رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سیاست ایران، سوریه و روسیه در مبارزه با تروریسم دائمی است

تصویر ندارد
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:
سیاست ایران، سوریه و روسیه 
در مبارزه با تروریسم دائمی است/استفاده ‌
آمریکا از فرصت آتش‌بس ‌برای‌ تجدید قوای‌ تروریست‌ها

به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت
علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره احتمال قطع تماس روسیه و آمریکا در خصوص سوریه، اظهار داشت: موضع‌گیری‌ها و عملکرد آمریکایی‌ها در سوریه نشان دهنده حمایت آشکار این کشور از گروه‌های تروریستی است.وی افزود: اقداماتی که دولت سوریه انجام می‌دهد به همراه سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران و روسیه در حمایت از این اقدامات، مقابله با گروه های تروریستی است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: آمریکا باید بداند این سیاست ها  دائمی و غیر قابل تغییر است.وی با بیان اینکه آتش بس وسیله آمریکا برای تجدید قوای تروریست ها در سوریه است، بیان کرد: این موضوع تجربه چند بار انجام شده است و در هر آتش بسی که صورت گرفته عملا گروه‌های تروریستی از آن سوء استفاده کرده اند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در آتش بس اخیر هم نیروهای آمریکایی در چند دقیقه نیروهای ارتش سوریه را بمباران نمودند، گفت: این موضوع نشان دهنده حمایت آشکار آمریکایی‌ها از گروه‌های تروریستی و مخالفت آن‌ها با نیروهای ضد تروریستی ارتش سوریه است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد عنوان کرد بازگشت به کار ۴۰ کارگر کارخانجات نساجی بروجرد

تصویر ندارد
رئیس اداره تعاون، کار و 
رفاه اجتماعی بروجرد عنوان کرد
بازگشت به کار ۴۰ کارگر کارخانجات 
نساجی بروجرد/ تعدیل تعداد بیشتری
از نیروهای کارخانجات نساجی بروجرد صحت ندارد

به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل ازفارس
کامران فرشید افزود: از مجموع ۴۸۳ کارگر تعدیل شده کارخانجات نساجی این شهرستان در فروردین ماه سال جاری در روزهای اخیر و بر اساس نیاز کارخانه ۴۰ نیرو به کار خود بازگشته‎اند.وی عنوان کرد: کارخانجات نساجی بروجرد به منظور بهسازی و خرید تجیهزات جدید نیازمند دریافت تسهیلات 50 میلیارد تومانی است که در صورت دریافت این تسهیلات همه نیروهای تعدیل شده به کار خود باز خواهند گشت.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد با اشاره به تلاش استاندار لرستان و نمایندگان این شهرستان به منظور تسریع در اعطاء تسهیلات ۵۰ میلیارد تومانی به کارخانجات نساجی ادامه داد: تسریع در پرداخت این تسهیلات در کنار تلاش مسؤولان ارشد استانی و شهرستانی نیازمند تأمین ضمانت‎های لازم بانکی از سوی کارفرما این کارخانه است.

فرشید بر ضرورت همکاری بیش از پیش بانک‎ها در اعطاء تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان بروجرد از جمله کارخانجات نساجی این شهرستان تأکید و خاطرنشان کرد: بخشی از روند اعطاء تسهیلات به کارخانجات نساجی این شهرستان از سوی بانک‎ها انجام شده است که با پیگیری‎های مسؤول ارشد استانی، مابقی روند کار نیز انجام می‎شود.
وی افزود: ایرادات و سختگیری‎های بانک‎ها و کوتاهی کارفرما کارخانجات نساجی بروجرد در تهیه وثیقه‎ها و ضمانت‎های لازم دلیل به طول انجامیدن 6 ماهه پرداخت تسهیلات 50 میلیارد تومانی به این کارخانجات است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد تصریح کرد: بانک‎های عامل این شهرستان باید برای بهبود فضای کسب و کار و بازگشت به کار نیروهای تعدیل شده کارخانه‎ها از جمله کارخانجات نساجی این شهرستان همکاری لازم را داشته باشند.وی با اشاره به پرداخت به موقع حقوق نیروهای کارخانجات نساجی بروجرد عنوان کرد: با توجه به ادامه تولید در این کارخانه مشکلی برای فروش تولیدات آن وجود ندارد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد تهدید کارفرمای کارخانجات نساجی این شهرستان در تعدیل تعداد دیگری از کارگران کارخانه را تنها یک شایعه خواند و خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۶۴۰ کارگر در این کارخانه فعالیت دارند و یکی از برنامه‎های اولویت‎دار این اداره حفظ نیروی کار واحدهای تولیدی و کارخانجات این شهرستان است.

