عذرخواهی یک استقلالی ازهواداران

تصویر ندارد

مدافع تیم استقلال از هواداران این باشگاه عذرخواهی کرد

میثم مجیدی پس از ناکامی استقلال در فتح جام حذفی در اینستاگرام خود نوشت:سخت است و تلخ…کاش دیروز همین موقع بود و هنوز فرصت داشتیم.کاش دو روز پیش بود که با کلی امید و آرزو پای به سرزمین آرزوها گذاشتیم…این چند ساعت خیلی سخت گذشت.از دیشب که بازی تمام شد خدا می داند بر تک تک اعضای تیم چه گذشت.از مربی تا بازیکن.حال هوادار را می دانم چون خودم سال هاست هوادارم.به عنوان کوچک ترین سرباز خانواده بزرگ آبی از هواداران میلیونی اش عذرخواهی می کنم.امید که فرصت جبران باشد.


برهانی: دیشب یک لحظه هم خوابم نبرده/می خواهند به زور خداحافظی ام دهند

تصویر ندارد

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: ۳۳ سال دارم و در اوج پختگی هستم اما عده ای می خواهند مرا خداحافظی بدهند
آرش برهانی ، درباره صحبت های اخیر مبنی بر خداحافظی اش از فوتبال اظهار داشت: اولا هرگز از طرف من بحث خداحافظی مطرح نشده است. من سال ها در این تیم حضور داشتم و تمام تلاشم را برای موفقیت استقلال انجام دادم. حالا گاهی اتفاقاتی هم افتاده است اما برخی دوستان می خواهند مرا خداحافظی دهند. همیشه گفته ام که دوست دارم با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم. روز اولی که به این تیم آمدم گفتم و حالا هم می گویم که می خواستم با این پیراهن فوتبال را کنار بگذارم ولی حالا نمی دانم چه اتفاقاتی خواهد افتاد.وی افزود: الان ۳۳ سال دارم و در اوج پختگی و تجربه هستم و باید از تجربه خودم استفاده کنم اما عده ای می خواهند به زور مرا مجبور به خداحافظی کنند. از سن ۲۹ سالگی این هجمه ها را به سمتم سرازیر کردند ولی قصد ادامه فوتبال دارم زیرا توانایی خودم را برای این کار همچنان بالا می بینم.برهانی در پاسخ به این سوال که اگر از استقلال جدا شود به کدام تیم خواهد رفت و آیا پیشنهادی به او شده است گفت: دوست ندارم درباره این مسایل فعلا صحبتی انجام دهم.مهاجم استقلال درباره توپی که دیروز در آخرین لحظات به او رسید و به گل تبدیل نشد خاطرنشان کرد: نظیر آن توپ را در گذشته به مدل های مختلف وارد دروازه حریفان کرده بودم. دیروز یک لحظه دو دل شدم که توپ را با سر بزنم و یا قیچی برگردان. یک لحظه هم تصور کردم که در منطقه آفساید قرار دارم. به هرحال اتفاقی بود که افتاد و من هم به دنبال بهانه نیستمبرهانی در پایان گفت: از دیروز که جام حذفی را از دست داده ایم بسیار بر من سخت گذشته است و تا الان هنوز نخوابیده ام

شکوفه های عزیز جشن الفبا بر شما مبارک!

تصویر ندارد

شکوفه های عزیز، جشن الفبا بر شما مبارک!

با سپاس از یکسال تلاش بی وفقه همکاران خوبمان در پایه اول

خانم خدمتی ، خانم تکریمی، خانم مشرفی  و خانم کرمی پور

بنقل از وبلاگ اندیشه سبز بروجرد

دبستان الله اکبر یک بروجرد


درسی که امید ابراهیمی به جوان‌های تیمش داد

تصویر ندارد

هافبک استقلال در بازی فینال جام حذفی روز ویژه ای را تجربه کرد
امید ابراهیمی در یکی از تمرینات هفته گذشته با تکل امین حاج محمدی با ضرب دیدگی و البته تورم در قوزک پا روبرو شد. هرچند ابراهیمی بعد از این اتفاق با مصدومیت جدی روبرو نشد اما در سراسر هفته با درد  و البته تورم ناشی از ضرب خوردگی تمرین کرد چراکه مصمم بود در فینال جام حذفی به استقلال کمک کند و با وجود این درد 120 دقیقه با اسپری و آمپول برای استقلال بازی کرد. در پایان بازی و زمانی که ابراهیمی برای تست دوپینگ آماده می شد همه دیدند که او به سختی روی پاهایش راه می رفت و بعد از این ماجرا این سوال به وجود می آید که چرا بعضی از بازیکنان استقلال که اتفاقا سن شان از امید ابراهیمی کمتر هم بود از فرصت بازی در فینال جام حذفی نهایت استفاده را نکردند و به نوعی تمام توان شان را برای این بازی نگذاشتند.این موضوعی بود که کادرفنی استقلال را هم در پایان بازی فینال جام حذفی حسابی ناراحت کرده بود وآنها این سوال را از خودشان می پرسیدند که چرا بعضی از بازیکنان جوان این تیم از فرصتی که نصیب شان شده بود به خوبی استفاده نکردند

