استفاده شخصی از آب فضای سبز

تصویر ندارد

استفاده شخصی از آب فضای سبز

سلام آقای داووندی.

 “س” هستم. صبح تماس گرفتم خدمتتون بابت مسئله فضای سبز کوچه دانش.

منزل ما واقع در خیابان مدرس,خیابان صبا کوچه دانش هستش.در این کوچه دو فضای سبز واقع شده,یکی در ابتدای کوچه و دیگری در انتها.از زمانیکه من یادم میاد و این فضای سبز احداث شد تا به الان همیشه باغبان مخصوص داشته و خودشون همیشه کاملا به وظایفشون در مورد آبیاری و رسیدگی به فضای سبزها واقف بودن.

چندساله ک یکی از همسایه های محترم هرسال با گرم شدن هوا هر روز دوبار,سه بار در روز درب محفظه آب فضای سبز رو باز کرده و از آب فضای سبز به قصد آبپاشی به درختان و سبزه ها درب منزل خودشون رو آبپاشی کرده و ماشین میشورن و به در و دیوار آب می پاشن,انگار ک آب یه اسباب بازی برای بازیهای کودکانه ایشونه.

 این اتفاق هر روز به دفعات تکرار میشه. من یکماه پیش از طریق سازمان فضای سبزها پیگیری کردم و اطلاع دادم ک چنین اتفاقی رخ میده,ولی تا به امروز هیچ پیگیری نکردن.

جالبتر اینکه این همسایه عزیز و محترم و چندساله ما ک ادعاشونم میشه بروجردی اصیل هستن خودشون بازنشسته سازمان…. بودن یعنی ایشون تو مدت ۳۰ خدمت به این سازمان یاد نگرفتن ک آب سرمایه ملی این مملکته.

 روستاهایی هستن ک در هفته فقط چند روز آب دارن. واقعا انصافه ک با هموطن هامون چنین کاری کنیم.اونم کسیکه عمری کارمند سازمان … بوده و پرچم ……

زشت تر اینه که بقیه همسایه ها هم اعتراض کردن به اینکه چرا کلید محفظه رو در اختیار اونها قرار نمیدن تا از آب فضای سبز برای شستن ماشین و درب منزلشون استفاده کنن.

میخوام بدونم که چه چیزی باعث شده ک فکر کنن تو استفاده از این آب برای مقاصد شخصی خودشون حق دارن. از سازمان فضای سبز در عجبم ک چرا هیچ پیگیری نکردن و امروز علیرغم تماس مجدد من پیگیری که نکردن هیچ,شماره ای دادن و گفتن شماره همراه آقای کردی مسئول فضای سبز هستش.

با این شماره تماس گرفتم و متوجه شدم که این شماره مسدود شده. مجدد با فضای سبز تماس گرفتم و دیدم ک گوشی رو برمیدارن و به عمد قطع میکنن. بهمین دلیل با شما تماس گرفتم


مسئول مرکز پزشکی خاص بروجرد: شناسایی ۱۰۰۰ بیمار سرطانی در شهرستان بروجرد

تصویر ندارد
مسئول مرکز پزشکی خاص بروجرد:
شناسایی ۱۰۰۰ بیمار 
سرطانی در شهرستان بروجرد

به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از مهر
مرشدی با اشاره به اینکه مرکز پزشکی خاص بروجرد از اوایل مهر ماه سال ۹۴ با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد و مرکز بیماری های خاص آغاز به کار کرده است، اظهار داشت: این مرکز با نرخ تعرفه های دولتی و ماهانه حدود ۶۰۰ بیمار را خدمات رسانی می کند.وی اضافه کرد: این مرکز شامل بخش هایی از قبیل فیزیوتراپی، آزمایشگاه، تالاسمی، شیمی درمانی، رادیولوژی و همچنین کلینیک تخصصی خاص است که پزشکان متخصص در آنجا حضور دارند.

مسئول مرکز پزشکی خاص بروجرد با بیان اینکه در بروجرد بیش از هزار بیمار سرطانی شناخته شده وجود دارد، افزود: اگر هرچه زودتر این مرکز راه اندازی شود بیمارانی که در این شهر و شهرهای اطراف زندگی می کنند، مجبور نمی شوند برای درمان مسافت های طولانی مسافت های طولانی را برای رسیدن به شهر مورد نظر طی کنند.

هوشنگ بازوند استاندار لرستان نیز با بیان اینکه در راستای نبود متخصص در استان لرستان صحبت هایی با استان مرکزی و همدان شده است، گفت: سعی می کنیم شرایطش را تامین کنیم و از این دو استان همجوار متخصصانی به صورت پاره وقت بیایند که این نگرانی را برطرف شود.

گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی نیز عنوان کرد: در آینده ای نزدیک با پیگیری از طریق وزیر بهداشت مطالبه خواهیم کرد که یک نیروی طرحی را برای شهرستان بروجرد در نظر بگیرند.
بنابر این گزارش با توجه به نیاز مبرم بیماران خاص تامین هرچه سریعتر پزشک متخصص برای این مرکز پزشکی امری ضروری است.

تبریک به فرزندان سه قلوی آقای مهران پاپی هنرمند صاحب سبک بروجردی

تصویر ندارد

تبریک به فرزندان سه قلوی

آقای مهران پاپی هنرمند صاحب سبک بروجردی

همیشه رسم است که به خانواده ها بخاطر تولد فرزندان شان تبریک گفته می شود.

