کجائید ای شهیدان خدایی/شهیدان قهرمان ذبیح الله و شکرخدا عبدی

تصویر ندارد

کجائید ای شهیدان خدایی

شهیدان قهرمان ذبیح الله و شکرخدا عبدی

عکس پدر شهیدان قهرمان ذبیح الله و شکرخدا عبدی که امروز سالگرد شهادت فرزند قهرمانش ذبیح الله در عملیات والفجر مقدماتی  بود.

ولی هیچ پیام تسلیتی از هیچ کجا دریافت نکرد و فقط با خانواده بر سر مزار شهیدانش حاضر شد!


تبدیل زباله در بروجرد به باد هوا!

تصویر ندارد

تبدیل زباله در بروجرد به باد هوا!

خوشبختانه بروجرد اگر در زمینه شهری به مانند شهر های دور و بر، پیشرفت نکرده اما حداقل در زمینه علم نوین تبدیل زباله جامد به باد هوا! آنهم در وسط چهار راه حافظ بروجرد که اصلی ترین خیابان شهر می باشد به رشد قابل قبولی رسیده است!

در این شیوه مدرن افراد رهگذر و یا افراد ساکن در آن دور و برها وقتی از بوی زباله مانده در صحنه کلافه می شوند، با نثار یک عدد چوب کبریت، در کمتر از چند ثانیه مواد جامد و مایع و گاز و پلاستیک و ته مانده غذا و دمپایی پاره درون سطل زباله را به انرژی باد هوا!!! تبدیل می کنند!


تقدیر از استاد مرتضی ذاکر و رونمایی از کتاب گل کاسه اشکنک

تصویر ندارد

چهارشنبه ۲۰ بهمن/ تقدیر از استاد مرتضی ذاکر

و رونمایی از کتاب گل کاسه اشکنک

معرفی کتاب بروجردی گل کاسه اشکنک و تقدیر از استاد مرتضی ذاکر

 فردا چهارشنبه ۹۵/۱۱/۲۰ ساعت ۴ بعداز ظهر

کتابخانه شهیدصارمی

منتظر حضور سبزتان هستیم


حیدری:غیر از پرسپولیسی ها،تراکتوری ها هم برای استقلال آمدند

تصویر ندارد

حیدری:غیر از پرسپولیسی ها،تراکتوری ها هم برای استقلال آمدند
قبل از بازی به مهرشاد رهبر  گفته بودم که دوست دارم با گل من بازی را ببریم

خسرو حیدری پس از پیروزی استقلال مقابل السد اظهار داشت: فکر می کنم بعد از مدت ها ورزشگاه پر شد و یک صندلی خالی هم نمانده بود دست همه که آمده بودند درد نکند. فکر کنم غیر از پرسپولیسی ها تراکتوری ها هم آمده بودند.

وی افزود: جای استقلال دوسه سال بود در آسیا خالی بود.جوان های خوبی داریم. نورافکن یکی از پدیده هاست. انشاالله بتوانیم به مراحل بعدی راه پیدا کنیم و ستاره سوم را همانطور که مهدی رحمتی گفت بگیریم و من هم این ستاره را با پیراهن استقلال کسب کنم.
هافبک استقلال درباره موقعیت های زیادی که این تیم از دست داد بیان داشت: استفاده از جوان ها تبعات دارد. در وقت های اضافه اول و دوم می توانستیم ببریم. ولی  خوشحالم که در نهایت هواداران خوشحال به خانه رفتند.
وی درباره دیدار دربی گفت: کار ما سخت تر خواهد شد.ای کاش در ۹۰ دقیقه کار را تمام می کردیم ولی حالا که بازی را بردیم همه خستگی ها از تن مان در رفت.
حیدری درباره مصدومیت غفوری خاطرنشان کرد: ناراحت شدم که وریا اینطوری شد. امیدوارم که او بتواند به دربی برسد. او بازیکن بسیار خوبی است. 
وی درباره رویارویی با ژاوی اذعان داشت: فکر می کنم ژاوی همه کاره السد بود همه پاس ها به او  ختم می شد. در بخشی از بازی او را کنترل کردیم برای همه بازیکن ها افتخار بود که جلوی او بازی کردند. عده ای از ما در  جام  جهانی جلوی بازیکنان بزرگ بازی کرده بودیم اما بازیکنی چون نورافکن اینطور نبود.
حیدر ی درپایان درباره پنالتی آخری که به گل تبدیل کرد گفت: قبل از بازی به مهرشاد رهبر  گفته بودم که دوست دارم با گل من بازی را ببریم. خیلی سخت بود که پنالتی آخر را زدم. خداراشکر پنالتی آخر به من رسید و گل شد و شرمنده هواداران نشدیم.

چهره بمب نقل و انتقالات آبی ها پس از دیدار السد/عکس

تصویر ندارد

چهره بمب نقل و انتقالات آبی ها پس از دیدار السد/عکس
مهاجم سابق استقلال پیروزی آبی پوشان مقابل السد را تماشا کرد

سجاد شهباززاده که می توانست یکی از بازیکنان حاضر در میدان امشب مقابل السد باشد،از طریق تلویزیون دیدار آبی ها در برابر نماینده قطر را تماشا کرد.

وی در کنار دوستانش پیروزی تیم سابق خود را به تماشا نشست و این در حالی است که در پایان بازی خوشحال بود.
شهباززاده در ماههای گذشته به عنوان بمب نقل و انتقالاتی استقلال مطرح بود اما در نهایت راهی تراکتور شد و با مشکلاتی که بر سر راه تیم تبریزی به وجود آمد در این تیم هم نتوانست بازی کند.
با این وجود تلاش بازیکنان استقلال عدم پیوستن بازیکنانی نظیر:شهباززاده،تیموریان و جپاروف را چندان به چشم نیاورد.

واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا به پیروزی استقلال/عکس

تصویر ندارد

واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا به پیروزی استقلال/عکس
کنفدراسیون فوتبال آسیا از بازگشت استقلال به لیگ قهرمانان پس از سه سال خبر داد

اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از پیروزی استقلال مقابل السد در پیامی از بازگشت آبی ها به رقابت های لیگ قهرمانان پس از سه سال غیبت خبر داد.

استقلال امشب موفق شد با پیروزی مقابل السد به لیگ قهرمانان صعود کند.

استقلال


گوگل یاهو!