خانواده محترم کریمی داغدار شد

تصویر ندارد

خانواده محترم کریمی داغدار شد

با نهایت تاسف و تالم در گذشت شادروان مرحوم کربلائیه ملوک کریمی، مادر اخوان محترم کریمی( جناب سرگرد حاج محمد علی کریمی فرمانده محترم یگان امداد بروجرد و حاج احمد کریمی دانشگاه آزاد ) را به اطلاع دوستان و اشنایان می رساند.

مراسم تشییع پیکر آن مرحوم روز دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ راس ساعت ۳ بعد از ظهر از درب حسینیه بقیه ا… واقع در انتهای بهار و بهارستان به سمت قبرستان باغ رضوان برگزار می گردد.

مراسم ترحیم نیز روز سه شنبه ۱۰ اسفند از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح در حسینیه فوق الذکر برگزار می گردد.

سایت فرهاد ۹۰ درگذشت  شادروان کربلائیه ملوک کریمی را به خانواده محترم  کریمی و فامیل وابسته تسلیت عرض نموده و برای آن  مرحوم از خداوند مهربان علو درجات آرزو دارد.


دکتر پاکنهاد و برگزاری کارگاه ایده پردازی و تکنیک های خلاقیت و موفقیت

تصویر ندارد

دکتر پاکنهاد و برگزاری کارگاه

ایده پردازی و تکنیک های خلاقیت و موفقیت

گروه پژوهش و فناوری دانشکده تزکیه بروجرد در تاریخ ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ کارگاه ایده پردازی و تکنیک های خلاقیت و موفقیت را به مدرسی “دکتر پاک نهاد” برگزار نمودند.

در این کارگاه مراحل هدف گذاری تا عمل و چند تکنیک خلاقیت مثل  تکنیک استخوان ماهی و بارش فکری عملا انجام پذیرفت.


زاگرس پوش بروجرد مَهد والیبال ایران را به زانو درآورد

تصویر ندارد



تیم والیبال زاگرس پوش به مرحله پلی‌آف لیگ زیرگروه والیبال کشور صعود کرد.

به
گزارش پایگاه خبری یافته، عصر امروز و در ادامه مسابقات والیبال لیگ
زیرگروه کشور که به میزبانی یزد برگزار می‌شود تیم والیبال زاگرس پوش
بروجرد در یک دیدار بسیار مهیج و تماشاگرپسند تیم پرقدرت ناب ایگدر گنبد را
با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب نمود.

زاگرس پوش با این پیروزی به عنوان تیم سرگروه به مرحله پلی‌آف این دوره از مسابقات صعود کرد.

در این دیدار تیم زاگرس پوش در گیم اول برنده شد ولی در دو گیم بعدی این تیم گنبدی بود که برنده از زمین خارج شد.

در گیم های چهارم و پنجم بازیکنان تیم
زاگرس پوش با روحیه مضاعفی به زمین مسابقه رفتند و تعویض‌های طلایی کادر
فنی تیم به همراه بازی درخشان بازیکنان باعث شد این تیم زاگرس پوش باشد که
در پایان به‌عنوان تیم پیروز از زمین خارج شود.

تیم زاگرس پوش به همراه تیم نفت آبادان تنها تیم‌های بدون باخت مسابقات لیگ زیرگروه والیبال کشور هستند.

این دهمین برد پیاپی تیم والیبال زاگرس پوش است.


مشروح این مطالب بزودی در سایت قرار خواهد گرفت

تصویر ندارد
مشروح این مطالب بزودی در سایت قرار خواهد گرفت


کمک به موقع آقای غلامرضا بروجی به تیم فوتبال نوجوانان وحدت بروجرد

تصویر ندارد

این یک پست تبلیغاتی نیست

کمک به موقع آقای غلامرضا بروجی

به تیم فوتبال نوجوانان وحدت بروجرد

فرهاد داودوندی- بروجرد:

تا سه چهار روز آینده تیم فوتبال نوجوانان وحدت بروجرد قهرمان لرستان به مسابقات کشوری اعزام خواهد شد، اما متاسفانه کمبودهای این تیم به شدت به چشم می خورد.

تمرین در زمین خاکی، نداشتن کفش و لباس مناسب، نداشتن بودجه کافی، دل نگرانی از عدم حمایت های کافی و …. باعث شده که مربیان این تیم بر سر دو راهی قرار بگیرند که در مسابقات کشوری حضور پیدا کنند یا خیر؟

صمیمانه اعتراف می کنم که این پست یک پست تبلیغاتی نیست، اما نمی توانم بعنوان یک ورزشی نویس کاملا مستقل، چشمم را به روی اتفاق خوشایندی که امروز در محل زمین گردو رخ داد، ببندم.

مربیان و بازیکنان تیم نوجوانان وحدت شاید قبل از این دیدار حتی فکرش را هم نمی کردند که آقای غلامرضا بروجی با حضور به موقع بر سر تمرین این تیم، بسیاری از مشکلات این ورزشکاران را در کمترین زمان ممکن حل کند.

واریز مبلغ یک میلیون تومان برای خرید لباس و کفش مناسب برای بازیکنان تیم، در مرحله اول آرامش خاطر قابل توجهی را نصیب تیم کرد.