 اما من لازم می دانم بر خلاف همیشه این بار به سه فرزند سه قلوی دوست و برادر عزیزم آقای مهران پاپی بابت داشتن چنین پدر واقعا هنرمندی تبریک بگویم.

آقای مهران پاپی به واقع هنرمندی است که به چندین هنر آراسته است و در ساخت صنایع دستی و نقاشی و شعر و ….. بسیار فعال است.

از کارهای این هنرمند بروجردی می توان به میدان شهدای هسته ای ابتدای شهرک اشاره کرد و یکی از آخرین اثر های این هنرمند با ذوق هم ساختن آرامگاه  مدافع قهرمان حرم  شهید شمسه می باشد که تقریبا این کار هم در حال تکمیل شدن است.

به هر حال برای هنرمند خوش اخلاق و دوست داشتنی مان جناب آقای مهران پاپی و خانواده محترمش صمیمانه صمیمانه صمیمانه  آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون داریم


بزرگداشت زنده یاد عباس کیارستمی

تصویر ندارد
بزرگداشت زنده یاد عباس کیارستمی

۲۰ تیرماه ساعت ۲۰ در اداره ارشاد

 اسلامی بروجردبرگزار خواهد شد
به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از سایت فرهاد داودوندی از انجمن سینمای جوان بروجرد
انجمن سینمای جوان بروجرد برگزار می کند:مراسم بزرگداشت و یادبود کارگردان شهیر ایران و جهان، عباس کیارستمی ۲۰ تیرماه ساعت ۲۰ در محوطه اداره ارشاد اسلامی بروجرد برگزار می شود.

در این مراسم چند کلیپ از فیلمهای کیارستمی و فیلم کوتاهی از وی پخش می شود و در ادامه با روشن کردن شمع یاد ایشان گرامی داشته می شود.

ورود برای عموم در این مراسم آزاد است.

اولین نشست هیات برگزار کننده مسابقات قهرمانی فوتسال نوجوانان ایران در بروجرد

تصویر ندارد

اولین نشست هیات برگزار کننده مسابقات

قهرمانی فوتسال نوجوانان ایران در بروجرد

غروب امروز بنا به دعوت مهندس سید کمال الدین حسینی رئیس کمیته فوتسال بروجرد و مسوول باشگاه فوتسال پولاد گسترش  اولین نشست هیات برگزار کننده مشابقات قهرمانی فوتسال نوجوانان ایران در بروجرد برگزار گردید.

در این نشست که تعدادی از مدعوین حضور نداشتند در رابطه با مسائل مهم حضور ۶۴ تیم فوتسال نوجوانان از اقصی نقاط ایران در بروجرد بحث و گفتگو انجام گرفت.

برگزاری این مسابقات که با حضور بیش از ۲۰۰۰ ورزشکار در بروجرد انجام خواهد گرفت می تواند باعث شناساندن بیشتر بروجرد به دیگر هموطنان عزیزمان شده و نقطه عطفی در برگزاری مسابقات ورزشی در بروجرد به حساب بیاید. 

لازم به ذکر است این مسابقات از ۳۰
مرداد ماه به مدت ۱۰ روز در سه سالن ورزشی ولایت، کارگران و شهید بروجردی
شهرستان بروجرد برگزار می شوندو  2 تیم منتخب از هر استان
یعنی ۶۴ تیم در ۱۶ گروه چهار تیمی و به صورت حذفی با یکدیگر به رقابت می
پردازند و چهار تیم نخست به لیگ برتر راه می یابند.

ضمنا یک یا ۲ تیم از بروجرد با نام اداره ورزش و جوانان و منتخب بروجرد در این مسابقات شرکت خواهند کرد.


اهدا ۲۲٫۰۰۰٫۰۰۰ریال(دو میلیون و دویست هزار تومان) توسط شرکت توسعه و عمران بروجرد و آقای محسن دیناروند به سایت فرهاد ۹۰ برای نیازمندان

تصویر ندارد

اهدا ۲۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

(دو میلیون و دویست هزار تومان)

توسط شرکت توسعه و عمران بروجرد

و آقای محسن دیناروند

به سایت فرهاد ۹۰ برای نیازمندان

دوست بسیار عزیز و ورزشکارم جناب آقای محسن دیناروند صبح امروز معادل ریالی ۴ عدد سکه نیم بهار آزادی به مبلغ ۲۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال ( دو میلیون و دویست هزار تومان) به حساب اینجانب برای کمک به نیازمندان واریز نمودند.

چندی قبل مسوولین محترم شرکت توسعه و عمران بروجرد تعداد ۴ عدد سکه نیم بهار آزادی برای اهدا به نیازمندان بروجردی در اختیار آقای محسن دیناروند قرار داده اند که این ورزشکار خوش نام که رئیس بانک مسکن شعبه جعفری می باشد نیز پس از تبدیل این ۴ سکه به وجه نقد، مبلغ ۲۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال را صبح امروز در اختیار سایت فرهاد ۹۰ قرار داد.

ضمن آرزوی موفقیت روز افزون و سلامتی برای مسوولین محترم شرکت توسعه و عمران بروجرد و همچنین ورزشکار پیشکسوت بروجردی جناب آقای محسن دیناروند به اطلاع می رساند که  این مبلغ بزودی بین چند خانواده نیازمند واقعی که توسط سایت فرهاد 90 شناسایی شده اند تقسیم خواهد شد.


گوگل یاهو!