری در نیمه نخست امسال نیز گواه این نکته است که تولید در بنگاههای کوچک و متوسط با رشد قابل توجهی مواجه نشده است .

در حالی که دقیقا رشد در این بخش از اقتصاد است که در بدنه جامعه نمود پیدا می کند .

با تشکر

سید احمد موسوی

رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی استان لرستان


گوگل یاهو!