منصوریان به مدیر برنامه های جباری و منتظری/قدم شان روی چشم

تصویر ندارد

مجتبی جباری و پژمان منتظری گویا به طور قطع از باشگاه الاهلی جدا شده اند و حالا می توانند به تیم دیگری ملحق شوند
این دو استقلالی هستند و بارها از علاقه شان برای بازگشت به این تیم گفته اند. اتفاقا مدیر برنامه های جباری و منتظری هفته گذشته با علیرضا منصوریان سرمربی استقلال تماس گرفت و در این تماس تلفنی درباره شرایط حضور این دو بازیکن در تیمش پرسید که او گفت: «قدم شان روی چشمم. این دو استقلالی هستند و استقلال خانه شان است.» البته به نظر می رسد احتمال بازگشت منتظری به استقلال بیشتر از جباری باشد.

مدیرکل آمار و اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت احوال: ۸۹درصدولادت ها برای مادران ۱۹تا۳۷ سال است/موالید در سال ۹۴ کم شد

تصویر ندارد
مدیرکل آمار و اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت احوال:
۸۹درصدولادت ها برای مادران 19تا37
سال است/موالید در سال ۹۴ کم شد


به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا

علی اکبر محزون روز شنبه افزود :میانگین سن مادران ۲۸٫۴ سال است و مادران ۲۹ ساله با ۶٫۴؛ ۲۸ساله با ۶٫۳ و ۲۷ ساله با ۶٫۲ درصد بیشترین سن مادران در ولادت ها را به خود اختصاص داده اند.

وی با اشاره به رشد موالید در کشور گفت: در سال های اخیر بعد از بازنگری در سیاست های جمعیتی برای چند سال رشد موالید به طور خفیف افزایش یافت اما از سال ۹۴ دوباره با کاهش رشد موالید رو به رو بودیم به طوری که در سال ۹۱ رشد موالید ۲٫۹؛ در سال ۹۲، ۳٫۵ ، سال ۹۳، ۴٫۲ و در سال ۹۴ به ۲٫۳ درصد کاهش پیدا کرد.محزون خاطر نشان کرد: در سال ۸۹ نیز ۹۰٫۶ درصد ولادت ها مربوط به مادران ۱۸ تا ۳۶ ساله بود و این در حالی است که درسال ۹۴، ۸۹ درصد ولادت ها به مادران ۱۹ تا ۳۷ ساله اختصاص یافته بود.

** ۸۸،۵ ولادت ها مربوط به پدران ۲۳ تا ۴۱ ساله بود 

به گفته وی در سال گذشته ۸۸٫۵ درصد ولادت ها مربوط به پدران ۲۳ تا ۴۱ ساله گزارش شد؛ این در حالی است که در سال ۸۹، ۸۹٫۲ درصد ولادت ها مربوط به پدران ۲۲ تا ۴۰ ساله بود.

**بیشترین ازدواج برای خانم‌های 20 تا 24 سال و برای آقایان 25 تا 29 سال

وی درباره شمار ازدواج‌ها در سال 94 اظهار کرد: در سال گذشته 685 هزار و 352 ازدواج ثبت شدکه بیشترین ازدواج برای خانم‌ها در گروه سنی 20 تا 24 ساله و برای آقایان 25 تا 29 ساله گزارش شد.

** ازدواج بالای سن متعارف در کشورمان رو به افزایش است

وی در ادامه سن متعارف برای ازدواج جوانان ایرانی را برای دختران ۱۵ تا ۲۹ سال و برای پسران ۲۰ تا ۳۴ سال عنوان کرد و در عین حال گفت: ازدواج بالای سن متعارف در کشورمان رو به افزایش است ؛ به عبارت دیگر از هر ۱۰ ازدواج برای آقایان یک ازدواج بالای ۳۵ سال رخ داد؛ ضمن اینکه ۱۴ درصد ازدواج‌ها برای خانم ها بالای سن متعارف و بیش از 30 سال است. 

