آقای داود پهلوان و روز تامین اجتماعی

تصویر ندارد

آقای داود پهلوان گفت:

خدمات کتابخانه های عمومی بروجرد

به مناسبت روز تامین اجتماعی

داود پهلوان رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بروجرد ضمن عرض تبریک روز تامین اجتماعی به همه ی مدیران ، کارکنان ، بیمه شدگان و مستمری بگیران تحت پوشش آن اداره محترم گفت :

با عنایت به تفاهم نامه منعقد شده فی ما بین نهاد کتابخانه های عمومی کشور و سازمان تامین اجتماعی کشور و بمناسبت بزرگداشت این روز و تکریم همه عزیزان مذکور ، ثبت نام در کتابخانه های عمومی این شهرستان از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۸ تیر ماه جاری با تخفیف ۵۰% برای کارکنان و بیمه شدگان و عضویت رایگان برای مستمری بگیران ( از کار افتادگان و بازماندگان ) انجام می گیرد .

@@@@

سایت فرهاد ۹۰ نیز فرا رسیدن روز تامین اجتماعی را به جناب آقای سعادتی ریاست محترم این اداره در بروجرد و کارمندان محترم این اداره تبریک می گوید


بروجرد و بروجردی ها مقابل دوربین فرهاد ۹۰

تصویر ندارد

بروجرد و بروجردی ها مقابل دوربین فرهاد ۹۰


آروین معظمی گودرزی رکابزن تیم پیشگامان

تصویر ندارد

آروین معظمی گودرزی رکابزن تیم پیشگامان،

قهرمان مرحله سوم

تور بین المللی اندونزی شد

رکابزن پیشگامان، قهرمان مرحله سوم تور بین المللی اندونزی

آروین معظمی گودرزی رکابزن تیم دوچرخه سواری پیشگامان بر سکوی نخست مرحله سوم تور بین المللی فلورس اندونزی ایستاد.

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، آروین معظمی گودرزی رکابزن تیم دوچرخه سواری پیشگامان موفق شد در مرحله سوم تورنمت بین المللی فلورس اندونزی که به مسافت ۸۳ کیلومتر برگزار شد با فاصله زیاد از حریفان خود از خط پایان بگذرد و مقتدرانه بر روی سکوی نخست این مرحله از رقابتها بایستد و صاحب مدال طلا شود.

ادگار نوهالس نیتو از اسپانیا و دانیل وایت هاوس از انگلستان نیز در این مرحله صاحب عناوین دوم و سوم شدند. مرحله چهارم این رقابتها فردا به مسافت ۱۷۱ کیلومتر برگزار می گردد.

شایان ذکر است در حالیکه در روز نخست رکابزنان پیشگامان در جایگاه دوم تیمی قرار داشتند متاسفانه تمامی رکابزنان و کادر فنی تیم و البته چند تیم دیگر از جمله تیم صاحب پیراهن طلایی دچار مسمومیت شدید غذایی شدند و سه رکابزن تیم آقایان امیر کلاهدوز ، حمید بیک خورمیزی و رضا حسینی در بیمارستان بستری و از ادامه رقابتها باز ماندند. همچنین آروین گودرزی که امروز صاحب مدال طلا شد نیز دچار مسمومیت گردید که با همت و تعصب مثال زدنی در دور رقابتها باقی ماند و موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.
منبع خبرگزاری پیشگامان

@farhad90news


مهندس جواد کماسی فرماندار سابق بروجرد

تصویر ندارد

نامه مهندس جواد کماسی

فرماندار سابق بروجرد

 در رابطه با مرگ نابهنگام مریم میرزا خانی

بانوی ایرانی و نابغه ریاضی دنیا 

هنوز بسیاری از مردم بویژه مردم ایران با نام و چهره معصوم یك زن تشنه علم یعنی مریم میرزا خانی آشنا نشده بودند كه خبر مرگ نابهنگام او دنیا را تكان داد.بعد از انعكاس وسیع این خبر بسیاری از مردم دنیا و بیشتر مردم ایران كنجكاو شدند كه او را بشناسند. در مورد این دانشمند بزرگ چیزی كه تاسف دوستداران علم و فرهنگ را بر می انگیزد عمر كوتاه اوست.

خیلی ها از خود میپرسند چرا باید مردان و زنان سرنوشت ساز چون مریم میرزاخانی اینقدر زود از دنیا بروند و همه آرزو میكنند ای كاش او سالهای بیشتری زنده می ماند و به بشریت خدمت می كرد.

