همایش امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان اسلامشهر+عکس

تصویر ندارد

کارشناس علوم قرآن و حدیث گفت: امربه‌معروف و نهی از منکر مانند نماز یادگرفتنی است باید آموزش ‌داده شود و در هیچ دانشگاه و حوزه علمیه‌ی ما هفته‌ای یک ساعت بحث امربه‌معروف و نهی از منکر به‌صورت منسجم گفته نمی‌شود….


اجرای بیش از ۳۰۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان اسلامشهر

تصویر ندارد

فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) اسلامشهر گفت: سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) اسلامشهر با کمک بسیجیان و سایر دستگاه‌ها و نهادها نزدیک به ۳۰۰ برنامه محوری در سطح شهرستان اسلامشهر برنامه‌ریزی کرده است عمده هدف نیز اعتلای فرهنگ دفاع مقدس و تبیین و تشریح فرهنگ د…


نذر تحصیل

تصویر ندارد

نذر تحصیل#نذر_تحصیل(خیرین سایت فرهاد داودوندی)مبالغ واریزی خیرین سایت فرهاد داودوندی به حساب اینجانب بعنوان #نذر_تحصیل برای دانش آموزان نیازمندهزینه شدلوازم تحریر بسیاری امروزخریداری کردم


آخرین راه افشانی برای ماندن در شهرداری تهران

تصویر ندارد

با تصویب قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان توسط شورای نگهبان، اما و اگر برای ادامه کار افشانی شهردار تهران بیش از گذشته شده و در همین رابطه اعضای شورای شهر تهران بنا دارند از طریق اسفساریه تکلیف شهردار تهران را مشخص کنند….


لیست بدهکاری‌های گذشته شهرداری تهران موجود است

تصویر ندارد

عضو شورای شهر تهران با اشاره به بدهکاری‌های شهرداری تهران، گفت: بخشی از این لیست شامل بدهکاری به بانک‌ها می‌شود که کاملا ممیزی و تنظیم شده است و حتی سود متعلقه به آن تعریف شده است. این بدهی اساسا چیزی نیست که بگوییم صوری است و یا آن را انکار کنیم….


درخواست شورای شهر تهران برای افزایش سهم زنان در برنامه سوم توسعه شهرداری

تصویر ندارد

یک عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: ۱۸ عضو شورا در نامه‌ای از مدیریت اجرایی شهرداری تهران درخواست کردند تا در برنامه سوم توسعه شهرداری تهران سهم زنان در عرصه مدیریت بیشتر مورد توجه قرار گیرد….


گوگل یاهو!