استقبال بی نظیر بروجردی ها از جشنواره غذا به نفع بیماران خاص

تصویر ندارد

استقبال بی نظیر بروجردی ها از

 جشنواره غذا به نفع بیماران خاص

به لطف خدا و همت والای خیرین و همشهریان مهربان در جشنواره غذای امروز مبلغ  4037000 تومان جمع آوری شد که همه این مبلغ صرف دارو درمان ومعیشت بیماران می گردد

دعای خیر بیماران ضامن سلامتی همه عزیرانی که در این امر خیر مشارکت فعال داشتند


اهدای اعضای بانوی بروجردی مرگ مغزی

تصویر ندارد

اهدای اعضای بانوی بروجردی مرگ مغزی

روزهای بروجرد- مسئول هماهنگ کننده تیم پیوند اعضاء بروجرد گفت: اعضای بدن بانوی بروجردی به چند بیمار نیازمند، حیات دوباره بخشید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ فاطمه یاراحمدی گفت: پس از محرز شدن مرگ مغزی
‌عاطفه علیدادی بانوی بروجردی در بروجرد با رضایت خانواده، بدن وی برای
پیوند اعضا به تهران انتقال یافت.

وی ادامه داد: در بیمارستان شریعتی تهران قلب و کبد این جوان ۲۷ ساله به بیماران نیازمند اهداء شد.

یاراحمدی افزود: عاطفه علیدادی ۱۱ روز پیش به علت بالا رفتن فشارخون به کما رفت و دچار مرگ مغزی شده بود. 


آقای علی بیرانوند و ابتکاری نو در تمرین بوکس

تصویر ندارد
استاد علی بیرانوند

و ابتکاری نو در تمرین بوکس

استاد علی بیرانوند معرف حضور تمامی بوکسورهای بروجرد می باشد.

وی که سالیان سال است در بروجرد مشغول آموزش ورزشکاران رشته بوکس می باشد به تازگی با ابتکاری جالب توجه با استفاده از چندین لاستیک خودرو، کیسه بوکس جدید را رونمایی کرده است.

برای استاد علی بیرانوند صمیمانه آرزوی موفقیت روز افزون داریم


نقد اجتماعی/ برای ارائه یک لیست کارآمد برای انتخابات شورای شهر/ پیشنهاد ائتلاف بزرگان جناح های مختلف

تصویر ندارد

برای ارائه یک لیست کارآمد

جهت انتخابات شورای شهر بروجرد

پیشنهاد ائتلاف بزرگان جناح های مختلف

فرهاد داودوندی- بروجرد:

شکی نیست یکی از حساس ترین و حتی مهیج ترین انتخابات، برای گزینش اعضا جدید شورای شهر بروجرد، در انتخابات اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ رقم خواهد خورد.

“یارکشی” ها از مدتها قبل در بروجرد آغاز شده و نشست ها و رایزنی ها به شدت ادامه دارد.

تنوع حضور اشخاص و گروه ها و بخصوص “همفکرانی” که برای در دست گرفتن شورای شهر آینده در حال برگزاری نشست های انتخاباتی هستند در سطح شهر به شدت احساس می شود.

در این میان ظاهرا همه قصد کرده اند  با انتخاب شدن در شورای شهر بعدی، به تنهایی! در دوره 4 ساله حضورشان در شورا،  آینده  شهر را بسازند!

بروجرد شهری با حدود بیش از ۳۵۰ هزار جمعیت متعلق به تمامی شهروندانی است که در این شهر زندگی می کنند.

تمامی متولدین این شهر و حتی کسانی که متولد بروجرد نیستند اما در این شهر ساکن می باشند به یک اندازه در این شهر “حق و حقوق” شهروندی دارند. 

مطمئنا با توجه به حساسیت های پیش آمده برای در دست گرفتن اختیار شورا در دور بعد توسط گروه های صاحب نفوذ، به جاست برای یکبار هم که شده در این شهر اتفاق نظر بین بزرگان گروه ها پیش بیاید و همگی به این نتیجه بسیار ساده برسند که ساختن این شهر به تنهایی ممکن نیست و اگر قرار است اتفاق مثبتی در انتخابات آینده شورای شهر برای بروجرد پیش بیاید مشارکت همه را می طلبد.

بنا بر موارد ذکر شده بالا لازم است:  نشست یا نشست هایی بین بزرگان گروه هایی که از اقبال مردمی بیشتر و یا حتی متوسطی برخوردارند برگزار شود و بعد از رایزنی های لازم، یک لیست کارآمد انتخاباتی که شامل کاندیداهای “متخصص متعهد” باشد را برای انتخاب شدن به مردم شهر معرفی کنند. والسلام.  


