نماینده مردم بروجرد در مجلس: آموزشی شدن بیمارستان آیت الله بروجردی از اولویت های مهم بروجرد است

نماینده مردم بروجرد در مجلس:
آموزشی شدن بیمارستان آیت الله
بروجردی از اولویت های مهم بروجرد است


به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزشی شدن بیمارستان آیت الله بروجردی بعد از افتتاح این بیمارستان یکی از اولویت های مهم حوزه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد است.
علاء الدین بروجردی روز جمعه در نشست بررسی روند احداث و تکمیل بیمارستان آیت الله بروجردی که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار لرستان در محل این بیمارستان برگزار شد، افزود: با توجه به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال لازم است از تولیدات با استاندارد کامل و با کیفیت داخلی در امر ساخت و ساز و تجهیزات بیمارستان استفاده شود.

بروجردی با بیان اینکه استفاده از تجهیزات و محصولات با کیفیت داخلی به تولید و اشتغال کشور کمک می کند، بیان کرد: توجه به این مهم در راه اندازی وبهره برداری از بیمارستان آیت الله بروجردی موثر است و از اتلاف وقت در خرید و وارد کردن محصولات خارجی جلوگیری می کند.

نماینده مردم بروجرد واشترنان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر قرار است بیمارستان آیت الله بروجردی در اولین فرصت و به زودی افتتاح شود باید سختگیرانه وارد کار شد البته این عجله نباید به سیستم لطمه وارد کند.وی گفت: نمای بیرونی بیمارستان آیت الله بروجردی جلوه خاص خود را ندارد و باید در این رابطه تصمیم خاصی گرفته شود تا این مهم اصلاح شود و نمایی زیبنده و در خور شان مردم شهرستان بروجرد داشته باشد.
در پایان این جلسه معاون وزیر راه و شهر سازی، استاندار لرستان، فرماندار بروجرد ونمایندگان مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی وجمعی از مدیران استانی وشهرستانی از بخش های مختلف بیمارستان آیت الله بروجردی بازدید کردند.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!