خبر خوش دو ملی‌پوش استقلال به منصوریان

تصویر ندارد

وریا غفوری و امید ابراهیمی با آمادگی کامل به اردوی آبی ها برگشته اند. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از همان روزی که امید ابراهیمی و وریا غفوری به اردوی تیم ملی رفتند منصوریان سرمربی استقلال امیدوار بود با آمادگی به اردوی آبی ها برگردند. این اتفاق هم رخ داده است و با فشار خوب تمرینات کی روش در تمرینات تیم ملی، این دو بازیکن کاملا آماده برگشته اند. هم وریا و هم امید در صحبت هایی که با منصوریان داشتند از آمادگی بالای خود گفته اند. این خبر خوبی برای کادر فنی آبی ها به حساب می آید. وریا در ۴ هفته اول لیگ برتر عملکرد خوبی در استقلال نداشت و در هر ۴ مسابقه نتوانست انتظارات را برآورده کند. امید هم هر چند عملکرد بهتری داشت ولی نسبت به فصل قبل خود، آنقدرها آماده نبود ولی به گفته خودش حالا در شرایط خوبی قرار دارد.


تغییرات ساختار تدافعی استقلال با پادوانی

تصویر ندارد

قطعی شدن حضور مدافع برزیلی سابق سپاهان در جمع استقلالی ها باعث شد تا تغییراتی در ساختار تدافعی این تیم در ادامه فصل رقم بخورد.


به گزارش “ورزش‌سه”،  علیرضا منصوریان سرانجام به هدفی که از مدت ها قبل داشت رسید و لئوناردو پادووانی را به خدمت گرفت تا این مدافع برزیلی جای خالی محمدحسین کنعانی زادگان را پر کند. بازیکنی که در سال اول حضور این مربی در نفت با او کار کرده بود و به خوبی از تفکرات تاکتیکی این مربی اطلاع داشت.

با پیوستن قطعی پادوو و قرار گرفتن این بازیکن در کنار رابسون و مگویان حالا استقلال صاحب سه مدافع میانی شده است که هر سه مدعی حضور در ترکیب اصلی هستند.منصوریان هم برای این که بتواند از هر سه نفر آنها در ترکیب اصلی سود ببرد چاره ای نداشت جز این که دو پلان جدید تدافعی برای تیمش تدوین کند .

در پلان A سرمربی استقلال تصمیم دارد از هر سه نفر آنها در دفاع چهارنفره به صورت هم زمان در ترکیب اصلی سود ببرد به این شکل که مگویان از این به بعد باید در جایی غیر از قلب خط دفاع و در دفاع چپ بازی کند. منصوریان تصمیم گرفته بدون تغییر آرایش تیمش، زنجیره دفاعی استقلال را به یونیت ۱+۳ نفره تبدیل کند. در این چیدمان، رابسون و پادوانی دو مدافع میانی هستند و مگویان به سمت چپ می رود درست مثل بازی با استقلال خوزستان تا دفاع راست استقلال برای حضور کامل در حملات آزاد باشد فرقی هم ندارد این بازیکن، وریا غفوری باشد یا خسرو حیدری.در این نوع بازی، سنگین ترین وظیفه برعهده مدافع چپ است یعنی هرایر مگویان. او هم باید روی خط طولی به جلو و عقب برود و هم حواسش جمع باشد وقتی مدافع راست جلو می رود، با شیفت کردن به مرکز نقش یک مدافع استاپر را ایفا کند.

اما پلان B منصوریان هم جالب توجه است چون در این پلان استقلال بار دیگر به سیستم 2-5-3 باز می گردد البته نه به شکل سنتی بلکه به روش مدرنیته آن. پادووانی، رابسون و مگویان که خصوصیاتی مشابه هم دارند در این روش سه مدافع میانی خواهند بود که روی یک خط قرار گرفته و بال های کناری آنها وریا غفوری یا خسرو حیدری در راست و یعقوب کریمی یا امید نورافکن در چپ آنها را همراهی خواهند کرد. سرمربی استقلال در این پلان امیدوار است سه مدافع مرکزی اش بتوانند همچون مدافعان تیم هایی مثل یوونتوس از عهده وظایف خود برآمده و دژ دفاعی مستحکم تری را برای استقلال در ادامه لیگ ترسیم کنند.

با توجه به این که استقلال دو بازی حساس برابر ماشین سازی و پرسپولیس در دربی پایتخت پیش رو دارد باید منتظر ماند و دید منصوریان از کدام پلان در نظر گرفته شده برای ساختار تدافعی اش سود خواهد برد.


