اجرای موسیقی اصیل همنوازان پرنیان

تصویر ندارد

اجرای موسیقی اصیل

همنوازان پرنیان

( قسمت اول)

بقیه عکس ها در ادامه مطلب


اجرای موسیقی اصیل همنوازان پرنیان

تصویر ندارد

اجرای موسیقی اصیل

همنوازان پرنیان

( قسمت اول)

بقیه عکس ها در ادامه مطلب


امام جمعه بروجرد: ارتش جمهوری اسلامی الگوی کم نظیرسازمان کلاسیک نظامی درجهان است

تصویر ندارد
امام جمعه بروجرد:
ارتش جمهوری اسلامی الگوی کم 
نظیرسازمان کلاسیک نظامی درجهان است

به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا

حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد ضمن گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: این روز با تدبیرامام خمینی(ره) در سال ۵۸ به نام روز ارتش نامگذاری شده وفرصت ارزشمند و مناسبی است تا کارنامه درخشان حماسه آفرینی دلاورمردان ارتش درحوزه حراست از انقلاب، تمامیت ارضی و ظرفیت سازی به نمایش درآمده و در اختیار نسل ها ی امروز و فردا کشور اسلامی ایران قرار بگیرد.

خطیب جمعه بروجرد اظهارکرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز با بهره گیری از تعالیم و آموزه های دینی و برخورداری از قابلیت های منحصر به فرد در حوزه شکوفایی و توسعه صنایع دفاعی، نظامی وتربیت نیروی انسانی کارآمد مومن و انقلابی افتخارات بسیاری برای ایران آفریده و موجبات افتخارات ملت را در فراتر از مرز جغرافیایی این کشوررقم زده است.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: آمادگی ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران و دیگر نیروهای مسلح وهوشیاری وهوشمندی آنها درعرصه رویارویی با تهدیدهای دشمنان نشان می دهد که هرنوع ماجراجویی و تجاوزدشمنان ملت ایران با پاسخ صریح، قاطع و سخت مواجه خواهد بود.وی اضافه کرد:ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح با آمادگی بالا و نمایش اقتدار در مناسبت های مختلف از جمله در روز ارتش منویات رهبری را تحقق خواهند داد و یاس و نامیدی دشمنان انقلاب را رقم می زنند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به حمله موشکی آمریکا به سوریه در هفته قبل اضافه کرد: این اقدام با هدف جبران شکست های تروریست ها و در جهت تقویت آنها صورت گرفت.وی با بیان اینکه آمریکا بهانه حمله به سوریه را به کارگیری تسلیحات شیمیایی از سوی دولت سوریه اعلام کرد افزود: این ادعا بی پایه واساس است زیرا دولت سوریه سه سال قبل زیرنظرسازمان ملل و برخی عناصر آمریکایی ازسلاح شیمیایی به صورت کامل خلع سلاح شد.

امام جمعه بروجرد گفت: جبهه ای که از هشت سال قبل تروریست ها را حمایت کرده و با تمام توان برای ساقط کردن حکومت قانونی و مردمی سوریه وارد میدان شده بود به هدف شوم و شیطانی خود نرسیده امروزه همه پشت سر رئیس جمهور آمریکا جمع شده اند تا بعد ازسالها به اهداف خود دست یابند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: واشنگتن با همدستی تروریست های سوریه و عراق وارد عمل شده و امروز به صورت آشکار در صف تروریست قراردارد.وی افزود: انتخاب پایگاه هوایی سوریه از سوی آمریکا با این هدف بوده که جلوی پیشروی ارتش سوریه را بگیرد و تروریست ها را از نابودی حتمی نجات دهد.

خطیب نمازجمعه بروجرد بیان کرد: آِیین اعتکاف امسال در سطح ۲۷ مسجد با شرکت چهارهزارو ۲۰۰ تن ازمردم شهرستان بروجرد برگزار شد که از این تعداد سه هزارو ۴۰۰ تن خانم و مابقی آقا بودند.حجت الاسلام والمسلمین ترابی با قدردانی از عوامل اجرایی ستاد اعتکاف شهرستان بروجرد اظهار کرد: سال گذشته در این شهرستان سه هزار و ۱۰۰تن که بیشترقشرجوان و نوجوان بودند درآیین اعتکاف شرکت کردند.

