دیدار با یاران ورزش بروجرد و دیدار با جناب آقای استاد ناصر فهیمی

تصویر ندارد

پرچم بروجرد در مرام پهلوانی بالاتر رفت

“دیدار با یاران ورزش” بروجرد 

 و دیدار با جناب آقای استاد ناصر فهیمی

فرهاد داودوندی- بروجرد:

اولین  دیدار گروه” دیدار با یاران ورزش بروجرد” در سال 1396 با جناب آقای استاد ناصر فهیمی قهرمان و پیشکسوت صاحب نام بروجردی ورزش ایران انجام گرفت.

این دیدار هفتیمن حضور گروه ” دیدار با یاران ورزش بروجرد”با اساتید و پیشکسوتان ورزش بروجرد بود.

متن خبر و عکس های دیدار با استاد ناصر فهیمی بزودی در سایت فرهاد ۹۰…..


بروجرد و بروجردی ها مقابل دوربین فرهاد ۹۰

تصویر ندارد

بروجرد و بروجردی ها مقابل دوربین فرهاد ۹۰


گزارش اجمالی اداره تعاون روستایی بروجرد از وضعیت توزیع میوه تنظیم بازار نوروز ۹۶

تصویر ندارد

گزارش اداره تعاون روستایی بروجرد

 از وضعیت توزیع میوه تنظیم بازار نوروز 96

۱-  تعیین سهمیه مورد نیاز شهرستان مشتمل بر 140 تن پرتقال و 20 تن سیب در اولیت جلسه تنظیم بازار میوه  در آبان 95

۲-  عزیمت رییس اداره تعاون روستایی شهرستان و مدیر عامل اتحادیه تعاون روستایی بروجرد به شمال کشور جهت جذب سهمیه شهرستان در کنار اکیپ اعزامی از استان

۳- علیرغم خسارت سرما به اکثر پرتقال های تامسون شمال  اکیپ اعزامی نسبت به خرید مقدار 40 تن پرتقال  با کیفیت  خوب از مناطق شرقی مازندران (تنکابن)  نمود.

۴- بر اساس تصمیم مسولین کشوری مقرر شد کمبود عرضه پرتقال از خارج کشور تامین شود. لذا میزان ۱۲۰ تن پرتقال نیز از منابع وارداتی به شهرستان بروجرد اختصاص یافت. در این راستا اقدام  به موقع همکاران شبکه تعاون روستایی باعث شد سهمیه مورد نیاز در زمان مناسب جذب شود.

۵- به لحاظ حساسیت امر توزیع و به علت کمبود میوه سالم در بازار و جلوگیری از سوء استفاده احتمالی عاملین در عرضه خارج از شبکه و احتمال تداخل میوه دولتی با کیفیت با میوه های بی کیفیت و سرما زده  تصمیم ستاد تنظیم بازار شهرستان بر این شد که بخش عمده توزیع توسط شبکه تعاون روستایی انجام شود. در این راستا با تحهیز تعداد 15 جایگاه در بروجرد 2 جایگاه در روستاها و 3 جایگاه در اشترینان اقدام به توزیع شد.

۶- توزیع میوه دولتی به لحاظ نظارت بر توزیع یکی از ایده آل ترین توزیع های سنوات قبل در شهرستان بوده  .  زیرا همزمان اکیپ نظارتی صنعت و معدن  جهاد کشاورزی  تعاون روستایی و اکیپ های سیار تعزیرات حکومتی بر این امر نظارت می کردند. ( از لحظه خروج میوه از سردخانه تا زمان توزیع در جایگاه)

۷- امر توزیع تا آخرین لحظات سال ۹۵ انجام و سپس مرحله دوم از روز سوم فروردین تاکنون ادامه داشته است.