هیات محبان اهل بیت (ع) شهرک اندیشه بروجرد / اولین هیات شهرک اندیشه با ۱۹ سال قدمت

تصویر ندارد

هیات محبان اهل بیت (ع) شهرک اندیشه بروجرد

 اولین هیات شهرک اندیشه با 19 سال قدمت

بقیه عکس ها در ادامه مطلب

بیش از ۳۴ عکس در ادامه مطلب


معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان : پایین بودن ثبت‌نام اینترنتی طرح سرشماری نفوس و مسکن در لرستان

تصویر ندارد
معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان :
پایین بودن ثبت‌نام اینترنتی طرح 
سرشماری نفوس و مسکن در لرستان


به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از مهر
معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان از پایین بودن ثبت نام اینترنتی طرح سرشماری نفوس و مسکن در این استان نسبت به میانگین کشوری خبر داد.
سید حسین نورالدینی ظهر سه شنبه در جلسه هم اندیشی اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ با بیان اینکه طرح سرشماری از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ هشتمین سرشماری کشوری است.وی با اشاره به اینکه طرح سرشماری بزرگترین رویداد ملی هر کشور است، گفت: سرشماری معمولا در مقاطع زمانی ۱۰ ساله و اخیرا در کشور ایران در مقاطع پنج ساله انجام می شود.

معاون آمار و اطلاعات برنامه و بودجه لرستان بیان داشت: آمار و اطلاعاتی که در این سرشماری جمع آوری می شود مبنای برنامه ریزی، تصمیم گیری و سیاست گذاری مدیران ارشد استان خواهد بود.نورالدینی با بیان اینکه طرح سرشماری آینه امروز  و چشم انداز فردا است، افزود: سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۹۵ به دو روش اینترنتی و حضوری انجام می شود.وی با تاکید بر اینکه مردم ثبت نام خود را ر طرح سرشماری نفوس و مسکن به روزهای آخر ثبت نام اینترنتی موکول نکنند، عنوان کرد: طی روزهای آخر ثبت نام اینترنتی در سایت مرکز آمار ایران ترافیک وجود دارد.

معاون آمار و اطلاعات برنامه و بودجه لرستان با بیان اینکه در استان لرستان تا ۱۲ مهر ماه ۱۸ هزار و ۴۸۸ خانوار به صورت اینترنتی در طرح سرشماری نفوس و مسکن ثبت نام کرده اند، افزود: ۳.۳ درصد خانوارهای استان لرستان در طرح سرشماری اینترنتی ثبت نام کرده اند این در حالی است که در کشور ثبت نام اینترنتی ۴.۶ درصد بوده است.

نورالدینی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان پلدختر در بحث ثبت نام اینترنتی در طرح سرشماری نفوس و مسکن با ۵.۱۲ درصد شهرستان اول استان است، تصریح کرد: خرم آباد با ۴.۴ درصد جایگاه دوم، شهرستان ازنا با ۳.۳ درصد جایگاه سوم، شهرستان رومشکان  با ۳.۶ درصد جایگاه چهارم، شهرستان ازنا با ۳.۳ درصد جایگاه پنجم، شهرستان سلسله با ۳.۲ درصد جایگاه ششم را دارد.

وی گفت: همچنین شهرستان الیگودرز با ۳.۱ درصد جایگاه هفتم در استان، شهرستان دورود با ۲.۷ درصد جایگاه هشتم، شهرستان کوهدشت با ۲.۷ درصد جایگاه نهم، شهرستان بروجرد با ۲.۵ درصد جایگاه دهم، شهرستان دلفان با ۲.۲۸ درصد جایگاه یازدهم و شهرستان دوره چگنی با ۱.۵۹ درصد جایگاه دوازدهم بحث ثبت نام اینترنتی طرح سرشماری نفوس و مسکن را دارد.

فرمانداربروجرد: پرونده مسکن مهر بروجرد هرچه سریعتر بسته شود

تصویر ندارد
فرمانداربروجرد: 
پرونده مسکن مهر بروجرد 
هرچه سریعتر بسته شود


به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا
معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه بروجرد با اظهار تاسف از تاخیر چند ساله در اجرای طرح مسکن مهر گفت: پرونده این طرح باید هرچه سریعتر در شهرستان بروجرد بسته شود.

