ترکیب احتمالی استقلال برای دربی

تصویر ندارد

با دو مهاجم برای برد بزرگ

سرمربی آلمانی استقلال با دو مهاجم برای دربی به میدان می رود.

به گزارش “ورزش سه”، وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال شاید خیلی خوش شانس نباشد که در سومین تجربه حضور روی نیمکت آبی ها، دربی را تجربه می کند. شفر صراحتا در نشست خبری به این موضوع اشاره کرد؛ اما باز هم تمام تلاش خود برای انتخاب یازده بازیکن برتر را انجام داده است.

سرمربی استقلال از میان رحمتی و حسینی بسیار آماده، احتمالا باز هم به حسینی اعتماد خواهد کرد. ترکیب خط دفاعی آبی ها با حضور چشمی و حسینی در مرکز دفاع و غفوری و زکی پور در کناره ها ثابت خواهد بود.

خط میانی استقلال نقطه ای است که شفر تردید های زیادی درباره آن داشت اما احتمالا از حیدری و شجاعیان در سمت  راست و چپ استفاده می کند و ابراهیمی در کنار باقری در مرکز زمین قرار می گیرند تا باقری جانشین چپاروف شود.

خط حمله موفق استقلال در دیدار با نساجی باز هم با اعتماد شفر از ابتدا به میدان می روند تا شاید درخشش خود در آخرین دربی را تکرار کنند

.
استقلال به این ترتیب چهره های تاثیر گذاری مانند شهباززاده، بیت سعید، چپاروف و قائدی را روی نیمکت در اختیار دارد تا در نیمه دوم به آنها تکیه کند.

 

ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:

حسین حسینی، مجید حسینی، روزبه چشمی، وریا  غفوری، میلاد زکی پور، امید ابراهیمی، فرشید باقری، خسرو حیدری، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و علی قربانی


رکوردهای شگفت انگیز علی حسینی بعد از دوری ۸ ساله

تصویر ندارد

حمله به سکوی قهرمانی فوق سنگین با سعید و بهداد

رقابت ۲ وزنه بردار فوق سنگین ایران در رکوردگیری تیم ملی لحظات جذابی را برای حاضران رقم زد.

به گزارش “ورزش سه”، شاید وقتی ۸ سال قبل وزنه بردار جوان اردبیلی با محرومیت مادام العمر از سوی فدراسیون جهانی مواجه شد، دیگر خوش بین ترین فرد هم تصور نمی کرد که بازگشتی برای این استعداد ایرانی در دسته فوق سنگین در کار باشد.

سعید، امیدش را از دست نداد و توانست با شکایت و پیگیری محرومیت خود را به ۸ سال کاهش دهد، اگرچه او از ابتدا هم معتقد بود که این محرومیت حقش نبوده و او طعمه دسیسه دیگران شده است.

علی حسینی از چند ماه قبل به امید حضور در مسابقات جهانی وزنه برداری آمریکا در اردوهای تیم ملی حاضر شد. کمتر کسی تصور می کرد یک وزنه بردار بتواند بعد از ۸ سال همچنان آمادگی خود را حفظ کرده و بتواند وزنه های سابق را بزند.

 

 

تا به امروز هیچ خبر موثقی درباره رکوردهای این وزنه بردار اردبیلی رسانه ای نشده بود تا اینکه علی حسینی در رکوردگیری نهایی تیم ملی با وزنه هایی که بالای سر برد، هم برای بهداد سلیمی و هم برای رقبای جهانی خود خط و نشان کشید.

سعید علی حسینی در شرایطی در رکوردگیری رسمی امروز تیم ملی در بابلسر ۲۱۰ کیلوگرم در یکضرب، ۲۵۳ کیلوگرم در دوضرب و ۴۶۳ کیلوگرم در مجموع بالای سر برد که حتی ۸ سال قبل در زمان اوج خود هم چنین رکوردهایی را ثبت نکرده بود. این وزنه بردار اردبیلی در آستانه ۳۰ سالگی اهداف بزرگی را در سر می پروراند و حالا جزو امیدهای اصلی ایران برای قرار گرفتن روی سکو در رقابت های جهانی آمریکا است.

 

 

البته نباید بهداد سلیمی را از یاد برد که امروز وزنه های نسبتا خوبی را بالای سر برد. با این حال قهرمان المپیک ۲۰۱۲ خوب می داند که حالا یک رقیب جدی داخلی پیدا کرده و باید علاوه بر رقبای خارجی اش به آمادگی بالای علی حسینی هم فکر کند.

 

به نظر می رسد همچنان مصدومیت زانو بهداد سلیمی را اذیت می کند و بالا نبردن وزنه ۲۱۱ کیلوگرمی در حرکت یکضرب باعث ایجاد نگرانی هایی درباره وضعیت او شد.