** به ازای هر ۲ خانوار یک جوان هرگز ازدواج نکرده در کشور داریم

وی در ادامه به موضوع جمعیت مجردان کشور اشاره کرد و گفت: آمار جوانان هرگز ازدواج نکرده و در سن ازدواج در کشور طبق آخرین سرشماری انجام شده توسط مرکز آمار ایران ۱۱ میلیون و ۲۴۰ هزار تن است؛ یعنی به ازای هر ۲ خانوار یک جوان هرگز ازدواج نکرده در کشور داریم که پنج میلیون و ۵۷۰ هزار پسر و پنج میلیون و ۶۷۰ هزار دختر در سن ازدواج در زمره افراد هرگز ازدواج نکرده قرار گرفته اند.وی همچنین آمار جوانان هرگز ازدواج نکرده و بالاتر از سن متعارف را یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن عنوان کرد و افزود: ۳۲۰ هزار از این افراد مرد و ۹۸۰ هزار تن خانم هستند. 

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال کشور اضافه کرد: همچنین ۱۵۲ هزار تن بالای ۵۰ سال و در تجرد قطعی در کشور وجود دارد که ۹۰ هزار تن از این شمار را خانم ها تشکیل می دهند.

براساس آخرین آمار اعلام شده از سوی سازمان ثبت احوال ۸۳میلیون ایرانی در داخل و خارج از کشور زندگی می کنند.

حجم معاملات آتی سکه درهفته گذشته ۵۱ درصد افزایش یافت

تصویر ندارد
حجم معاملات آتی سکه درهفته
 گذشته  51 درصد افزایش یافت

به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از پایگاه خبری بورس کالای ایران
حجم معاملات آتی سکه بورس کالای ایران در هفته گذشته به ۶۵ هزار و ۶۰۱ قرارداد و ارزش آن به بیش از هفت هزار و ۱۵۳ میلیارد ریال رسید که نسبت به دو هفته گذشته رشد ۵۱ درصدی را نشان می دهد.
هفته گذشته بین سررسیدهای فعال بازار آتی سکه، بیشترین حجم معاملات با ۵۳ هزار و ۱۸ قرارداد به معاملات تحویل اسفندماه اختصاص داشت تا ارزش این سررسید به بیش از پنج هزار میلیارد و ۸۰۶ میلیون ریال برسد. 

سررسید دی ماه با ۹ هزار و ۴۳۹ قرارداد و ارزش بیش از یک هزار میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. همچنین سکه تحویل شهریورماه نیز با حجم یک هزار و ۵۳۳ قرارداد و به ارزش بیش ۱۶۰ میلیارد ریال در جایگاه سوم ایستاد.قرارداد تحویل آبان ماه نیز با ۸۶۱ قرارداد و ارزش بیش از ۹۱ میلیارد ریال در جایگاه چهارم و همچنین قرارد تیرماه با ۷۵۰ قرارداد به ارزش بیش از ۷۸ میلیارد ریال در رده بعدی قرار گرفت.

بررسی روند معاملات آتی سکه در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته (پنجشنبه) نشان می دهد بهای سکه در سررسیدهای مختلف با رشد قیمت ها همراه بود؛ به طوری که همه سررسیدها افزایش بیش از یک درصد را در این روز تجربه کردند. به این ترتیب سکه تحویل تیرماه با قیمت ۱۰ میلیون و ۵۶۰ هزار ریال به فروش رسید که افزایش ۱٫۶۹ درصدی را در این روز به ثبت رساند.

همچنین قرارداد تحویل شهریور با قیمت ۱۰ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان معامله شد و رشد ۱٫۵۸ درصدی را در این روز تجربه کرد. سکه تحویل آبان ماه با قیمت ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال معامله شد و با رشد ۱٫۸۶ درصدی نسبت به چهارشنبه گذشته روبرو شد.سکه سررسید دی ماه با رشد ۱٫۸ درصدی با قیمت ۱۰ میلیون و۹۱۰ هزار ریال معامله شد. در پایان نیز سکه تحویل اسفند ماه با نرخ ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال، رشد ۱٫۵۷ درصدی را تجربه کرد.

در بازار نقدی نیز سکه در آخرین روز هفته گذشته در واکنش به صعود بهای اونس دو رکورد افزایشی ثبت کرد به طوری که پنجشنبه، سکه تمام بهار آزادی بیشترین میزان رشد روزانه را از دهم اردیبهشت امسال تجربه کرد و به بالاترین قیمت ۵۰ روزه خود رسید.در ششمین روز هفته گذشته، سکه تمام بهار آزادی ۱۷۰ هزار ریال افزایش قیمت را ثبت کرد و به قیمت ۱۰ ‌میلیون و 480 هزار ریال رسید. افزایش بهای اونس در بازارهای جهانی و عبور آن از مرز روانی یک هزار و 300 دلار عامل اصلی پرش سکه در بازار داخلی بود.

