فرمانداربروجرد: پرونده مسکن مهر بروجرد هرچه سریعتر بسته شود

فرمانداربروجرد: 
پرونده مسکن مهر بروجرد 
هرچه سریعتر بسته شود


به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا

معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه بروجرد با اظهار تاسف از تاخیر چند ساله در اجرای طرح مسکن مهر گفت: پرونده این طرح باید هرچه سریعتر در شهرستان بروجرد بسته شود.

علی کورانی فر رو سه شنبه در نشست شورای مسکن بروجرد در فرمانداری ویژه این شهرستان افزود: تاخیر چند ساله در اجرای این طرح مشکلاتی برای تعاونی ها و متقاضیان ایجاد کرده است.وی اظهار کرد: باید تکلیف پیاده روها، محوطه سازی، زمین ها و سایر مسایلی که باعث تاخیر چند ساله تکمیل این طرح شده است، روشن شود.

فرماندار ویژه بروجرد با تاکید بر لزوم تامین امنیت مسکن مهر این شهر توسط نیروی انتظامی افزود: شهرداری باید هر چه سریعتر نسبت به تحویل این طرح برای اجرای طرح های خدمات شهری و فضای سبز اقدام کند.

معاون اداره مسکن و شهرسازی بروجرد با ارایه گزارشی از پیشرفت فیزیکی طرح مسکن مهر این شهرستان گفت: از مجموع ۶هزار و ۴۲۴ واحد مسکن مهر در بروجرد تاکنون پنج هزار و ۶۰۰ واحد به متقاضیان تحویل داده شده است. احمد پارسا روند فعالیت چهار تعاونی توحید، توانا، هیات های مذهبی و آزادشهر را کند خواند و افزود: طرح مسکن مهر از نظر محوطه سازی ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.وی اظهار کرد: نقشه محوطه سازی مسکن مهر به شهرداری تحویل داده شد ولی شهرداری رقم بسیار بالا و غیرقابل مذاکره ای اعلام کرد که تامین آن امکانپذیر نبود و قرار شد مسکن و شهرسازی ادامه کار را دنبال کند.وی افزود: در بحث پیاده روسازی مشکل وجود دارد زیرا پیمانکار مدعی است که ساخت پیاده رو در نقشه وجود نداشته است.وی اضافه کرد: در بحث کاربری ها نیز زمین به ادارات برای اجرای طرح ها واگذار شده است ولی فقط آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان طرح های خود را آغاز کرده اند.

شهاب ممدوحی معاون عمران شهرداری بروجرد نیز در این نشست گفت: برای اجرای طرح های خدمات شهری مانند ایجاد فضای سبز، زیرسازی، آسفالت و دفع آبهای سطحی در مسکن مهر ۶۰ میلیارد ریال برآورد هزینه شده است.

در این نشست مشکلات مسکن مهر توحید بروجرد در خصوص تعیین تکلیف اعضای منصرف شده، اخذ آورده و سهم اعضا مورد بررسی قرار گرفت.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!