درخواست پیامکی رحمتی برای جدایی از استقلال

درخواست پیامکی رحمتی برای جدایی از استقلال
دروازه بان استقلال به شکل پیامکی درخواست جدایی داد

استقلالی ها شب پر حادثه ای را پشت سر گذاشتند. اتفاقات بازی استقلال و سپاهان جملگی تحت تاثیر یک تصمیم مهم از سوی علیرضا منصوریان قرار گرفت؛ تصمیمی که تا نیمه شب روز یکشنبه قطعیت نداشت اما در نهایت عملی شد.
نمای داستان موضوع عجیبی نداشت اما بعد از بازی اتفاقات عجیبی رقم خورد.
رحمتی که بعد از بازی استقلال و نفت در جام حذفی اختلافاتش با علیرضا منصوریان علنی و رسانه ای شده بود، ساعاتی پس از بازی بزرگ اصفهان ناراحتی خود از نیمکت نشینی را به نوعی عجیب اعلام کرد و با ارسال پیامک هایی برای یکی از اعضای کادر فنی خواستار جدایی شد.
البته در این میان برخی استقلالی ها دوست نداشتند این موضوعات رسانه ای شود و علیرضا منصوریان نیز در تلاش بود تا دستیار خود که بابت پیامک های رحمتی دلخور بود را آرام کند اما مربی استقلال تصمیم گرفت به اتفاق چند نفر دیگر که می خواستند زمینی به تهران بیایند، قید سفر با هواپیما را بزند و با سواری راهی پایتخت شود.
مهدی رحمتی که بدون تردید جزو سه  دروازه بان اول ایران در سال های اخیر بوده و اگر در پیامی بی موقع از تیم ملی خداحافظی نمی کرد،حضور در جام جهانی را هم در کارنامه اش ثبت می کرد،رفتارهای هیجانی و احساسی کم نداشته است که از ذهن دور نمی شود.
رفتارهایی که اول از همه به خودش لطمه زد و بعد تیمش.استقلال حالا با دروازه بانی طرف است که داشتن او نعمتی برای حفظ سنگرش هست و نداشتنش فرصتی است برای یک دروازه بان جوان.
در استقلال اتفاقات زیادی در حال رخ دادن است.باید منتظر ماند. روزهای آینده خبرهای مهمی در راه است.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!