این در شرایطی است که شنبه گذشته، سکه تمام بهار آزادی با ۱۲۰ هزار ریال رشد دو کانال قیمتی بالاتر رفت و به بهای ۱۰ میلیون و ۳۱۰ هزار ریال رسید. افزایش آغاز هفته متاثر از رشد بهای اونس تا محدوده یک هزار و ۲۷۰ دلار بود.پس از این افزایش هیجانی، فضای بازار سکه آرام تر شد و تا چهارشنبه نوسان چندانی را تجربه نکرد. 

سکه تمام بهار آزادی از یکشنبه تا چهارشنبه هفته گذشته در دامنه محدود ۱۰ میلیون و ۲۹۰ هزار ریال تا ۱۰ میلیون و ۳۲۰ هزار ریال نوسان کرد. با این همه، پس از این نوسان آرام، چنان که اشاره شد سکه پنجشنبه گذشته یک روز طوفانی را پشت سر گذاشت.

آکادمی والیبال پاسارگاد بروجرد

تصویر ندارد
آکادمی والیبال پاسارگاد بروجرد


قصه حدادی فر و حاج صفی تمام شد؟/ نمی آیند

تصویر ندارد

حدادی فر در اولین تمرین ذوب آهن شرکت کرده و حاج صفی گفته کماکان می خواهد در اروپا به فوتبالش ادامه بدهد 

آی اسپورت- به نظر می رسد آرزوهای منصوریان برای پوشاندن پیراهن استقلال به قاسم حدادی فر و احسان حاج صفی تقریبا باطل شده است و او باید به دنبال مردانی دیگر باشد. 

قاسم حدادی فر در اولین جلسه تمرینی ذوب آهن شرکت کرده و این یعنی گویا پسر ذوب آهن همچنان می خواهد در این تیم به حضورش ادامه بدهد با وجود همه مشکلات مالی و مدیریتی که با این تیم دارد. 

احسان حاج صفی که کماکان می خواهد به فوتبالش در اروپا ادامه بدهد. او به منصوریان هم گفته بازگشتش به ایران تنها پس از یک فصل حضور کامل در اروپا، برایش یک شکست بزرگ خواهد بود. 

منصوریان البته همچنان به حضور این دو بازیکن و بخصوص حدادی فر امیدوار است و به نزدیکان باشگاه استقلال گفته تا آخرین روز نقل و انتقالات به دنبال جذب این دو نفر خواهد بود. ولی او مشکل دیگری برای این انتظار دارد؛ لیستی که قطعا تا آن روز پر می شود. 


قلعه نویی: این تراکتور نتیجه نگیرد من مسئول هستم

تصویر ندارد

آی‌اسپورت- امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با برنامه رادیویی 4-4-2 درباره شرایط تیم تراکتورسازی و جذب بازیکنان جدید این تیم برای فصل آینده صحبت کرد. 

تراکتور نتیجه نگیرد، مسئولیتش با من است 
از سردار آجورلو تشکر می‌کنم که کار مهمی انجام داد و تمام نفرات ما را جذب کرد، امیدوارم امسال شاهد تراکتور رویایی باشیم. باید بگویم اگر این تراکتور نتیجه نگیرد، مسئولیتش با من است، البته یکی، دو بازیکن باقی مانده تا آنجا که من می‌دانم تا هفته چهارم فرصت داریم تا بتوانیم بازیکنان را جذب کنیم. 

با جذب بازیکنانی نظیر محمد نوری،ادینهو و بنگر میانگین سنی تیم بالا نرفت 
اعتقاد من این است که در تیم دفاع باید مسن باشد، هافبک‌ها هم باید جوان باشند، البته دو مدافع ما جوان هستند، به قول استاد فیروزخان کریمی شناسنامه ملاک نیست و عملکرد بازیکن مهم است. ما بر اساس افکار و شرایط تاکتیکی تیم را بستیم و 10 روز وقت داشتیم و از این بابت از آقای آجورلو تشکر می‌کنم، بازیکنانی نظیر مهدی کیانی و سعید آقایی با تراکتور سفید امضا کردند و این برای ما خیلی ارزشمند است. امیدوارم تیم خوبی درست کنیم و شأن و شخصیت هواداران حفظ شود.


گوگل یاهو!