تسلیت به خانواده محترم میانرودی

تصویر ندارد

تسلیت به خانواده محترم میانرودی

زنده یاد حاج علی حسین میانرودی از بزرگان خوش نام میدان میوه و تره بار بروجرد پس از مدتها بیماری برای همیشه در جوار حق آرمید.

سایت شخصی فرهاد داودوندی در گذشت مرحوم حاج علی حسین میانرودی را به خانواده های وابسته تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم که انسان بسیار شریفی بود، از خداوند مهربان علو درجات آرزو دارد.


تمرین تیم های کاراته جوانان، امید و بزرگسالان شهرستان بروجرد

تصویر ندارد

تمرین تیم های کاراته جوانان،

 امید و بزرگسالان شهرستان بروجرد

باسلام.
اولین جلسه تمرین تیم های جوانان .امید و بزرگسالان شهرستان بروجرد امروز برگزار گردید که بازیکنان پس از گرم کردن به مرور تکنیک های کومیته پرداختندودر پایان نیز بازیکنان  هرکدام دو بازی (کومیته) با قضاوت جناب استاد مبشری انجام داده تا نقاط ضعف و قوت نمایان شده و کادر فنی بتواند برنامه ریزی های لازم را انجام دهد.
کادر فنی تیم های جوانان .امید و بزرگسالان
سرمربی : میثم یاراحمدی
سرپرست : احمد گودرزی
 .روابط عمومی هیات کاراته ۹۵/۳/۲۷

درب ورودی غربی ۷۰۰ ساله مسجد جامع به سر جای خود برگشت

تصویر ندارد

درب ورودی غربی ۷۰۰ ساله

مسجد جامع به سر جای خود برگشت

درب ورودی غربی مسجد جامع پس ازیک دوره طولانی درجایش نصب شد.

مسجدجامع بروجرد باعمری افزون برهزارسال به عنوان قدیمی ترین مسجد تاریخی غرب کشور ازمتعلقات تاریخی برخوردار است که یکی از آنها درب چوبی منبت کاری شده ورودی غربی می باشد.

این درب به گواه تاریخ حدود هفتصد سال عمر دارد وآثار چندین بارتعمیر دربخش های مختلف آن نمایان است.

کارمرمت این درب منبت کاری زیبا توسط اداره میراث فرهنگی بروجرد با نظارت کارشناسان این اداره توسط استاد حسین میرزایی دریک دوره حدودا دوماهه به اتمام رسید و در جای خود نصب گردید .


آقای بهروز صارمی شهروند نمونه و قهرمان هفته بروجرد

تصویر ندارد

آقای بهروز صارمی

 شهروند نمونه و قهرمان هفته بروجرد

فرهاد داودوندی- بروجرد:

وقتی بعد از خروج از مسجد، متوجه می شود که درختان باغ حافظی در میان شعله های آتش گرفتار شده اند. بدون درنگ روانه محل مورد نظر می شود.

آقای بهروز صارمی امروز با به خطر انداختن جان خود برای حفظ محیط زیست بروجرد کاری کرد کارستان.

این کارمند شریف شهرداری بروجرد با اینکه در زمان استراحت بود و از زمان کار اداری اش ساعت ها می گذشت،  نتوانست در مقابل از بین رفتن سرمایه های بروجرد بی تفاوت باشد، نتوانست نسبت به شهر و زادگاه خودش فقط نظاره گر باشد و نتوانست برای رسیدن کمک های امدادی به خود بقبولاند که منتظر  بماند.

با اینکه گرمای آتشی که هر لحظه بر وسعتش افزوده می شد لحظه به لحظه درختان دیگری را گرفتار نابودی می کرد، اما این همشهری محترم مان با رفتن به نزدیکی بسیاری از درختان آتش گرفته شده با چند وسیله ابتدایی که در دست گرفته بود جانانه و در توان خود  اقدام به خاموش کردن تعدادی از درختان آتش گرفته نمود.

افرادی که از نزدیک شاهد رشادت آقای بهروز صارمی بودند جسارت وی را برای خاموش کردن درختان می ستودند.

خوشبختانه با حضور مامورین جان بر کف آتش نشانی و حضور پرسنل سازمان پارک ها و فضای سبز بروجرد پس از چند ساعت آتش مهار شد، اما آنچه که می تواند تسلی خاطر غم گرفته علاقمندان به فضای سبز بروجرد بخاطر از بین رفتن تعدادی از درختان در آتش سوزی امروز غروب باشد:

 حضور دلسوزانه و قهرمانانه افرادی به مانند آقای بهروز صارمی بود که بدون شک باید، به نمایندگی از تمام کارمندان شریف شهرداری بروجرد که نان حلال بر سر سفره خانواده خود می برند، لقب قهرمان هفته بروجرد تقدیم شود به آقای بهروز صارمی که امروز جانانه و در دفاع از زندگانی درختان گرفتار در آتش، زندگی خود را به خطر انداخت و از جان خود مایه گذاشت.

به جاست مسوولین محترم شهرداری و همچنین شورای شهر، به پاس زحمات بی دریغ این همشهری عزیزمان،  از آقای بهروز صارمی تقدیر ویژه ای بعمل بیاورند.


باشگاه پویش مخصوص بانوان

تصویر ندارد

باشگاه پویش

مخصوص بانوان

(بزرگسالان, جوانان, نوجوانان و کودکان )

باشگاه پویش

مخصوص بانوان (بزرگسالان, جوانان, نوجوانان و کودکان )

با محیطی مناسب برای مادران و کودکان آن ها تجهیزات مخصوص(تردمیل، الپتیکال و…) دارای رشته های ایروبیک، کاراته، تای بو، ژیمناستیک با کادری مجرب و تحصیلکرده برای ترم تابستان در دو نوبت صبح و عصر ثبت نام می نماید

مدیر باشگاه سرکار خانم فرزانه معظمی کارشناس ارشد مدیریت ورزشی
مربیان خانم ها:
فرزانه معظمی ژیمناستیک
سمیه فتح الهی ایروبیک
پوران حسینی امادگی جسمانی
شهناز نظامی تای بو
نسرین موسیوند کاراته

ادرس:

ابتدای خیابان تختی، روبروی شهربانی، کوچه شهید قانع پلاک ۱۳

شماره تلفن:

۴۲۵۱۱۱۲۹


منصوریان: همیشه مدیون هواداران هستم

تصویر ندارد

گوگل یاهو!