پرسپولیس با پیروزی مقابل شاگردان خداداد به قهرمانی نیم فصل رسید.

تصویر ندارد

فوتبال نیوز۱۲۰– تیم فوتبال پرسپولیس با شکست تیم سیاه جامگان توانست عنوان قهرمانی نیم فصل را از ان خود کند. شاگردان برانکو در این بازی با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسیدند. تا قهرمانی خود در نیمه فصل را قطعی کنند. دیگر تیمی که شانس قهرمانی نیم فصل را داشت تراکتور بود که با پیروزی تیم پرسپولیس دیگر شانسی برای کسب این عنوان ندارد.


نیکبخت:شانس اول قهرمانی تراکتور است/برخی فقط اسمشان در استقلال است

تصویر ندارد
نیکبخت:شانس اول قهرمانی تراکتور است/برخی فقط اسمشان در استقلال است
شادابی این تیم از بین رفته و با اینکه استقلال از لحاظ فنی عملکرد بدی ندارد، اما روحیه تیم مرده است

نتایج ضعیف استقلال در رقابت‌های فصل جاری باعث شده تا علیرضا منصوریان شدیدا تحت فشار قرار بگیرد. با این حال علیرضا واحدی‌نیکبخت معتقد است که باید به این مربی زمان داد.وی در گفت و گو با کاپ،درباره شرایط استقلال به سؤالات پاسخ می‌دهد.

شانس اول قهرمانی را به کدام تیم می‌دهی؟
به نظر من تراکتورسازی شانس اول قهرمانی است، چون یک تیم فوق‌العاده دارد. نکته جالب اینجاست که هر بازیکنی می‌خواهد سرباز شود به تراکتورسازی می‌رود. متأسفانه ملوان هم در لیگ دسته اول است و اینکه همه سربازها به تراکتورسازی می‌روند منصفانه نیست. این موضوع به باشگاه‌های دیگر ضربه می‌زند.

درباره نتایج ضعیف استقلال چه نظری داری؟
دوست ندارم خیلی صحبت‌ها را انجام بدهم، ولی معتقدم درمورد مربیان این تیم بهتر است تجدیدنظر صورت بگیرد. استقلال شاداب نیست و روحیه این تیم مُرده است. این موضوع هم باید مورد برسی قرار گرفته و استقلال باید شاداب باشد.

منظور تو درمورد کادر فنی، به منصوریان مربوط می‌شود؟
حضور منصوریان در استقلال مشکلی ایجاد نکرده است و او یک مربی جوان است. مربیان قبلی وقتی به استقلال آمدند سه سال زمان گرفتند، پس باید به منصوریان هم زمان بدهند.

استقلال نیاز به چه شوکی دارد؟
استقلال از لحاظ سرمربی نیاز به شوک ندارد. شادابی این تیم از بین رفته و با اینکه استقلال از لحاظ فنی عملکرد بدی ندارد، اما روحیه تیم مرده است. استقلال از همین موضوع لطمه می‌خورد.

چرا بازیکنان عملکرد خوبی ندارند؟
فشار روی آنها زیاد است و بازی کردن در تیم‌های بزرگ شرایط خاص خودش را دارد. بعضی‌ها فقط آمده‌اند که اسمشان در استقلال باشد، ولی بازیکنی که در استقلال بازی می‌کند باید روح بزرگی داشته باشد.

برخی از رفتارها و گفتارهای منصوریان ایراد می‌گیرند. نظرت در این زمینه چیست؟
برخی رسانه‌ها از خیلی‌ها چنین سؤالاتی را می‌پرسند و زمانی که من بازی می‌کردم، چنین سؤالاتی از من پرسیده می‌شد، ولی معتقدم این چیزها دردی را دوا نمی‌کند.

قبول داری استقلال شانس زیادی برای قهرمانی ندارد؟
من هنوز هم متقدم استقلال شانس قهرمانی دارد، چون فاصله تیم‌ها زیاد است، البته اعتقاد دارم حذف از جام حذفی به پیکره استقلال ضربه زد. 

خودت در حال حاضر مشغول چه کاری هستی؟
من دو مدرسه فوتبال دارم و قرار است یک مدرسه فوتبال در کرج افتتاح کنم. نکته مهم دیگر این است که این روزها وارد دنیای بازیگری شده‌ام و مشغول بازی در فیلم سینمایی هستم. چند روز بعد در این زمینه بیشتر صحبت خواهم کرد.

گوگل یاهو!