جناب آقای دکتر “کسری کبیری” پزشک فوق تخصص شیمی درمانی به بروجرد خوش آمدی


نمی گذاریم این دکتر فوق تخصص شیمی درمانی

از بروجرد برود

جناب آقای دکتر “کسری کبیری”

پزشک فوق تخصص شیمی درمانی

 به بروجرد خوش آمدی

از تخصص دکتر “کسری کبیری” در تمامی ایران

حدود ۲۰۰ پزشک فوق تخصص وجود دارد


فرهاد داودوندی- بروجرد:

وقتی شنیدم پزشک فوق تخصصی که می تواند در زمینه های بسیاری کمک رسان بیماران مبتلا به سرطان و بخصوص شیمی درمانی باشد به شهرمان بروجرد آمده سر از پا نشناختم و برای عرض ادب و خوش آمد گویی سری به مطب ایشان زدم.

در این دیدار که با محبت دوست بسیار عزیزم آقای حاج ناصر تیزهوش میسر گردید، دکتر “کسری کبیری” را پزشکی مردمی دیدم که مطمئنا می تواند مشکلات بسیاری از دوش بیماران و بخصوص خانواده هایی که بیماران سرطانی دارند بردارد.

دکتر “کسری کبیری” متولد تهران است و با اینکه شرایط حضور در شهرهای بزرگتر را داشته و دارد، اما خدا را شکر به خاطر تعلق خاطر خانواده محترمش به بروجرد، این شهر را برگزیده که در کنار زندگی در این شهر زیبا به مردم فهیم بروجرد نیز خدمت کند.

بد نیست بدانیم روزانه صد ها بیمار سرطانی از بروجرد به همراه افراد خانواده برای ادامه درمان راهی شهرهای دیگر می شوند که علاوه بر تحمل رنج سفر به شهرهای دیگر هزینه های بسیاری را نیز متحمل می گردند، اما خوشبختانه اینک با آمدن دکتر کبیری به بروجرد بسیاری از مشکلات بیماران مبتلا به سرطان در بروجرد رفع خواهد شد.

طی چند روز آینده از دکتر “کسری کبیری” بیشتر خواهم نوشت اما لازم است ما بروجردی ها  حضور اینگونه پزشکان فوق تخصص را که برای خدمت به شهرمان آمده اند را گرامی بداریم و بیماران مبتلا به سرطان را که احتیاج به شیمی درمانی دارند را به این پزشک فوق تخصص معرفی نمائیم.

صمیمانه برای دکتر “کسری کبیری” و خانواده محترمش که بروجرد را برای خدمت به هموطنان شان برگزیده اند آرزوی موفقیت روز افزون داریم.

لطفا برای آگاهی همشهریان مان از حضور دکتر “کسری کبیری” فوق تخصص خون و سرطان ، شیمی درمانی و درمان های نوین سرطان های زنان، خون و ….. این مطلب را به اطلاع دیگر شهروندان بروجردی برسانیم که در جریان قرار بگیرند که چنین پزشک حاذقی برای درمان بیماران سرطانی در مراکز ” ام. آر. آی خیابان شهدا، مرکز بیماران خاص و بیمارستانهای بروجرد” حضور دارد. 


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!