روزنامه استقلال ۰۵ اسفند ۱۳۹۵

تصویر ندارد

پاشازاده: استقلال باید باهوش تر و حرفه ای تر عمل کند / منظور منصوریان از جوانی بازیکنانش، بی تجربگی بین المللی است

تصویر ندارد

مهدی پاشازاده استقلال باید باهوش تر و حرفه ای تر عمل کند / منظور منصوریان از جوانی بازیکنانش، بی تجربگی بین المللی است

استقلال الان یک بازی در آسیا انجام داده و به این خودباوری رسیده که می‌تواند بازی عقب‌افتاده را جبران کند

مهدی پاشازاده معتقد است که تیم علیرضا منصوریان خوب جایی در لیگ قهرمانان آسیا شکت خورده است، چون بازی‌ها تازه شروع شده است و جای جبران دارد. اما اگر استقلال در اواخر کار چنین شکستی را متحمل می‌شد کار برایش خیلی سخت می‌شد و دیگر جای جبران نداشت.

 
اظهارات پاشازاده را در ادامه می خوانید:
 
* استقلال در اولین بازی آسیایی‌‌اش مقابل الاهلی امارات شکست خورد. این بازی چطور بود؟
– متاسفانه بازی را ندیدم. چون خودمان بازی داشتیم و در مسیر بازگشت بودیم. اما شنیدم که خوب بازی کرده و روی دو تا ضربه ایستگاهی که اواخر نیمه اول و دوم بازی بوده گل خورده‌اند. یک استاندارد بین المللی وجود دارد که شروع و آخر هر نیمه مهم است و استقلال از این مساله ضربه خورده است. یعنی عدم تمرکز در لحظات پایانی بازی که خیلی مهم است. شنیدم که استقلال چند تا شانس گلزنی هم داشته اما به نظر من برای اولین‌ بازی آن هم با جوان‌هایی که تا حالا در این تورنمنت بازی نکرده‌اند، خوب بوده است.
 
* اما منصوریان اعلام کرده که گل‌ها را روی جوانی تیم خورده‌اند. این به نوعی انتقاد از جوان‌های استقلال نیست؟
– منظورش جوانی نیست بلکه بی‌تجربگی بین المللی است. بازی‌های بین المللی با بازی‌های داخلی فرق می‌کند. همین بازیکنان جوان استقلال اگر امسال 10 تا بازی در آسیا انجام دهند سال بعد دیگر بی‌تجربه نیستند. منظور منصوریان جوانی نیست چون یک جوان هم می‌تواند باتجربه باشد.
 
* تورنمنت لیگ قهرمانان آسیا با شکست برای استقلال شروع شد. این شکست در ادامه کار برای منصوریان و شاگردانش مشکل‌ساز نمی‌شود؟
– اینکه در اولین بازی عقب بیفتید کارتان سخت می‌شود اما از طرفی هم تمرکزت در بازی‌های بعد بالا می‌رود. اگر همان اول کار عقب بیفتی بهتر است چون جای جبران دارد و می‌شود در بازی‌های بعد جبران کرد.
 
* در مورد بازی بعد استقلال مقابل التعاون عربستان چه صحبتی دارید؟
– الان اتفاق خوبی است که هر دو بازی خارج از خانه است و فکر می‌کنم استقلال این بازی را راحت‌تر و بهتر شروع کند. استقلال الان یک بازی در آسیا انجام داده و به این خودباوری رسیده که می‌تواند بازی عقب‌افتاده را جبران کند و باید از اشتباهاتش برای بازی‌های بعدی درس بگیرد تا عملکرد بهتری داشته باشد.
 
* کاروان استقلال قرار است در امارات بماند و از آنجا برای بازی با التعاون عربستان راهی عمان شود. به نظر شما حضور در امارات و عدم بازگشت به ایران تصمیم خوبی از سوی کادرفنی بوده است؟
– بله، تصمیم خوبی است. خیلی هم فرق نمی‌کند چون یک هفته است و یک ماه نیست که مشکل‌ساز شود. رفت و آمد و خرج و خستگی آمدن به تهران خیلی بیشتر بود و تصمیم خوبی گرفته‌اند.
 
* استقلال می‌تواند از گروهش در آسیا صعود کند؟
– من حریفان استقلال را نمی‌شناسم. اما خود استقلال پتانسیل صعود را دارد. یک مقدار باید باهوش‌تر و حرفه‌ای‌تر عمل کند. در این یک هفته بهتر می‌توانند ریکاوری کنند چون در این مدت فشار روی استقلال زیاد بود.
 
