تلخ ترین صحنه برای استقلالی ها/عکس

تصویر ندارد
تلخ ترین صحنه برای استقلالی ها/عکس
امروز تولد ۷۱ سالگی پدر استقلال بود

 83 روز پیش بود که پدر استقلال بار سفر را بست و رفت. قریب به سه ماه به تندی گذشت و حالا در چشم به هم زدنی تولد منصورخان از راه رسید.
تولدی که این بار در غیاب او برگزار می شود و بر سر مزار او. امروز تولد منصورخان پورحیدری بود. پدر آبی ها….
2

منصوریان:منظورم از مصاحبه فقط فتح الله زاده است نه دیگران

تصویر ندارد
منصوریان:منظورم از مصاحبه فقط فتح الله زاده است نه دیگران
سرمربی استقلال از تماس با مدیران پیشین خود برای توضیح در خصوص مصاحبه بعد از بازی با پیکان خبرداد

علیرضا منصوریان  به سایت باشگاه استقلال گفت: با مدیران پیشینم اقایان اولیایی، قریب و واعظی آشتیانی تماس گرفتم تا بابت مصاحبه ای که قرار است روز شنبه انجام بدهم، از آنها عذر خواهی کنم و به آنها بگویم منظورم از مصاحبه ای که قرار است داشته باشم، به هیچ وجه در مورد آنها نیست و منظورم فقط علی فتح الله زاده است.
او افزود: قصد داشتم با اقای افشارزاده هم تماس بگیرم که موبایل ایشان خاموش بود. بنده هرگز قصد بی احترامی به اقای افشارزاده را نداشتم و ایشان را پدر ورزش ایران می دانم. آقای افشارزاده در آمدن من به استقلال نقش مهمی داشت و از این بابت از ایشان تا همیشه سپاسگذارم.
متاسفانه برای اولین بار ناچارم پاسخ یکی از مدیرانم را بدهم و به همین دلیل از اقایان اولیایی، قریب، افشارزاده و واعظی آشتیانی عذرخواهی می کنم. امیدوارم مصاحبه روز شنبه من را ببخشند و آن را به حساب دفاع از حق خودم بگذارند نه صحبت در مورد این ٤ عزیز.

ماجرای استقلال به مجلس کشید؛مسببین این آبروریزی باید شناسایی شوند

تصویر ندارد
ماجرای استقلال به مجلس کشید؛مسببین این آبروریزی باید شناسایی شوند
موضوع محرومیت استقلال از نقل و انتقالات زمستانی با واکنش تند نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی روبرو شد

الیاس حضرتی در این باره عنوان کرد:متاسفانه دیروز متوجه شدم یک مساله ساده در باشگاه بزرگ استقلال باعث بروز یک فاجعه مدیریتی شده و استقلالی‌ها از فعالیت در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی از سوی فدراسیون جهانی فوتبال محروم شده‌اند. در فوتبال حرفه‌ای نباید شاهد این باشیم که چنین مسائل ساده‌ و پیش‌پا افتاده‌ای به یک بحران ملی تبدیل شود و حیثیت فوتبال ایران را در مجامع بین‌المللی زیرسوال ببرد.
وی ادامه داد:اینکه تحریم‌ها را بنای این فاجعه می‌دانند، یا تقصیرها را به گردن مدیران قبلی می‌اندازند فقط شانه خالی‌کردن از زیربار مشکلات است و بنده به‌عنوان نماینده مردم شریف تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز شنبه، پیگیر این مساله خواهم بود. مقامات و مسئولان ورزش کشور باید پاسخگو باشند که چرا با یک بی‌عرضگی چنین آبروریزی رقم زده‌اند. باید مسببین شناسایی شوند.
حضصرتی افزود»باید مشخص شود چرا هیات‌مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال در پرداخت بدهی بازیکن خارجی خود کوتاهی کرده‌اند تا میلیون‌ها هوادار این تیم در آستانه بازی‌های حساس لیگ‌قهرمانان آسیا دچار نگرانی شوند. از مسئولان ورزش کشور درباره این مساله پرس‌وجو خواهم کرد تا مشخص شود عامل این فاجعه چه کسی بوده است. در نهایت امیدوارم در روزهای آتی مشکل پیش آمده حل شود تا استقلال این تیم ریشه‌دار و باسابقه در رقابت‌های آسیایی و همچنین داخلی لطمه‌ای نخورد.

پروفسور ناصر پارسا فرزند شایسته بروجرد سفیر سلامت دانشگاه تهران شد

تصویر ندارد

پروفسور ناصر پارسا فرزند شایسته بروجرد

 سفیر سلامت دانشگاه تهران شد

هفته سرطان در ایران و جهان. سخنرانی پروفسور ناصر پارسا در تالار ایوان شمش در تهران.

دریافت لوح سپاس و سفیر سلامت از طرف دانشگاه تهران.

تقدیم لوح سپاس  به عبدالله موحد (کشتی گیر تاریخ ساز. یار و حریف زنده یاد تختی. آورنده چندین مدال طلا جهانی و المپیک.)از طرف پروفسور ناصر پارسابه نمایندگی از طرف دانشگاه تهران بعد از سخنرانی به مناسبت هفته سرطان ایران و جهان.


بروجرد و بروجردی ها مقابل دوربین فرهاد ۹۰

تصویر ندارد

جناب آقای محمد رضا سوری

بروجرد و بروجردی ها مقابل دوربین فرهاد ۹۰

جناب آقای دیوکان

جناب آقای معظمی

جناب آقای زمانی نژاد


تیم داوری ملی حفاری اهواز-دانشگاه با لباس آتش نشانی

تصویر ندارد

تیم داوری ملی حفاری اهواز-دانشگاه

با لباس آتش نشانی

ناظر داوری منوچهر نظری،نماینده فدارسیون سعید خزفروش

علی اصغر احمدی،مهدی صفایی،رضا کیامنش از بروجرد،جواددهقانی


گوگل یاهو!