شبهای محرمی بروجرد عکس ها از آقای سید میعاد مهدوی

تصویر ندارد

شبهای محرمی بروجرد

عکس ها از آقای سید میعاد مهدوی


جوابیه هیات فوتبال پیرامون عیادت از آقای مسعود تالشی به وبلاگ فرهاد ۹۰

تصویر ندارد
جوابیه هیات فوتبال پیرامون عیادت از

آقای مسعود تالشی به وبلاگ فرهاد ۹۰

مدیر محترم وبلاگ فرهاد ۹۰

پیرو درج مطلبی در آن وبلاگ وزین “” آقا مسعود طالشی و بلایی که به خیر گذشت“” که در آن از هیات فوتبال نیز نام برده شده است به استحضار می رساند:

یکی از فضایل اخلاقی کسوت و جوانمردی گذشت و فداکاری  به هم نوع خود و دلجویی از کسانی است که حتی اگر خدمتی هم به ورزش نکرده باشند جویا شویم و احساس هم دردی کنیم

وکوچک‌ترین کاری که رفقای هم دینی می توانند در همه رشته های ورزشی انجام بدهند اطلاع رسانی به مسئولین جهت شرکت و سرکشی در هر نوع مراسم شادی یا عیادت و یا  خدای نکرده عزا می باشد.

لذا هیت فوتبال تا لحظه مخابره خبر فوق، از مشکلی که برای آقای مسعود طالشی رخ داده است، بی اطلاع بوده و همانطوریکه در مراسم های گوناگون مربوط به پیشکسوتان نشان داده ایم حس انسان دوستانه، بیشتر از هر موضوعی برای ما اهمیت دارد.

لذا به زودی نسبت به سرکشی به این برادر عزیز اقدام  خواهیم نمود.

در خاتمه در این ایام محرم از حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و آقاامام حسین علیه السلام  برای همه مریضان آرزوی شفا داریم

روابط عمومی هیات فوتبال بروجرد


هیئت سینه زنی مکتب الزهرا(س) بروجرد

تصویر ندارد

 هیئت سینه زنی مکتب الزهرا(س) بروجرد

در منزل حاج آقا لطفی


توضیح مدیر فنی استقلال در مورد احتمال بازگشت شهباززاده

تصویر ندارد

فکر می‌کنم با مصاحبه‌ای که شهباززاده انجام داد، دیگر همه چیز به‌صورت کامل روشن است

در یک هفته اخیر شایعاتی در مورد بازگشت سجاد شهباززاده به استقلال مطرح شد و البته این بازیکن تأکید کرد که قصدی برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد و می‌خواهد در ترکیه بماند. 
بهتاش فریبا درباره اینکه آیا باشگاه استقلال اخیراً تمایل به بازگرداندن شهباززاده نشان داده است، گفت: فکر می‌کنم با مصاحبه‌ای که شهباززاده انجام داد، دیگر همه چیز به‌صورت کامل روشن است. در ضمن اخیراً بحثی در مورد بازگشت او به استقلال صورت نگرفته است. 
وی همچنین تصریح کرد: منصوریان قبل از دربی به این موضوع اشاره کرده که استقلال برای شهباززاده جای خالی دارد و او می‌تواند به تیمش برگردد. از آن زمان به بعد دیگر بحثی در مورد بازگشت شهباززاده مطرح نشد. البته مصاحبه این بازیکن همه چیز را به‌صورت کامل روشن می‌کند.

انصاری: برنامه‌ای برای جدایی از استقلال ندارم

تصویر ندارد

همیشه کار در استقلال سخت است و من روزی که به این تیم آمدم می‌دانستم که باید با بازیکنان خوب و با کیفیت رقابت کنم

جابر انصاری  گفت که اول فصل هم از قطر پیشنهاد داشت اما حالا تصمیم گرفته است که در استقلال بماند و برای جایگاهش تلاش کند. 

