متولی این “پروژه عظیم شهری” چه کسی است؟

متولی این “پروژه عظیم شهری” چه کسی است؟

فرهاد داودوندی- بروجرد:

ببخشید، شرمنده، عذر خواهی می کنیم از اینکه می خواهیم بپرسیم چرا وسط خیابان سید مصطفی جلوی بیمارستان امام(ره)  دو سه ماه است آسفالتش کنده شده و بصورت مخروبه باقی مانده است؟!

از آنجایی که در بروجرد میز ریاست ارث پدری خیلی ها است و اصلا ما شهروندان جرات نداریم به هیچ “رئیس کم کاری” بگوئیم بالای چشمت ابروست!

لذا بازهم با عذر خواهی مجدد، اگر دلخور سلامتی ما نمی شوند، از حضور مسوولین محترم شهری که با درایت شان شهر را شخم زده اند! سوال می کنیم، اصلا چه اتفاقی قرار است وسط خیابان سید مصطفی روبروی بیمارستان  رخ بدهد که  دو سه متر زمین،  دو سه ماه است پروژه اش نیمه تمام مانده است؟!

البته از آنجایی که چندین سال است در بروجرد هیچ پروژه بزرگی افتتاح نشده و فقط خدا قبول کند،  سال قبل پروژه رویایی افتتاح دستگاه خودپرداز در یکی از روستاهای بروجرد باعث شور و شعف همه شهروندان شد!

 لذا اگر قرار است پروژه وسط خیابان سید مصطفی روبروی بیمارستان را هم ” لفت ” بدهند تا بعدا به یک مناسبتی با حضور روسای شهری و استانی افتتاح بشود، بد نیست ما را هم در جریان بگذارند که  از حالا به فکر خرید گوسفند برای قربانی کردن این پروژه بزرگ در زمان افتتاحش باشیم! والسلام!


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!