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد: مصرف فرآورده های لبنی غیربهداشتی از عوامل اصلی شیوع تب مالت است

تصویر ندارد
رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد:
مصرف فرآورده های لبنی غیربهداشتی 
از عوامل اصلی شیوع تب مالت است

به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا

محسن صیرفی روز دوشنبه افزود: جمع شدن فضولات حیوانی در روستاها، کشتار و عرضه غیربهداشتی دام، نزدیک بودن محل زندگی انسان و دام، ناکافی بودن آگاهی مردم در خصوص بهداشت فردی و محیط و حمل و نقل دام از دیگر عوامل شیوع بیماری تب مالت می باشند.وی با تاکید بر معدوم سازی دام های آلوده به تب مالت و واکسینه کردن دام های سالم اظهار کرد: در فصل های بهار و تابستان احتمال ابتلا به بیماری تب مالت بالاست لذا رعایت نکات ایمنی برای کاهش این بیکاری ضروری است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد با بیان اینکه تب مالت از بیماری های مشترک انسان و دام است، افزود: در صورت واکسینه شدن به موقع دام ها هیچ خطری در زمینه آلودگی فرآورده های دامی وجود ندارد.وی با بیان اینکه تب مالت در بسیاری از کشورهای دنیا ریشه کن شده است، گفت: مراکز عرضه فرآورده های دامی در سطح شهر بروجرد به صورت مکرر توسط بازرسان بهداشت کنترل می شوند و هیچگونه مورد منفی در این مراکز دیده نشده است.

صیرفی افزود: انتظار می رود مردم به ویژه روستاییان نکات بهداشتی را هنگان جوشاندن شیر و تهیه پنیر و کره محلی رعایت کنند.وی گفت: میزان ابتلا به تب مالت از ابتدای امسال تاکنون در شهرستان بروجرد کمتر از انگشتان دست بوده است اما مردم باید در فصل های بهار و تابستان برای جلوگیری از شیوع این بیماری اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد از مردم خواست در مصرف لبنیات دقت بیشتری داشته باشند و محصولات پاستوریزه استفاده کنند.صیرفی اظهار کرد: افرادی که با دام سروکار دارند به ویژه روستاییان و عشایر باید از لوازم بهداشتی و حفاظتی استفاده کنند.وی به مردم توصیه کرد که از مصرف گوشت غیربهداشتی خودداری و گوشت مورد نیاز خود را از کشتارگاه های مجاز تهیه نمایند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد با بیان اینکه جوانان بیشتر به بیماری تب مالت مبتلا می شوند، گفت: ابتلا به تب مالت باعث ایجاد درد مفاصل، لرزش بدن، تعریق شبانه و عوارض دراز مدت مانند آسیب به سیستم عضلانی و استخوان ها می شود.وی افزود: به منظور ارتقای سطح آگاهی مردم از راه های انتقال بیماری تب مالت یک دوره بازآموزی برای کارکنان شبکه بهداشت و درمان برگزار شد تا دانسته های خود را به بهترین شکل ممکن به مردم منتقل کنند.

فرماندار بروجرد: حفظ و ترویج اندیشه های امام خمینی(ره) ضروری است

تصویر ندارد
فرماندار بروجرد:
حفظ و ترویج اندیشه های 
امام خمینی(ره) ضروری است

به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل ازایرنا

مسلم پورقاسمیان روز دوشنبه با تاکید بر همکاری و تعامل دستگاه‌ های اجرایی بروجرد برای برگزاری باشکوه آیین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) افزود: مسئولان باید زمینه حضور و مشارکت گسترده مردم را در این آیین فراهم کنند.وی اظهار کرد: 10 کمیته برای اعزام یکهزار و 150 تن از شهروندان بروجردی به مرقد مطهر امام خمینی(ره) در فرمانداری ویژه بروجرد تشکیل شده است.

فرماندار ویژه بروجرد ترویج فرهنگ مقاومت و آشنایی جوانان با افکار و اندیشه ‌های امام راحل را از مهمترین اهداف این سفر معنوی دانست و افزود: 25 دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران بروجردی به مرقد مطهر امام راحل در نظر گرفته شده است.وی گفت: علاوه بر اعزام کاروان زیارتی به حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) مراسم عزاداری عمومی نیز در بروجرد برگزار می شود.

گوگل یاهو!