خاطرات رنگین کمانی «نئور»

تصویر ندارد

اردبیل- ایرنا- دریاچه نئور هنوز که هنوز است با نوستالژی ` ماهی قزل آلای رنگین کمان` خود مشهوراست، نوستالژی که انسان ندانم کار و نامهربان با طبیعت آن را خلق کرد، نئور همچنان یادآور خاطرات تلخ مرگ یک اکوسیستم، مرگ گاماروس ها و ماهیان منحصر بفرد رنگین کما…


آموزشهای مهارت آموزی در محیط کار افزایش یافت

تصویر ندارد

مشهد- ایرنا- مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی گفت: آموزشهای مهارت آموزی در محیط واقعی کار در این استان امسال ۱۵ درصد در مقایسه با مدت مشابه پارسال بیشتر شده است….


رشد «کشند قرمز» در خلیج فارس متوقف شده است

تصویر ندارد

تهران- ایرنا- رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور اعلام کرد: با اقدام های انجام شده در چهار سال اخیر، رشد «کشند قرمز» در آب های خلیج فارس و دریای عمان متوقف شده است….


نماینده ایران رکورد وزنه برداری معلولان جوانان جهان را شکست

تصویر ندارد

تهران – ایرنا- «علیرضا ایزدی» وزنه بردار جوان کشورمان در دسته ۴۹ کیلوگرم، در نخستین روز از رقابت های وزنه برداری معلولین قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در ژاپن، با مهار وزنه ۱۴۰ کیلوگرم ضمن شکستن رکورد جوانان جهان و آسیا، به نشان طلای این تورنمنت دست یافت….


کتابخانه عمومی قیدار تا پایان امسال به بهره برداری می رسد

تصویر ندارد

زنجان -ایرنا – مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان با بیان اینکه احداث کتابخانه عمومی شهر قیدار حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده، این پروژه تا پایان امسال به بهره برداری می رسد….


آمریکا ونظامیان ونزوئلایی به دنبال کودتا علیه مادورو هستند

تصویر ندارد

تهران – ایرنا – یک روزنامه آمریکایی روز شنبه خبر دیدار مخفیانه مقام های دولت آمریکا با مقام های نظامی ونزوئلا به منظور گفت و گو در مورد طرح برکناری «نیکلاس مادورو» رئیس جمهوری ونزوئلا را فاش کرد….


گوگل یاهو!