قول پیگیری کامل برای رفع مشکلات تیم توسط آقای بروجی از دیگر اقدامات ایشان بود که باعث شد لبخند شادی بر لبان بازیکنان و مربیان تیم بنشیند.

لازم به ذکر است بنا به درخواست مربیان تیم نوجوانان وحدت بروجرد، فرهاد داودوندی وبلاگ نویس بروجردی از آقای غلامرضا بروجی دعوت نموده بود که برای شنیدن مشکلات تیم از زبان مربیان تیم وحدت و دیدار با بازیکنان و مربیان تیم نوجوانان وحدت بروجرد در محل زمین گردو واقع در روبروی بیمارستان شهید چمران حضور پیدا کند.

آقایان سید علی موسوی ظفر و مهران لطیفی نیز که در موقع عبور از محل، خوشبختانه شاهد این اتفاق ورزشی بودند بر حسب اتفاق به این جمع ورزشی پیوستند.

بعد از ادای توضیحات مختصری از وضعیت نامناسب تیم فوتبال وحدت از طرف فرهاد داودوندی، و بیان کمبودهای این تیم، آقایان مهران واقعی و مصطفی کاکایی نیز سخنانی در رابطه با چگونگی موفقیت این تیم در مسابقات استانی و حضور در مسابقات کشوری را برای میهمانان گرامی بیان داشتند.

آقای سید علی موسوی ظفر نیز با تاکید بر پرورش اخلاق مداری در ورزش و اینکه این نوجوانان باید توسط مسوولین امر از حمایت کافی برخوردار باشند، برای بازیکنان تیم نوجوانان وحدت آرزوی موفقیت نمود.

در ادامه نیز آقای غلامرضا بروجی  ضمن سخنانی قول داد تا با تمام توان از تیم فوتبال وحدت برای حضوری موفق در مسابقات کشوری حمایت کند.

 وی  با اهدا مبلغ 10.000.000 ریال برای خرید لباس و کفش مناسب برای این تیم از پیگیری های بعدی برای رایزنی با مدیران ورزش و فوتبال بروجرد برای پشتیبانی حداکثری از این تیم خبر داد.

آقای بروجی در خاتمه نیز ضمن تاکید بر حمایت همه جانبه از این تیم در چند روز آینده، ابراز داشت که در صورت موفقیت  تیم فوتبال نوجوانان وحدت بروجرد در مسابقات کشوری، پاداش بسیار خوبی نیز برای این تیم در نظر گرفته خواهد شد.

@@@@@@@@@

توضیح تکمیلی سایت فرهاد ۹۰: در متن بالا نوشته ام که صمیمانه اعتراف می کنم که  این پست یک پست تبلیغاتی نیست، سایت فرهاد 90 هم طی چند سال اخیر بعنوان پربیننده ترین و فعالترین سایت شخصی بروجرد و لرستان که روزانه مخاطبین محترم چندین هزار نفری دارد، ثابت کرده تاکنون قصد نداشته از هیچ نمدی برای خودش کلاهی بدوزد.

 بارها گفته و نوشته ام  تاکنون برای شخص خودم هیچ درخواستی نداشته و به امید خدا در آینده هم نخواهم داشت، اما اگر جوانان ورزشکار این شهر توسط اینجانب درخواستی از هر مسوول گرامی  و یا مدیر محترم شهری داشته باشند با تمام وجود پیگیر خواهم بود.

 در این نوشته فقط قصد این بود که سپاسگزاری شده باشد از تمامی کسانیکه برای رشد ورزش شهر قدم پیش می نهند و با اقدام به موقع شان دل نوجوانان و جوانان ورزشکار بروجردی را شاد می کنند.

شاید اگر امروز  دیدار آقای غلامرضا بروجی از تمرینات تیم نوجوانان وحدت رخ نمی داد، این تیم فوتبال از شرکت در مسابقات کشوری انصراف می داد، اما خوشبختانه با اتفاق رخ داده امروز، حالا دیگر جدای از هر نتیجه ای که در طی رقابت ها به دست بیاید، طی هفته آینده شاهد حضور نوجوانان با اخلاق  تیم فوتبال وحدت بروجرد در مسابقات کشوری خواهیم بود.


دبیرستان دوره اول تیزهوشان شهید بهشتی بروجرد

تصویر ندارد

موفقیتی دیگر برای دبیرستان

دوره اول تیزهوشان شهید بهشتی بروجرد

با تکیه بر الطاف بی کران الهی و با برنامه ریزی شایسته و تلاش و کوشش بی وفقه موفقیت های مستمر دبیرستان دوره اول تیزهوشان شهید بهشتی بروجرد در همه زمینه ها  همچنان استمرار دارد

 پس از ارزیابی کارشناسان و مربیان هلال احمر تیم گروهی طرح دادرس متشکل از مدیر و مربی و 14 نفر از دانش آموزان موفق به کسب رتبه اول طرح دادرس در سطح شهرستان و راهیابی به مرحله استان شدند.

این موفقیت بسیار ارزشمند که در راستای تحقق اهداف مقدس امداد و کمک های داوطلبانه و انسان دوستانه بسیار مقدس است را صمیمانه به جناب آقای اکبر فلک دین مدیر دبیرستان دوره اول تیزهوشان شهید بهشتی  بروجرد، کلیه همکاران محترم شان و تمامی دانش آموزان این دبیرستان  تبریک می گوییم


گوگل یاهو!