در مجموع می توان رقابت جذاب بهداد و سعید در اردوی تیم ملی را یک خبر فوق العاده برای وزنه برداری ایران در آستانه رقابت های جهانی دانست. آنها که رقیب سرشناسی مثل تالاخادزه گرجستانی را پیش روی خود می بینند، با نقشه مناسب می توانند رکورددار فعلی جهان را در تله بیاندازند و مدال طلای جهان در دسته فوق سنگین را بعد از چند سال به ایران بازگردانند.


خاکبرداری وتسطیع کوچه وخیابان فاز اول تعاونی تاکسیرانی

تصویر ندارد

خاکبرداری وتسطیع کوچه وخیابان فاز اول
تعاونی تاکسیرانی

آقای داودوندی سلام شب بخیر

درهفته جاری درخواست تسطیع اراضی فاز اول تاکسیرانی بعد از استعلامات گرفته شده از ادارات ذیربط در حال پیگیری میباشد وبزودی عملیات خاکبرداری شروع خواهد شد

 نقشه پلاک بندی اراضی ۳۰هکتاری تعاونی مسکن تاکسیرانی ( تعاونی مسکن  طلایه داران)

 ۱. اختلاف باتعاونی نیروی انتظامی استان حل گردید

 ۲.قرارداد بامهندسین معمار درخصوص خیابان وکوچه ودیگر کاربری ها دراستان بسته شده

۳.انتقال اسناد ا راضی تعاونی

 ۴.اخذ استعلامات ادارات ذیربط

 ۵.کلیه اراضی در محدوده قانونی شهر میباشدباتوجه با استعلا م ازشهرداری

 ۶.گرفتن دو مرحله حکم دادگاه به نفع تعاونی

 ۷.ارسال نامه به شهرداری جهت تسطیع فاز اول اراضی تعاونی

ممنون از زحمات جنابعالی


کمک ۳٫۵۰۰٫۰۰۰ ریالی خیرین به دانشجوی نابینا اهدا شد

تصویر ندارد
کمک ۳٫۵۰۰٫۰۰۰ ریالی خیرین
به سایت فرهاد ۹۰ به
دانشجوی نابینا اهدا شد

دانشجوی  جوان و نابینای بروجردی  برای خرید لوازم دانشجویی مخصوص نابینایان به شدت مشکل داشت

افراد خانواده اش هم که نابینا  و کم بینا هستند به یاری احتیاج دارند

خودش رفته کنار خیابان دستفروشی کند تا کمک هزینه ای  فراهم کند،

 یک از خدا بیخبر، در قبال خرید وسایلش، متاسفانه پولهای تقلبی به  این جوان دانشجوی نابینا داده است و همان روز اول ورشکسته شده!

۳٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال از کمک های خیرین را به همراه مقداری مواد غذایی به این خانواده محترم اهدا کردم تا فردا لوازم مخصوص دانشجویان نابینا را برایش تهیه کنند

به امید خدای مهربان، فردا هم کمک های دیگری برایشان خواهم برد

خدای این خانواده  بزرگ است، حتما برای کمک به این دانشجوی نابینا  ، خیرین را به کمک خواهد فرستاد.

@@@@@
تمامی خیرین عزیزی که مایلند در امر خدا پسندانه کمک به نیازمندان واقعی آستین همت را بالا بزنند می توانند کمک های هر چند اندک مادی خود را به حساب  کارت بانک تجارت  شماره :

  5859831008771817

 بنام فرهاد داودوندی واریز کرده و پیامک ارسال مبلغ خود را نیز به شماره تماس 09161622595  ارسال نمایند.


دانلود قسمت ۳۷۷ سریال قبول میکنم دوبله فارسی

تصویر ندارد

قبول میکنم قسمت دوم,سريال قبول ميكنم قسمت دوم,دانلود سریال قبول میکنم قسمت اول,سریال هندی قبول میکنم قسمت اول,سریال قبول میکنم فصل اول قسمت اول,دانلود سریال قبول میکنم قسمت ۲۷۲ دوبله فارسی,سریال قبول میکنم قسمت ۵۰,سریال قبول میکنم قسمت ۵۵,سریال قبول میکنم قسمت ۵۱,سریال قبول میکنم قسمت ۵۰۰,سریال قبول میکنم قسمت ۵۹,سریال قبول میکنم قسمت ۵۶,سریال […]


دانلود قسمت ۶ سریال اشک های بهشت با زیرنویس

تصویر ندارد

,سریال اشک های بهشت,سریال کره ای اشک های بهشت,سریال کره ای اشک های بهشتی,دانلود سریال کره ای اشک های بهشت,دانلود سریال کره ای اشک های بهشتی,دانلود زیرنویس سریال کره ای اشک های بهشتی,سریال کره ای اشکهای بهشت,سریال کره ای جدید اشک های بهشت Tears Of Heaven زبان اصلی : ترکی کانال پخش:یکشنبه شبها ساعت۲۰:۰۰ از […]


گوگل یاهو!