* این فشار زیاد باتوجه به اینکه استقلال در نیم‌فصل هم نتوانست بازیکن بگیرد برای‌شان دردسرساز نمی‌شود؟
– الان دردسرساز نمی‌شود اما شاید در بازی‌های آینده این اتفاق بیفتد. اگر به مصدومیت و محرومیت بخورند به مشکل خواهند خورد. الان مصدومان تیم برگشته‌اند و امیدوارم به این مشکل نخورند و با مدیریت و جابه‌جایی بازیکنان این مسایل در تیم حل شود و مشکل‌ساز نشود.

استاد رضا پیرهادی و کسب دان ۵ جهانی تکواندو

تصویر ندارد

استاد رضا پیرهادی

 و کسب دان 5 جهانی تکواندو

آزمون معادل سازی دان های ملی به جهانی در تاریخ ۲۶، ۲۷ و ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ در خانه تکواندو ایران با حضور مدرسین کره ای برگزار گردید.

استاد رضا پیرهادی از مربیان استعداد یاب، محجوب و کاربلد تکواندو بروجرد که در این کلاس شرکت نموده بود موفق گردید  دان 5 جهانی را از مرکز جهانی کوکیوان دریافت کند

لازم به ذکر است در حال حاضر استاد رضا پیرهادی دارای  دان شش ملی  تکواندو نیز می باشد.

سایت فرهاد ۹۰  کسب مدارج بالای جهانی تکواندو توسط استاد رضا پیرهادی مربی اخلاق مدار بروجردی را تبریک گفته و امیدوار است همچنان شاهد موفقیت های روز افزون استاد پیرهادی در تمامی مراحل زندگی و ورزش باشد.


نکات خواندنی بازی‌های چهار نماینده ایران/ تیم بحرانی بهترین شد!

تصویر ندارد

چهار تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد متفاوتی داشتند و در هفته اول یک پیروزی، یک شکست و دو تساوی را برای فوتبال ایران به ارمغان آوردند که خیلی قابل قبول نبود. 
به گزارش خبرنگار مهر، لیگ قهرمانان آسیا روز اول خود را پشت سر گذاشت و چهار نماینده کشورمان نیز با حریفان خود در این مسابقات روبرو شدند که حاصل چهار بازی آنها، یک پیروزی، یک شکست و دو مساوی بود. نماینده‌های کشورمان جمعا ۵ امتیاز از ۱۲ امتیاز ممکن را گرفتند، ۴ بار گلزنی کردند و ۴ بار هم دروازه شان بر روی حریفان باز شد. 

* آبی‌ها تنها برنده – بازنده روز اول 
در حالی که تنها تیم برنده در بین چهار تیم کشورمان تیم بی ادعا و دوست داشتنی استقلال خوزستان بود، همنام تهرانی‌اش با قبول شکست برابر میزبان پر قدرتش تنها بازنده در روز اول این مسابقات بود. آبی های خوزستان در اولین دیدار آسیایی خود موفق شدند حریف شان را با شکست بدرقه کنند. دو تیم ذوب آهن و پرسپولیس نیز در اولین روز با نتایجی مشابه مقابل حریفان پر قدرت خود از کشورهای عربی تن به تساوی یک – یک داند. 

* ایران بدون میزبانی در روز اول 
روابط فوتبالی ایران و عربستان نیز متاثر از روابط سیاسی دو کشور همچنان تیره و تار است و نه تیم‌های ایرانی به عربستان می‌روند و نه تیم‌های عربستانی به ایران می‌آیند. این موضوع باعث شد تا در اولین روز از این رقابت ها هیچ بازی‌ای در ایران برگزار نشود. 

استقلال و ذوب آهن که میهمان دو تیم اماراتی الاهلی و العین بودند و در امارات به میدان رفتند و استقلال خوزستان و پرسپولیس که به ظاهر میزبان دو تیم عربستانی الفتح و الهلال بودند در مسقط به میدان رفتند تا در روز اول هیچ بازی ای در ایران انجام نشود. 

* تنها کلین شیت برای بی ادعاها 
در اولین روز بازی ها سه تیم استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن از حریفان خود گل خوردند و تنها تیمی که موفق به ثبت کلین شیت شد، استقلال خوزستان بود. تیمی که عنوان تنها برنده روز اول را نیز به خود اختصاص داده بود. در بین ۴ تیم ایرانی، استقلال تهران با دریافت دو گل در اولین روز بدترین عملکرد دفاعی را داشت و استقلال خوزستان نیز با ثبت کلین شیت بهترین عملکرد دفاعی را به خود اختصاص داد. 