در طول تاریخ مردان و زنان بزرگی ظهور كرده اند كه عمر كوتاهی داشته اند مثل سهروردی یا ابوعلی سینا و بسیاری عمر طولانی داشته اند مثل أفلاطون یا در سالهای اخیر مثل برنارد شاو یا ماندلا و گاندی و دكتر حسابی.

این دردناك است كه دنیای پر از خشونت و بی رحمی ما انسانی با هوش و دانش سرشار و دارای روحی بزرگ و عاشق را از دست بدهد.

برای ما ایرانی ها جای تاسف مضاعف است كه این گنجینه های عظیم را حتی كشف نمیكنیم چه رسد كه وجود آنها را مغتنم بدانیم و زمینه رشد و شكوفایی آنها را فراهم كنیم.

سوگمندانه ما در سالهای اخیر استعداد عجیبی در سوختن فرصتها و فرار مغزها از خود بروز داده ایم. شاید فكر كنیم این همه دانشمند بالقوه كه هر روز از كشور عزیز ما كه در تاریخ به علم و فرهنگ شناخته میشود هجرت می كنند فقط به دنبال زندگی بهتر و خوشی بیشتر هستند كه البته این عیب نیست ولی در هر صورت بسیاری جوانان با استعداد ما بزرگترین هدفشان خروج از این كشور و رسیدن به جایی از این دنیاست كه قدر او را بشناسند و به او در شان یك انسان احترام بگذارند.

شاید بپرسید مگر در ایران احترام و قدر شناسی نیست ؟ پاسخ روشن است اگر هست این همه تلاش دانشمندان و دانشجویان نخبه برای رفتن به كشورهای دیگر بخصوص امریكا و اروپا برای چیست ؟

 ما با خود بد كردیم. باید بر گردیم و رفتارهای نزدیك به چهار دهه گذشته خود را باز نگری كنیم. ما با جوانان ، با دانشجویان ، با جامعه زنان خوب رفتار نكردیم. ما به بهانه های قرون وسطایی آنها رنجاندیم. ما غمگنامه بسیاری از این مردم آزاریها و استعداد سوزیها را بناحق بنام دین انجام دادیم.

ما بعضی از سرمایه های انسانی را بخاطر چیزهای كوچك و مضحك كتك زدیم. آستین كوتاه موی بلند ،لباس رنگی ، ما با هر اندیشه متفاوت با خودمان برخورد كردیم.

ما مردم سرزمینمان را از شادیهای معمول و آزادیهای مجاز محروم كردیم. این در حالیست كه مردم سلحشور ما در سالهای سخت جنگ ایستادند و جانانه از كشور و انقلابشان دفاع كردند. اما ما فقط به آن گروه از ملت توجه كردیم كه انگونه كه ما میخواهیم بودند.

و امروز جای تعجب نیست كه بر أساس آمارهای رسمی مقام اول دنیا را در فرار مغزها بخود اختصاص داده ایم.

ما نه بخاطر مرگ نابهنگام و غم انگیز مریم میرزاخانی بلكه به خاطر نادانی و فرصت سوزی و رنجانیدن فرزندانمان باید عزای عمومی اعلام كنیم. و در این مراسم بیندیشیم و تصمیم به جبران بگیریم شاید هنوز دیر نشده باشد.      

مهندس  جواد كماسی

 فرماندار سابق بروجرد


رابسون جان واریو به تیم پرتغالی پیوست +عکس

تصویر ندارد
رابسون جانواریو رابسون جان واریو به تیم پرتغالی پیوست +عکس

مدافع برزیلی فصل گذشته استقلال که صحبت های زیادی در مورد حضورش در این تیم بود، به تیمی در لیگ برتر پرتغال پیوست

رابسون جان واریو مدافع برزیلی فصل گذشته استقلال که در هفته های گذشته یکی از سوژه های جذاب نقل و انتقالاتی این باشگاه بود در مسیر بازگشت دوباره به تهران سر از پرتغال در آورد و به بوآویشتا پیوست تا فصل آتی را در اروپا به میدان برود.

بازیکن برزیلی که با باشگاه باهیا قرارداد داشت برای حضور قطعی در استقلال باید رقم هنگفتی به باشگاه برزیلی پرداخت می کرد که این مبلغ از توان استقلالی ها خارج بود از همین رو مقرر شد تا این بازیکن با رسیدن به روزهای پایانی قرارداد خود با باهیا به عنوان بازیکن ازاد به استقلال برگردد اما به یکباره میز او به سمت پرتغال تغییر کرد و به بوآویشتا پیوست.


عکس/ بهترین دوست جپاروف در استقلال

تصویر ندارد


سرور جپاروف در صفحه اینستاگرامش تصویری از خود همراه با مجتبی جباری منتشر کرد و او را به عنوان بهترین دوست خود نامید

گوگل یاهو!