علی کورانی فر رو سه شنبه در نشست شورای مسکن بروجرد در فرمانداری ویژه این شهرستان افزود: تاخیر چند ساله در اجرای این طرح مشکلاتی برای تعاونی ها و متقاضیان ایجاد کرده است.وی اظهار کرد: باید تکلیف پیاده روها، محوطه سازی، زمین ها و سایر مسایلی که باعث تاخیر چند ساله تکمیل این طرح شده است، روشن شود.

فرماندار ویژه بروجرد با تاکید بر لزوم تامین امنیت مسکن مهر این شهر توسط نیروی انتظامی افزود: شهرداری باید هر چه سریعتر نسبت به تحویل این طرح برای اجرای طرح های خدمات شهری و فضای سبز اقدام کند.

معاون اداره مسکن و شهرسازی بروجرد با ارایه گزارشی از پیشرفت فیزیکی طرح مسکن مهر این شهرستان گفت: از مجموع ۶هزار و ۴۲۴ واحد مسکن مهر در بروجرد تاکنون پنج هزار و ۶۰۰ واحد به متقاضیان تحویل داده شده است. احمد پارسا روند فعالیت چهار تعاونی توحید، توانا، هیات های مذهبی و آزادشهر را کند خواند و افزود: طرح مسکن مهر از نظر محوطه سازی ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.وی اظهار کرد: نقشه محوطه سازی مسکن مهر به شهرداری تحویل داده شد ولی شهرداری رقم بسیار بالا و غیرقابل مذاکره ای اعلام کرد که تامین آن امکانپذیر نبود و قرار شد مسکن و شهرسازی ادامه کار را دنبال کند.وی افزود: در بحث پیاده روسازی مشکل وجود دارد زیرا پیمانکار مدعی است که ساخت پیاده رو در نقشه وجود نداشته است.وی اضافه کرد: در بحث کاربری ها نیز زمین به ادارات برای اجرای طرح ها واگذار شده است ولی فقط آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان طرح های خود را آغاز کرده اند.

شهاب ممدوحی معاون عمران شهرداری بروجرد نیز در این نشست گفت: برای اجرای طرح های خدمات شهری مانند ایجاد فضای سبز، زیرسازی، آسفالت و دفع آبهای سطحی در مسکن مهر ۶۰ میلیارد ریال برآورد هزینه شده است.

در این نشست مشکلات مسکن مهر توحید بروجرد در خصوص تعیین تکلیف اعضای منصرف شده، اخذ آورده و سهم اعضا مورد بررسی قرار گرفت.

برنامه یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران

تصویر ندارد

 قرعه‌کشی مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی امروز (سه‌شنبه) 13 مهر95 ساعت 15 با حضور غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات، فریبرز محمودزاده مسئول مسابقات لیگ دسته اول، امیرحسین فتاحی مسئول مسابقات لیگ برتر و جام حذفی، حمیدرضا جاهد نماینده حراست و نماینده تیم‌های حاضر در این مرحله برگزار شد.

نتیجه قرعه کشی قرعه کشی در مرحله یک‌شانزدهم نهایی  به شرح زیر است:

۱٫ نفت مسجد سلیمان میزبان پدیده مشهد

۲٫ پیکان میزبان آلومینیوم اراک

۳٫ شهرداری تبریز میزبان شهرداری فومن

۴٫ نساجی مازندران میزبان نفت تهران

۵٫ اکسین البرز میزبان ذوب آهن اصفهان

۶٫ فولاد یزد میزبان فولاد خوزستان

۷٫ قشقایی شیراز میزبان آینده‌سازان برق شیراز

۸٫ ملوان بندرانزلی میزبان تراکتورسازی تبریز

کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد مرحله یک شانزدهم جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) در روزهای ۱۳ و ۱۴ آبان ماه برگزار می‌شود؛ البته باشگاه هایی که ملی پوش داشته باشند در صورتی که بخواهند با حضور ملی پوشان‌شان در جام حذفی به میدان بروند مسابقات آنها در این مرحله روز 10 آبان برگزار می‌شود.

مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال نیز در روزهای ۲۷ و ۲۸ آبان ماه سال ۹۵ برگزار می‌شود.


گوگل یاهو!