استاندار لرستان: بیمارستان آیت الله بروجردی تا ۱۵ اردیبهشت بهره برداری شود

تصویر ندارد
استاندار لرستان:
بیمارستان آیت الله بروجردی تا 
۱۵ اردیبهشت بهره برداری شود
Image result for ‫استاندار لرستان site:http://mehraban58.mihanblog.com‬‎
به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا
استاندار لرستان بهره برداری از بیمارستان ایت الله بروجردی را از خواسته های به حق مردم بروجرد دانست و گفت: این بیمارستان باید تا ۱۵ اردیبهشت ماه با تجهیزات کامل بهره برداری شود.
هوشنگ بازوند روز جمعه در نشست بررسی روند احداث بیمارستان آیت الله بروجردی که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در محل این بیمارستان برگزار شد، افزود: تاکنون برای افتتاح و بهره برداری از بیمارستان آیت الله بروجردی قول و قرارهای زیادی داده شده که عملی نشده اند.به گفته وی تعیین زمان افتتاح این طرح براساس اعلام مشاور و پیمانکار بوده و این موضوع بارها رسانه ای شده ولی بهره برداری از این بیمارستان تاکنون عملیاتی نشده است.

استاندار لرستان اظهار کرد: افتتاح بیمارستان آیت الله بروجردی طولانی شده است ودر حال حاضر نیز در وقت اضافه قرار گرفته ایم که باید تعیین تکلیف شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس: آموزشی شدن بیمارستان آیت الله بروجردی از اولویت های مهم بروجرد است

تصویر ندارد
نماینده مردم بروجرد در مجلس:
آموزشی شدن بیمارستان آیت الله
بروجردی از اولویت های مهم بروجرد است
به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزشی شدن بیمارستان آیت الله بروجردی بعد از افتتاح این بیمارستان یکی از اولویت های مهم حوزه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد است.
علاء الدین بروجردی روز جمعه در نشست بررسی روند احداث و تکمیل بیمارستان آیت الله بروجردی که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار لرستان در محل این بیمارستان برگزار شد، افزود: با توجه به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال لازم است از تولیدات با استاندارد کامل و با کیفیت داخلی در امر ساخت و ساز و تجهیزات بیمارستان استفاده شود.

بروجردی با بیان اینکه استفاده از تجهیزات و محصولات با کیفیت داخلی به تولید و اشتغال کشور کمک می کند، بیان کرد: توجه به این مهم در راه اندازی وبهره برداری از بیمارستان آیت الله بروجردی موثر است و از اتلاف وقت در خرید و وارد کردن محصولات خارجی جلوگیری می کند.

نماینده مردم بروجرد واشترنان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر قرار است بیمارستان آیت الله بروجردی در اولین فرصت و به زودی افتتاح شود باید سختگیرانه وارد کار شد البته این عجله نباید به سیستم لطمه وارد کند.وی گفت: نمای بیرونی بیمارستان آیت الله بروجردی جلوه خاص خود را ندارد و باید در این رابطه تصمیم خاصی گرفته شود تا این مهم اصلاح شود و نمایی زیبنده و در خور شان مردم شهرستان بروجرد داشته باشد.
در پایان این جلسه معاون وزیر راه و شهر سازی، استاندار لرستان، فرماندار بروجرد ونمایندگان مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی وجمعی از مدیران استانی وشهرستانی از بخش های مختلف بیمارستان آیت الله بروجردی بازدید کردند.

واژگونی خودرو در محور بروجرد – اراک یک کشته وسه زخمی برجای گذاشت

تصویر ندارد
واژگونی خودرو در محور بروجرد – اراک
یک کشته وسه زخمی برجای گذاشت


به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا
معاون عملیات وخدمات ایمنی آتش نشانی بروجرد گفت: واژگونی خودرو پژو ۲۰۶ در محور بروجرد – اراک در محدوده روستای والانجرد یک کشته وسه مجروح برجای گذاشت.
نادر موسیوند جمعه شب اظهارکرد: این حادثه به علت سرعت زیاد وعدم توانایی راننده خودرو در کنترل وسلیه نقلیه وبرخورد با گاردریل رخ داده است.وی افزود: ماموران آتش نشانی بروجرد بعد از رهاسازی مصدومان حادثه یک تن ازسرنشینان را که در دم جان خون را از دست داده بود ازخودروخارج کردند.

معاون عملیات وخدمات ایمنی آتش نشانی بروجرد اضافه کرد: مصدومان این حادثه توسط اورژانس بروجرد به بیمارستان منتقل شدند.

گفتنی است ظهرامروز نیز یک دستگاه تریلر هوو در گردنه زالیان در محور بروجرد به اراک واژگون شده که ۲ تن از سرنشینان آن مصدوم شدند.محور بروجرد به اراک در محدوده گردنه زالیان از نقاط حادثه خیزجاده های لرستان می باشد که همواره حوادث رانندگی بسیاری در این نقطه رخ داده است.

گوگل یاهو!