روزنامه استقلال یکشنبه ۰۷ شهریور ۱۳۹۵

تصویر ندارد

مسی روی پرچم سوریه امضا زد/عکس

تصویر ندارد

به گزارش فوتبال نیوز۱۲۰-او پیراهن یکی از هواداران خود را که پرچم سوریه روی آن حک شده بود امضا کرد که این با واکنش های زیادی مواجه شد. بعضی نوشتند که امضا کردن پرچم سوریه توسط مسی بیانگر این است که او از حامیان بشار اسد است و با ماندن رئیس جمهور سوریه در راس قدرت موافق است اما بعضی هم نوشتند که مسی اصلا نمی دانست که آیا این پرچم سوریه است یا کشور دیگری.


نتایج هفته اول بوندسلیگا المان مشخص شد.

تصویر ندارد

به گزارش فوتبال نیوز۱۲۰-هفته اول لیگ برتر المان با دیدار بایرن مونیخ اغاز شد و در حال ادامه است.نتایج مسابقات انجام شده هفته اول لیگ برتر المان به شرح زیر است.

  وردربرمن0 – 6بایرن مونیخ
دارمشتات۰ – ۲کلن
شالکه۰ – ۱فرانکفورتاینگول
 اشتات1 – 1هامبورگ
  وولفسبورگ2 – 0آگزبورگ
  ماینتس1 – 2دورتموند
  بایرلورکوزن1 – 2مونشن گلادباخ
یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵
۱۸:۰۰ فرایبورگ-هرتابرلین
۲۰:۰۰ لایپزیگ-هافن هایم

اوبامیانگ: آماده رقابت با لواندوفسکی برای کسب بهترین گلزن بوندس لیگا هستم

تصویر ندارد
اوبامیانگ آماده رقابت با لواندوفسکی برای کسب بهترین گلزن بوندس لیگا هستم
به گزارش فوتبال نیوز۱۲۰-حس بسیار خوبی دارم. آماده رقابت با لواندوفسکی برای کسب بهترین گلزن بوندس لیگا هستم. اما من باید از هم تیمی هایم تشکر کنم. بازی در آب و هوای امروز آسان نبود اما با این وجود ما منسجم بودیم و فصل را با برد شروع کردیم. ما می توانیم راضی باشیم.

مارسلو: بازی در برنابئو مهم است چون هواداران پشت ما هستند

تصویر ندارد
مارسلو بازی در برنابئو مهم است چون هواداران پشت ما هستند

به گزارش فوتبال نیوز۱۲۰-سلتا همیشه بازی را سخت می کند. امروز هم فرقی نداشت اما صبور بودیم و پیروزی را کسب کردیم. بازی فوق العاده ای نبود اما به آرامی مطمئناً بهتر می شویم.این اولین بازی خانگی ما و یک بازی سخت بود، اما مهمترین چیز این است که سه امتیاز را کسب کردیم. بازی در برنابئو مهم است چون هواداران پشت ما هستند و امروز هم از این قاعده مستثنی نیست. آنها واقعاً خیلی به ما کمک کردند.


چک: این ۳ امتیاز برای ما بسیار ضروری بود.

تصویر ندارد
چک این ۳ امتیاز برای ما بسیار ضروری بود.

به گزارش فوتبال نیوز۱۲۰-در نیمه اول عملکرد درخشانی داشتیم، ۳ گل به ثمر رساندیم و می توانستیم گلهای بیشتری به ثمر برسانیم. در نیمه دوم، حریف با ۳ گل عقب بود و باید حمله می‌کرد، با هجوم همه جانبه آن‌ها موفق به بسته نگاه داشتن دروازه نشدیم. همه بازیکنان باید برای کسب پیروزی در همه دیدارها کمک کنند. هرچند که از اینکه موفق به بسته نکاه داشتن دروازه نشدم ناراحت هستم اما از بردی که کسب کردیم بسیار خوشحال هستم، در شرایط حساسی قرار داشتیم که این ۳ امتیاز برای ما بسیار ضروری بود.

هواداران آرسنال در دو دیدار ابتدایی توپچی‌ها که با نتایج نا مناسبی به پایان رسیده بود، خواستار اخراج آرسن ونگر از این تیم شده بودند، حال باید دید با این پیروزی، آیا در آینده باز هم شاهد اعتراضات علیه آرسن ونگر خواهیم بود یا خیر.


گوگل یاهو!