دانلود آهنگ جدید جیدال به نام همه جا

تصویر ندارد

دانلود آهنگ جدید جیدال به نام همه جا Download New Music By Gdaal Called Hamejaa (Ft Imanemun) متن آهنگ همه جا از جیدال : هم اکنون میتوانید آهنگ جدید همه جا از جیدال را از سایت سانگ باز که سایتی به روز در زمینه موسیقی هست دریافت کنید. جدیدترین اثر از جیدال در سال ۹۷ به اسم همه […]

نوشته دانلود آهنگ جدید جیدال به نام همه جا اولین بار در سانگ باز. پدیدار شد.


الجزایر و آلمان همکاری تجاری را افزایش می دهند

تصویر ندارد

«آنگلا مرکل » صدر اعظم آلمان امروز دوشنبه در راس هیاتی عالی رتبه وارد الجزایر شد و قرار است با مقام های الجزایری در خصوص تقویت روابط و افزایش همکاری ها در زمینه های مختلف و از جمله روابط اقتصادی گفت و گو کند….


کندن پلاک خودروی رانندگان متخلف در روسیه ممنوع شد

تصویر ندارد

رئیس جمهوری روسیه به پلیس این کشور دستور داده است که روند کندن پلاک خودروی رانندگان متخلف را توسط ماموران راهنمایی و رانندگی متوقف کند.


اسپانیا در جنایات جنگی با عربستان همدستی نکند

تصویر ندارد

سازمان عفو بین الملل روز دوشنبه از دولت اسپانیا خواست تا با لغو فروش سلاح به عربستان سعودی ، مانع از این شود که این کشور به عنوان همدست مرتکبان جنایات جنگی در یمن ثبت گردد….


اجرای طرح جدید دوچرخه در تهران موفقیتی نداشت

تصویر ندارد

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران گفت: طرح جدید دوچرخه که توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران انجام شد، موفقیتی نداشته و پلیس هم ایراداتی از آن گرفته است و انتقاد ما این است که چرا پیش از اجرا این طرح را به کمیسیون حمل و نقل و تر…


هند با آمریکا رزمایش مشترک برگزار کرد

تصویر ندارد

ارتش هند رزمایش دوهفته ای مشترک خود با آمریکا را با هدف افزایش همکاری وهماهنگی درعملیات ضد تروریسم سازمان ملل متحد در ایالت اوتراخند در شمال کشور آغاز کرد….


گوگل یاهو!