مسئول مرکز پزشکی خاص بروجرد: شناسایی ۱۰۰۰ بیمار سرطانی در شهرستان بروجرد

مسئول مرکز پزشکی خاص بروجرد:
شناسایی ۱۰۰۰ بیمار 
سرطانی در شهرستان بروجرد

به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از مهر
مرشدی با اشاره به اینکه مرکز پزشکی خاص بروجرد از اوایل مهر ماه سال ۹۴ با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد و مرکز بیماری های خاص آغاز به کار کرده است، اظهار داشت: این مرکز با نرخ تعرفه های دولتی و ماهانه حدود ۶۰۰ بیمار را خدمات رسانی می کند.وی اضافه کرد: این مرکز شامل بخش هایی از قبیل فیزیوتراپی، آزمایشگاه، تالاسمی، شیمی درمانی، رادیولوژی و همچنین کلینیک تخصصی خاص است که پزشکان متخصص در آنجا حضور دارند.

مسئول مرکز پزشکی خاص بروجرد با بیان اینکه در بروجرد بیش از هزار بیمار سرطانی شناخته شده وجود دارد، افزود: اگر هرچه زودتر این مرکز راه اندازی شود بیمارانی که در این شهر و شهرهای اطراف زندگی می کنند، مجبور نمی شوند برای درمان مسافت های طولانی مسافت های طولانی را برای رسیدن به شهر مورد نظر طی کنند.

هوشنگ بازوند استاندار لرستان نیز با بیان اینکه در راستای نبود متخصص در استان لرستان صحبت هایی با استان مرکزی و همدان شده است، گفت: سعی می کنیم شرایطش را تامین کنیم و از این دو استان همجوار متخصصانی به صورت پاره وقت بیایند که این نگرانی را برطرف شود.

گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی نیز عنوان کرد: در آینده ای نزدیک با پیگیری از طریق وزیر بهداشت مطالبه خواهیم کرد که یک نیروی طرحی را برای شهرستان بروجرد در نظر بگیرند.
بنابر این گزارش با توجه به نیاز مبرم بیماران خاص تامین هرچه سریعتر پزشک متخصص برای این مرکز پزشکی امری ضروری است.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!