* کرنرهای صد در صدی 
آمار جالبی که نماینده‌های کشورمان روی گل‌های خورده از خود به جای گذاشتند، در شباهت صد در صدی این گل‌ها بود. هر چهار گلی که نماینده‌های کشومان در این رقابت‌ها دریافت کردند عینا از روی نقطه کرنر بود و این از نکات عجیب این بازی‌ها بود. ضمن این که تک گلی که استقلال خوزستان وارد دروازه تیم الفتح کرد نیز حاصل یک ضربه کرنر بود تا نقش ضربات کرنر در دیدارهایی که یک سر آن تیم های ایرانی بودند مشخص شود. 

* عملکرد یکسان در خط حمله 
عملکرد هر چهار تیم کشورمان در فاز تهاجمی یکسان بود. به این ترتیب که هر چهار نماینده کشورمان موفق به گل زنی شدند، اما هیچ یک از آنها نتوانستند بیشتر از یک گل وارد دروازه حریفان کنند تا هر چهار تیم در پایان هفته اول با یک گل زده عملکردی یکسان در فاز تهاجمی داشته باشد. 

* بنگستون، تنها مهاجم گلزن 
به جز جری بنگستون مهاجم تیم ذوب آهن که موفق به گشودن دروازه العین امارات شد، هیچ یک از گل زنان سه تیم دیگر کشورمان مهاجم نبودند. برای استقلال امید ابراهیمی هافبک دفاعی این تیم گل زد و تک گل پرسپولیس را محسن مسلمان هافبک بازیساز آنها به ثمر رساند. همچنین تک گل تیم استقلال خوزستان را نیز ابوالفضل اعلایی به ثمر رساند. 

* بنگستون، تنها گلزن خارجی 
بنگستون به جز آنکه تنها مهاجم گل زن تیم های ایرانی در آسیا بود، تنها گل زن خارجی نیز بود. سایر گل زنان نماینده‌های کشورمان ایرانی بودند. 

* پرسپولیس تنها تیم بدون بازیکن خارجی 
در بین چهار تیم ایرانی حاضر در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس تنها تیمی بود که از بازیکن خارجی استفاده نکرد. این تیم در حال حاضر تنها یک دروازه‌بان خارجی به اسم رادشویچ در اختیار دارد که در این بازی به او بازی نرسید. سایر تیم های کشورمان در این مسابقات از بازیکنان خارجی خود استفاده کردند. 

در استقلال پادوانی و رابسون جانواریو، در استقلال خوزستان آلوس نانگ و در تیم ذوب آهن نیز علی حمام و جری بنگستون به میدان رفتند. 

* پرسپولیس تنها تیم با مربی خارجی 
پرسپولیس، تیمی که در روز اول عنوان تنها تیم بدون بازیکن خارجی را به خود اختصاص داد، در مقابل تنها تیم ایرانی بود که از مربی خارجی استفاده کرد. برانکو تنها مربی خارجی بود که در این مسابقات روی نیمکت یک تیم ایرانی نشست و سه تیم دیگر ایرانی از مربیان داخلی در این مسابقات استفاده کردند. 

* پیر ترین و جوان ترین مربی 
در بین چهار سرمربی نمایندگان کشورمان برانکو با ۶۲ سال سن مسن ترین فرد بود و مجتبی حسینی سرمربی تیم ذوب آهن با ۴۲ سال سن جوان ترین سرمربی بود. علیرضا منصوریان و سیروس پور موسوی نیز هر یک با ۴۵ سال سن ما بین این دو نفر بودند.


عکسها و مطالب متنوعی که بزودی روی سایت قرار خواهد گرفت

تصویر ندارد

عکسها و مطالب متنوعی که بزودی

روی سایت قرار خواهد گرفت…


اعضاء هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در بروجرد منصوب شدند

تصویر ندارد

ایستاده از راست آقایان: لهراسب چهارمحالی ریاست دفتر شورای نگهبان، حمید رضا بوالحسنی ریاست دادگستری، حجت اله محمدولی حراست آموزش و پرورش و فرهاد داودوندی خبرنگار و وبلاگ نویس

اعضاء هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین

دوره ریاست جمهوری در بروجرد منصوب شدند

اعضای هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان بروجرد با حکم  آیت الله احمد جنتی دبیر و رئیس هیات مرکزی  نظارت بر انتخابات معرفی شدند.

 جناب آقای لهراسب چهارمحالی ریاست دفتر شورای نگهبان  بعنوان رئیس  هیات نظارت و جناب آقای حمید رضا بوالحسنی ریاست دادگستری و آقای حجت اله محمد ولی ریاست حراست آموزش و پرورش بعنوان اعضای محترم نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در بروجرد منصوب گردیدند.


گوگل یاهو!