“دیدار با یاران ورزش” بروجرد و دیدار با جناب آقای استاد محمد حدادی


پرچم بروجرد در مرام پهلوانی بالاتر رفت


“دیدار با یاران ورزش” بروجرد 


 و دیدار با جناب آقای استاد محمد حدادی

شاعر و پیشکسوت خوش نام ورزش بروجرد


فرهاد داودوندی- بروجرد:

ششمین دیدار گروه” دیدار با یاران ورزش بروجرد” در سال ۱۳۹۵ با جناب آقای استاد محمد حدادی شاعر، ادیب و از پیشکسوتان خوش نام ورزش بروجرد انجام گرفت.

آسمان پرستاره علم و ادب و ورزش بروجرد به بزرگانی به مانند استاد محمد حدادی می بالد، بزرگ مردانی که  با حضور موثر خود در زمبنه های مختلف ورزشی و ادبی و اجتماعی، تاریخ پر افتخار بروجرد را برای انتقال به نسل های بعدی مکتوب نموده اند.

استاد محمد حدادی به واقع برای پیشکسوتان ورزش بروجرد چهره دوست داشتنی است.

دیدار گروه” دیدار با یاران ورزش بروجرد” با این شاعر و پیشکسوت خوش نام ورزش بروجرد فرصت بسیار خوبی را فراهم نمود که همه مردم بروجرد در اینده بسیار نزدیک از تجربیات و معلومات استاد محمد حدادی که اینک همه مکتوب شده بهره ببرند.

اشعار، نوشته ها، تاریخ نگاری، عکس های منحصر بفرد و خاطرات قدیم استاد محمد حدادی بزودی در سایت فرهاد ۹۰ برای استفاده عموم علاقمندان قرار خواهد گرفت.

به هر حال حضور پیشکسوتان ورزش بروجرد در گروه” دیدار با یاران ورزش بروجرد” در دیدار با استاد حدادی که با زحمات استاد ناصر پور فراهم شد شب بیاد ماندنی را فراهم نمود.

صمیمانه برای تمامی ستاره های پیشکسوت و درخشان آسمان بروجرد در تمامی زمینه های علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و … آرزوی موفقیت داریم و بسیار خوشحالیم که جامعه ورزش بروجرد بزرگان خوش نامی به مانند استاد محمد حدادی دارد.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!