طنز، مجهزترین پارکینگ طبقاتی دنیا در بروجرد افتتاح شد

طنز

مجهزترین پارکینگ طبقاتی خودرو دنیا

 در بروجرد افتتاح شد

کارشناسان کشور شاخ آفریقا

هاج و واج مانده اند!

فرهاد داودوندی – بروجرد:

آقای ” یامبو بامبو ” کارشناس جهانی “پارکینگ های طبفاتی خودرو با بالابر” که دفتر کارش در کشور ” شاخ آفریقا” می باشد طی تماسی با سایت فرهاد ۹۰ با فارسی دست و پا شکسته گفت:

من بود شنید که شورای شهر و شهرداری  شما در بروجرد کرد خیابان با عرض ۴۵ متر تبدیل به پارکینگ طبقاتی خودرو با هزینه کمتر ، واقعا باید گفت به عقل کارشناسان شما احسنت!

آقای ” بامبو، بامبو” در ادامه افزود: نکند شما از روز اول بود قصد که به جای پل روگذر رودکی کرد ” پارکینگ فوق پیشرفته طبقاتی خودرو با بالابر خاکی!” احداث، اما نشد رویتان که از روز اول کرد اعلام!

آقای ” بامبو، بامبو ” که در کشور شاخ آفریقا خیلی معروف است! سپس گفت: ما در شاخ آفریقا بود خیلی بیچاره که برای ” پارکینگ طبقاتی خودرو ” کرد استفاده از تکنولوژی “جک و بالابر” و برد هزینه خود بالا، اما شما کرد احداث پارکینگ با شخم زدن و نابودی یک خیابان بزرگ ۴۵ متری،  به همین خاطر ما خیلی بود مایل که  دزدید فرار مغزهای کارشناسان شهر شما را برای خودمان!

آقای ” بامبو، بامبو” در خاتمه هم گفت: شما کرد  اسپند برای کارشناسان تان دود که نزد چشم ، که برای ساخت یک پل فسقلی کرد چهار پنج سال وقت هدر و “مردم ناراحت محل” که شد کار و کسب شان نابود، کرد دست آخر آن را “پارکینگ طبقاتی خودرو با بالابر طبیعی خاکی”!


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!