۸-  تاکنون قریب 23 تن سیب و 145 تن پرتقال توزیع شده

۹-  اگرچه قضاوت نهایی در خصوص عملکرد توزیع میوه در سال 95 و 96 با شهروندان عزیز می باشد ولی به لحاظ وضعیت خاص عرضه میوه  قبل از شروع طرح به نظر میرسد عملکرد شبکه بخصوص در جلوگیری از افزایش قیمت  و توزیع سالم  خوب و رضایت بخش بوده

۱۰- با تشکر از همکاری صمیمانه  فرمانداری  مدیریت جها کشاورزی اداره صنعت و معدن

محل های عرضه در بروجرد : 

قلعه حاتم. میدان بهشت. میدان تهنیت .میدان توحید .  میدان امام حسین. میدان راهنمایی . شهرک اندیشه چهارراه مخابرات . میدان لوء لوء . شهرک داملران. انتهای خ سیاوش. انتهای  خ بهار . خیابان سجاد . 45 متری بسیج


تجلیل هیات کاراته بروجرد از استاد محسن فتح الهی

تصویر ندارد

تجلیل هیات کاراته بروجرد از

استاد محسن فتح الهی

مراسم تجلیل از  مربیان قهرمان و  پیشکسوتان کاراته بروجرد به مناسبت ولادت حضرت علی (ع)برگزار گردید.

در این مراسم که باحضور مربیان و پیشکسوتان هیأت کاراته شهرستان بروجرد در محل باشگاه زاگرس برگزار گردید از استاد محسن فتح اللهی  توسط آقای محمدرضا مایلی   تجلیل بعمل آمد.

استادمحسن  فتح الهی که از سال 74کاراته را  در سالن فجر زیر نظر استاد ارجمندی شروع کرده است.

او مشوق اصلی خود را خانواده پدر و مادرم خود میداند  و علاقه ی خودش  به هنر رزمی.

استاد محسن فتح الهی در کارنامه ورزشی خود قهرمانی های  زیادی را یدک میکشد.

که میتوان اشاره کرد به :
 
دو  دوره نماینده استان لرستان در وزن55
 
پنج دوره نماینده استان لرستان در 60- در انتخابی تیم ملی بزرگسالان.

بیش از ۱۰ بار مقام اول کشور در سبکهای مختلف کاراته کنترلی

و بیش از ۱۰ بار مقام های دوم و سوم کشوری در سبک های مختلف

و بیش از ۵ دوره مقام اول استان لرستان در وزن ۶۰- کیلو بزرگسالان.

استاد فتح الهی  از مهم ترین عناوین قهرمانی خود چنین می گوید:

سوم جهانی سبک شیتوریو یونیون

دوم بین المللی سبک شوتوکان ریوبوکای

نایب قهرمان مسابقات کشوری wskf

سه دوره قهرمان مسابقات غرب کشور. او همیشه نسبت به شهر و استان خوداز تعصب خاصی برخوردار بود.

 همیشه پیشنهاداتی از سایر استان ها داشت که با تیم های دیگر در مسابقات حضور پیدا کند  ولی به خاطر تعهد و غیرتی که به وطن و استان خود  دارد  هیچگاه در مسابقات انتخابی تیم ملی جز نام لرستان(دارلغرور) شرکت نکرد.

این استاد جوان بروجردی  همیشه تمرینات هم منظم شروع میکرد تا با یاری از  خدا در مسابقات با تمام توان شرکت کند …

استاد محسن فتح اللهی در حال حاضر مدرک مربیگری ۳ ملی و درجه داوری jB و هم چنان کمربند سیاه  دان 4 از سبک شوتوکان را دارد.

وی هم اکنون در باشگاه هلال احمر،زاگرس، و باشگاه تختی اشترینان فعالیت چشم گیری دارد

او انگیزه خودرا  از مربی گری و این همه فعالیت چنین بیان میکند:

که خود را یک کاراته کای اصیل میداند که در این راه هیچگاه لغزشی برای تغییر رشته ورزشی نداشته و برای همیشه وفادار به استادم و لباس مقدس کاراته هستم و همه تلاشم را برای گسترش این هنر و پیشرفت کاراته در استان و شهرم انجام میدهم و شاگردانم را با هنر ناب کاراته که آمیخته با اخلاق،جوانمردی و اصول خانوادگی هست آشنا میکنم.

استاد فتح الهی  می گوید: در این راه خاطرات تلخ و شیرین زیاد را داشته ام و از جالب ترین  خاطرات خود چنین میگوید:

 این خاطره ام مربوط به سال 1385 هست.