چطور شد که در دو بازی اخیر نیمکت‌نشین شدی؟
به هر حال هر بازیکنی ممکن است با این وضعیت مواجه شود و من هم هرگز اعتراض نمی‌کنم. علی آقای منصوریان  صلاح بازیکنان را به خوبی می‌داند و هرگز کاری نمی‌کند که به ضرر استقلال تمام شود. من هم با این موضوع مشکلی ندارم و فقط تلاشم را بیشتر می کنم که بتوانم جایگاهم را پس بگیرم. 

ولی تو یکی از آماده‌ترین بازیکنان پیش فصل استقلال بودی و به نظر می‌رسد با شروع فصل کمی افت کرده‌ای، این موضوع را قبول داری؟
واقعیتش را بخواهید اول فصل انتظارم از خودم بسیار بیشتر بود و فکر می‌کردم می‌توانم بهتر بازی کنم. الان هم از خودم راضی نیستم ولی به خوبی می‌دانم که هیچ چیز تمام نشده است و باید بیشتر تمرین و تلاش کنم تا بتوانم به روزهای خوبم در فصل گذشته و تعطیلات پیش فصل برگردم. 

در این روزها علی قربانی آماده است و به نظر می‌رسد کارت کمی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی سخت است. نظرت در این‌باره چیست؟
همیشه کار در استقلال سخت است و من روزی که به این تیم آمدم می‌دانستم که باید با بازیکنان خوب و با کیفیت رقابت کنم. طبیعی است که هیچ وقت بازی کردن در استقلال آسان نیست و من هم همانطور که گفتم ناامید نیستم و با تمام توان تمرین می‌کنم تا بتوانم جای ثابت خود را به دست بیاورم. 

در این روزها شایعاتی در مورد جدایی تو از استقلال و پیوستنت به ماشین‌سازی مطرح شده است. این درست است که قصد جدایی داری؟
اگر بنا به جدا شدن بود که من اول فصل هم از لیگ قطر پیشنهاد داشتم که فکر می‌کنم همه این موضوع را متوجه شدند اما دوست داشتم در استقلال بمانم. حالا هم چیزی تغییر نکرده است و چه پیشنهاد ماشین‌سازی درست باشد و چه نادرست من برنامه‌ای برای جدایی از استقلال ندارم. استقلال باشگاه بزرگی است و دوست دارم از فرصتی که به دست آمده نهایت استفاده را بکنم. 

پس تو به نیمکت‌نشینی در استقلال اعتراضی نداری، درست است؟
معنی حرف من این نیست که از نیمکت‌نشینی خوشحالم و بی‌تفاوت از این موضوع می‌گذرم اما می‌‌خواهم این را بگویم که اهل اعتراض نیستم. می‌دانم که باید بیشتر تلاش کنم و از این موضوع هم آگاهم که علی منصوریان بی‌دلیل بازیکنی را نیمکت‌نشین نمی‌کند. من هم با تمریناتی که انجام می‌دهم نظر مثبت ایشان را به دست می‌آورم. 

این روزها شائبه‌هایی در مورد پیشنهاد منصوریان از لیگ یک انگلیس به وجود آمده است. از نظر تو این پیشنهاد صحت دارد؟
راستش را بخواهید من این موضوع را نمی‌دانم اما چیزی که واضح است این است که اگر آقای منصوریان پیشنهاد هم داشته باشد به هیچ عنوان استقلال را در میانه فصل رها نخواهد کرد. آقای منصوریان استقلالی دو آتشه‌اند و مطمئنا پای تیم محبوبش خواهد ایستاد. 

و سوال آخر؛ برای شروع لیگ‌برتر و بازی با سیاه‌جامگان آماده هستید؟
خدا را شکر تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و بعد از 2 پیروزی برابر ملوان نوین و ذوب‌آهن از نظر روحیه هم شرایط خوبی داریم و آماده‌ایم تا با قدرت لیگ‌برتر را آغاز کنیم و ان‎شاءالله به صدرجدول برگردیم.

مراسم روز جهانی حضرت علی اصغر (ع) در بروجرد برگزار شد

تصویر ندارد

مراسم روز جهانی حضرت علی اصغر (ع)

در بروجرد برگزار شد

( قسمت اول)


گوگل یاهو!