برای انتخاب شورای شهر بعدی به “لیست” رای بدهیم


برای انتخاب شورای شهر بعدی

 به “لیست” رای بدهیم


فرهاد داودوندی- بروجرد:

یکبار و برای همیشه باید برای انتخاب اعضاء شورای شهر بطور یکپارچه پای صندوق ها رفته و افرادی را انتخاب کنیم که بروجرد برای شان پله ترقی نباشد.

این بار قصدمان باید این باشد که از کاندیداهای احتمالی برای حرف هایی که در کوران رقابت ها خواهند زد  تضمین بگیریم که بعد از انتخاب شدن شان سخنان خود را حاشا نکنند.

این بار هر حرفی را از هر کاندیدایی بشنویم در حافظه مان ثبت خواهیم کرد و بعد از انتخاب شدن به شدت پیگیر خواهیم شد که به حرف شان برای رشد بروجرد عمل کنند.

این دفعه به کسانی رای خواهیم داد که دل و جرات داشته باشند، سر نترسی داشته باشند، شب و روز برای بروجرد وقت بگذارند.

این بار صرفا بخاطر دوست و رفیقی و فامیل بازی به هیچکس رای نخواهیم داد.

این بار مهر رایی را در شناسنامه های مان ثبت خواهیم کرد که برایش ارزش قائل بشویم، صرفا بخاطر احساسات رای نخواهیم داد، این بار ………….

 این بار با دستان خود بهترین ها را به شورای شهر خواهیم فرستاد. افرادی که خادم بروجردی ها باشند و عاشق بروجرد.

این بار سعی خواهیم کرد به دور از هر گونه سلائق سیاسی و شخصی، ما نیز به مانند هموطنان دیگرمان در شهرهای بزرگ، به “لیست” رای بدهیم.

 برای اولین بار در تاریخ بروجرد با در دست داشتن “لیست” کاندیداهای دلسوز بروجرد، سعی در یکدست و کار آمد نمودن شورای شهر بعدی خواهیم نمود.

این بار ” لیست ” برایمان مهمتر از دوست و رفیق بازی و فامیل بازی خواهد بود.

 ناقوس شمارش معکوس برای پایان دوره شورای شهر فعلی و  انتخاب شورای شهر بعدی مدتهاست به صدا در آمده، بروجرد بالاخره  باید بهترین و کار آمد ترین شورای شهر حتی در سطح کشور را تجربه کند.

چه بهتر که از انتخابات شورای شهر دور پنجم  استارت این انتخاب اصولی و منطقی در بروجرد با رای دادن به “لیست” های متخصص و متعهد زده شود. والسلام .


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!