یک دست لباس خیلی قدیمی کاتا یکی از دوستان به من هدیه داد که علاقه ی زیادی به آن لباس داشتم…
در مسابقاتی یک حریف که شگردش آشی بارای با دست بود مقابلم ایستاد. تا وسط های مسابقه فقط آستین سمت راست لباسم باقی موند و همش پاره پاره شد،و مجبور شدم لباسم رو عوض کنم.

وی در خاتمه به نیکی از هیات کاراته بروجرد یاد می کند و تاکید دارد: از اعضای هیأت کاراته  بروجرد مخصوصا  از استاد محمدرضا مایلی ریاست محترم هیأت کاراته بروجرد تشکر ویژه دارم که واقعا زحمات زیادی برای مجموعه کاراته بروجرد متحمل شده و باتوجه به  اهمیت دادن به   ورزشکاران و تجلیل مداوم از آنها انگیزه قهرمانی زیادی در آنها به وجودآورده است.


پرچم بروجرد در هندبال لرستان بالاتر رفت

تصویر ندارد

تیم شهیدی بروجرد قهرمان متوسطه اول استان


تیم باقرالعلوم بروجرد قهرمان متوسطه دوم استان

پرچم بروجرد در هندبال لرستان بالاتر رفت

قهرمانی قاطعانه دانش آموزان بروجرد

مسابقات هندبال قهرمانی  دانش آموزان پسر لرستان در  مورخه ۹۶/۱/۲۳برگ زرین دیگری بر کارنامه هندبال دانش آموزی بروجرد رقم خورد و تیم های متوسطه اول و دوم بروجرد با قدرت و صلابت و فاصله امتیازی زیاد قهرمان استان لرستان شدند.

ضمن عرض تبریک خدمت آقایان حمیدرضا ممدوحی ؛  محسن روزبهانی و بهروز بیرانوند برای این دانش آموزان قهرمان موفقیت درمسابقات کشوری  را آرزومندیم


طنز، مجهزترین پارکینگ طبقاتی دنیا در بروجرد افتتاح شد

تصویر ندارد

طنز

مجهزترین پارکینگ طبقاتی خودرو دنیا

 در بروجرد افتتاح شد

کارشناسان کشور شاخ آفریقا

هاج و واج مانده اند!

فرهاد داودوندی – بروجرد:

آقای ” یامبو بامبو ” کارشناس جهانی “پارکینگ های طبفاتی خودرو با بالابر” که دفتر کارش در کشور ” شاخ آفریقا” می باشد طی تماسی با سایت فرهاد ۹۰ با فارسی دست و پا شکسته گفت:

من بود شنید که شورای شهر و شهرداری  شما در بروجرد کرد خیابان با عرض 45 متر تبدیل به پارکینگ طبقاتی خودرو با هزینه کمتر ، واقعا باید گفت به عقل کارشناسان شما احسنت!

آقای ” بامبو، بامبو” در ادامه افزود: نکند شما از روز اول بود قصد که به جای پل روگذر رودکی کرد ” پارکینگ فوق پیشرفته طبقاتی خودرو با بالابر خاکی!” احداث، اما نشد رویتان که از روز اول کرد اعلام!

آقای ” بامبو، بامبو ” که در کشور شاخ آفریقا خیلی معروف است! سپس گفت: ما در شاخ آفریقا بود خیلی بیچاره که برای ” پارکینگ طبقاتی خودرو ” کرد استفاده از تکنولوژی “جک و بالابر” و برد هزینه خود بالا، اما شما کرد احداث پارکینگ با شخم زدن و نابودی یک خیابان بزرگ ۴۵ متری،  به همین خاطر ما خیلی بود مایل که  دزدید فرار مغزهای کارشناسان شهر شما را برای خودمان!

آقای ” بامبو، بامبو” در خاتمه هم گفت: شما کرد  اسپند برای کارشناسان تان دود که نزد چشم ، که برای ساخت یک پل فسقلی کرد چهار پنج سال وقت هدر و “مردم ناراحت محل” که شد کار و کسب شان نابود، کرد دست آخر آن را “پارکینگ طبقاتی خودرو با بالابر طبیعی خاکی”!


گوگل یاهو!