نوازی بعد از حضور در تمرین استقلال: منصوریان پاسخ تماسم را نداد/ حکمی برایم صادر نشده است

تصویر ندارد
محمد نوازی

صبح امروز با علیرضا منصوریان تماس گرفتم تا از او برای حضور در استقلال اجازه بگیرم اما او پاسخ تلفنم را نداد
محمد نوازی در خصوص حضورش در تمرین استقلال و اینکه گفته می شود قرار است او سرمربی استقلال در بازی با سپیدرود رشت باشد، گفت: چنین چیزی نیست و من از این موضوع بی خبرم. شب گذشته با من تماس گرفتند و خواستند تا صبح امروز در تمرین حضور پیدا کنم و در کنار میک  مک درموت تیم را تمرین دهم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: وقتی چنین پیشنهادی به من شد، صبح امروز به منصوریان زنگ زدم تا از او رخصت بگیرم اما او پاسخم را نداد تا بتوانم با او در این خصوص صحبت کنم.
سرمربی امید استقلال در ادامه افزود: با توجه به اینکه مک درموت نمی تواند در دیدار برابر سپیدرود رشت روی نیمکت بنشیند این وظیفه قرار است به من سپرده شود، اما با توجه به اینکه حکمی برایم صادر نشده هنوز نمی دانم با تیم به رشت می روم یا خیر!
نوازی در پاسخ به این سوال که آیا مک درموت با شما در این مورد صحبتی داشته است یا خیر؟ گفت: هیچ صحبتی با مک درموت نداشتم تنها وقتی به تمرین آمدم با من خوش و بش کرد و از من خواست در کنار همدیگر کار آماده سازی را انجام دهیم.
وی درباره اینکه آیا با مدیرعامل باشگاه در این مورد مذاکره کرده است؟ تصریح کرد: نه صحبت کرده ام و نه افتخاری را دیده ام و نمی دانم تا پایان وقت امروز چه اتفاقی خواهد افتاد.
سرمربی امید استقلال در پایان خاطرنشان کرد: تنها هدفم کمک به استقلال است تا این تیم بتواند با پیوستن یک مربی باتجربه به شرایط خوب بازگردد.

علیرضا منصوریان به کمیته اخلاق احضار شد

تصویر ندارد


سرمربی پیشین استقلال به دلیل اظهارات بعد از بازی با ذوب‌آهن، به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
علیرضا منصوریان پس از دیدار استقلال برابر ذوب‌آهن در نشست خبری به مدت ۹۰ دقیقه درباره مسائل مختلفی که مانع از نتیجه گیری استقلال در این فصل شد، صحبت کرد.
او همزمان با استعفا از هدایت استقلال، برخی از ارکان فدراسیون فوتبال مانند محمدرضا ساکت را به باد انتقاد گرفت و عنوان کرد که “از او نمی‌گذرد.”
اظهارات منصوریان بعد از بازی، منجر به احضار او از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شده و مربی استقلال باید به زودی در جلسه این کمیته حاضر شود.

“با هم” شعار جدید استقلالی‌ها برای فرار از بحران

تصویر ندارد


بازیکنان استقلال برای همدلی بیشتر شعار جدیدی را برای خودشان انتخاب کرده‌اند
تمرین دیروز (شنبه) استقلال در حالی به پایان رسید که بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال حلقه اتحاد زدند و با شعار “با هم،” برای موفقیت استقلال همدل شدند.
در تمرین امروز (یک‌شنبه) استقلالی‌ها هم این مساله همچنان ادامه داشت و ظاهرا استقلالی‌ها برای فرار از بحران موجود و اتحاد مجدد با هوادارانشان، شعار «با هم» را انتخاب کرده‌اند و حتی با تعیین هشتگ برای این مساله، به دنبال فراگیر کردن این روحیه بین هواداران خود هستند.


مسافرت

تصویر ندارد
به روز رسانی سایت فرهاد داودوندی
به امید خدا
طی یکی دو روز آینده 
و پس از بازگشت از مسافرت سایت به روز خواهد شد

موفقیت رضا کیامنش

تصویر ندارد
پرچم بروجرد در داوری فوتسال ایران بالاتر رفت

موفقیت دیگری از رضا کیامنش داور جوان بروجردی

کلاس بین المللی داوری پیشرفته فوتسال ««««کورس فیفا»»»»»،،،،،،
زیر نظر فیفا به مدت ۵روز در هتل المپیک با انجام تست بدنی ، ،،کتبی و ویدیو تست برگزار شد

 و رضا کیامنش داور جوان و محجوب بروجردی فوتسال ایران توانست با عبور از تست های ویژه ، گامی دیگر در موفقیت های پیاپی خود بردارد

 و یک قدم موثر دیگر برای حضور در عرصه داوری بین المللی فوتسال بردارد

گوگل یاهو!