مسابقات دوبل جام وحدت

تصویر ندارد

مسابقات دوبل بدمینتون جام وحدت

به صورت دوحذفی باشرکت نوجوانان و جوانان وبزرگسالان

درقالب هشت تیم درسالن شهدا برگزارشد

که درپایان نتایج زیربدست امد

مقام اول:تیم هیات شهرستان. اقایان سیدمحسن موسوی و عمادسلمان

مقام دوم:تیم تندر   . اقایان مهدی نقوی و احسان مستقیمی

مقام سوم : تیم طالقانی . اقایان امیرعلی عظیمی و علی ایزدی


نقد ورزشی / بزودی بروجرد قطب وزنه برداری ایران خواهد شد

تصویر ندارد

شک نکنید

بزودی بروجرد قطب وزنه برداری ایران خواهد شد

فرهاد داودوندی- بروجرد:

به این اسامی توجه کنید: رضا بیرانوند دارنده ۳ مدال قهرمانی جهان و۳ مدال قهرمانی آسیا، کیهان ممیوند قهرمان لیگ وزنه برداری جوانان و دارنده مدال برنز سوم تیمی در آسیا، روح اله بیرانوند قهرمان نوجوانان کشئر در سال ۹۴ و ۹۵ ، کیومرث مقدسی قهرمان ۱۰ ساله کشور، حسین ساکی عضو تیم ملی نوجوانان در سال ۹۴ و ۹۵ ، علی بیرانوند قهرمان سال ۹۴، حسین بیرانوند قهرمان نوجوانان ایران در سال ۹۴ و ۹۵ ، عبداله بیرانوند بهترین و تکنیکی ترین وزنه بردار نونهال سال ۹۵ ایران.

به اسامی بالا چندین قهرمان دیگر در رده های مختلف سنی را باید اضافه کرد که با مربیگری استاد محمد تقی بیرانوند بصورت بسیار مرتب و با برنامه ریزی هیات وزنه برداری بروجرد و حمایت اداره ورزش و جوانان در حال کسب عناوین مختلف انفرادی و تیمی  در مسابقات رده های مختلف سنی وزنه برداری ایران می باشند.

با توجه به حجم گسترده پرورش قهرمانان وزنه برداری در بروجرد که با یک پشتوانه سازی قوی در جریان است، مطمئن هستیم که طی چند سال آینده از نام بروجرد  باید بعنوان قطب وزنه برداری ایران یاد کرد که تعداد بسیاری از وزنه برداران مطرح را به تیمهای ملی و باشگاهی ایران تقدیم خواهد کرد.

به هر حال امیدواریم کارخانه قهرمان سازی وزنه برداری بروجرد بتواند پشتوانه مستحکمی برای تیمهای ملی مان باشد و در آینده نزدیک شاهد قهرمانی وزنه برداران بروجردی در مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک باشیم.


منتظری استقلالی شد؟ / عکس

تصویر ندارد
عکس/منتظری استقلالی شد؟
مدافع ملی پوش ایرانی تیم الاهلی تصویری جالب در اینستاگرام منتسب به خود منتشر کرد

پژمان منتظری در صفحه اینستاگرام  خود پیراهن شماره 33 استقلال که به خودش تعلق دارد را منتشر کرد تا با این عکس پیامی ویژه را مبنی بر استقلالی شدنش به گوش هواداران این تیم برساند.
امروز نصرالله عبداللهی سرپرست تیم استقلال در گفت و گو با کاپ خبر داده بود که پژمان منتظری در آستانه عقد قرارداد با آبی هاست.
پژمان منتظری

هنرمندان بروجردی در یک روز کاملا فرهنگی در مقابل دوربین فرهاد ۹۰

تصویر ندارد

مطالبی که بزودی روی سایت قرار خواهد گرفت…

هنرمندان بروجردی در یک روز کاملا فرهنگی

 در مقابل دوربین فرهاد 90


جنگ جهانی در دروازه استقلال

تصویر ندارد
۲ دروازه بان تیم فوتبال استقلال به طور قطع در این روزها آماده ترین بازیکنان تیمشان هستند
نیمکت نشینی مهدی رحمتی در بازی با سپاهان، انگیزه حسینی را در درون دروازه آبی ها چند برابر کرده است و او در این روزها با آمادگی کامل در تمرینات شرکت می کند. او در این روزها هرکاری می کند که منصوریان را مجاب کند که در بازی های بعدی هم در درون استقلال قرار بگیرد.
اما مهدی رحمتی دقیقا در نقطه برعکس حسینی قرار دارد، او حالا باید ثابت کند دروازه بانی نمی تواند جایش را پر کند و به همین دلیل با انگیزه ای چند برابر تمریناتش را ادامه می دهد. هرچند در این روزها رحمتی رابطه خوبی با منصوریان و محمد خرمگاه ندارد اما به نظر نمی رسد این اختلاف حل نشدنی باشد و طبیعی است در این شرایط او باید برای اثبات توانایی هایش تلاش کند.
رحمتی در تمرین امروز استقلال آنقدر آماده بود که منصوریان را وادار به تشویق کرد و حالا به نظر سرمربی آبی ها هم به خوبی متوجه شده که برای کنار گذاشتن او باید بیشتر سبک و سنگین کند.

مهاجم استقلال رضایت نامه گرفت

تصویر ندارد
عکس/مهاجم استقلال رضایت نامه گرفت
مهاجم استقلال رسما از جمع آبی پوشان جدا شد
آرش افشین عصر امروز با حضور در باشگاه استقلال رضایت نامه اش را دریافت کرد.
وی بدین ترتیب نخستین خروجی استقلال در نیم فصل است.

گوگل یاهو!