عروسک نماد المپیک ریو هدیه آقای آروین معظمی گودرزی قهرمان بروجردی دوچرخه سواری به سایت فرهاد ۹۰

تصویر ندارد

 عروسک نماد المپیک ریو

هدیه آقای آروین معظمی گودرزی

 قهرمان بروجردی دوچرخه سواری

به سایت فرهاد ۹۰

فرهاد داودوندی- بروجرد:

امروز اتفاق بسیار جالبی برایم رخ داد.

آقای آروین معظمی گودرزی قهرمان بروجردی دوچرخه سواری ایران و آسیا و عضو تیم ملی ایران در المپیک ریو برزیل پس از بازگشت از المپیک یک عدد عروسک نماد این مسابقات که به ” تام ” مشهور است را برایم هدیه آورد.

از دیدن این هدیه بسیار خوشحال شدم، خوشحالی غیر قابل وصف.

یک قهرمان با اخلاق در آنطرف دنیا و در موقع حضور در یک مسابقه بسیار مهم به نام المپیک  به فکر یک ورزشی نویس همشهری اش باشد، اصلا برای خود من هم قابل وصف نیست.

 به هر حال لازم است در همین جا از این قهرمان جوان و بسیار با اخلاق یک تشکر ویژه داشته باشم.

ضمنا همانطور که در بالا اشاره کردم واقعا از دیدن این هدیه بسیار لذت بردم در حدی که خوشحالی ام را نمی توانم پنهان کنم.

 لذا برای اینکه این شادی مضاعف شود و دیگران نیز در این شادی من سهیم شوند، جدای از اینکه این هدیه برای من از لحاظ معنوی بسیار بسیار گرانقیمت و ارزشمند است، اما مبلغی به عنوان معادل ریالی و به نیابت از طرف آقا آروین معظمی عزیز، صرف هدیه به نیازمندان و کارهای عام المنفعه خواهم کرد تا در  شادی که نصیب من شده، دیگران نیز سهیم شوند.

صمیمانه برای دوست بسیار عزیزم قهرمان دوچرخه سواری ایران، آقای آروین معظمی گودرزی آرزوی موفقیت روز افزون دارم و امیدوارم تا سالیان سال شاهد افتخار آفرینی این ورزشکار با اخلاق بروجردی برای کشور عزیزمان در میادین بین المللی باشیم. 


سالروز شهادت امام محمد باقر ( علیه السلام ) تسلیت باد

تصویر ندارد
هفتم ماه ذی الحجه مصادف است با سالروز 

شهادت پنجمین اختر تابناک آسمان ولایت

 حضرت امام محمد باقر (( علیه السلام )) 

شهادت این بزرگوار را به تمامی ارادتمندان 

خاندان اهل بیت عصمت و طهارت تسلیت می گوییم .

امام باقر علیه السلام :

«إِنَّما یُداقُّ اللّهُ الْعِبادَ فِى الْحِسابِ یَوْمَ الْقِیمَةِ

 عَلى قَدْرِ ما آتاهُمْ مِنَ الْعُقُولِ فِى الدُّنْیا.»:

خداوند در روز قیامت در حساب بندگانش، به اندازه 

عقلى که در دنیا به آنها داده است، دقّت و باریک بینى مى کند.

حضور نیکبخت در تمرین استقلال

تصویر ندارد

بازیکن پیشین آبی ها در تمرین استقلال حضور یافت
به گزارش کاپ،علیرضا واحدی نیکبخت  با حضور در زمین شماره 2 آزادی تماشاگر تمرین آبی ها شد.
وی برخورد گرمی با کادر فنی و بازیکنان استقلال داشت.

پیغام مخصوص کی‌روش برای کاپیتان دوم استقلال

تصویر ندارد

بازی تیم ملی با ازبکستان و کره‌جنوبی در پیش است. چشم به‌هم بزنید، دو هفته دیگر هم می‌گذرد و تیم ملی اردوی خود را آغاز می‌کند
ایران از اول مهرماه استارت خود را برای دو بازی حساس با ازبکستان و کره‌جنوبی می‌زند. این دو بازی بسیار حیاتی هستند و کی‌روش می‌گوید فوتبال ایران باید از تمام داشته‌ها و به ویژه باتجربه‌هایش در آن‌ها استفاده کند. 
با توجه به عملکردی که جهانبخش در پست وینگر راست و در دیدار با چین داشت، احتمال بازگشت خسرو حیدری به تیم ملی قوت بیشتری گرفت. گویا کی‌روش هم به این بازیکن پیغام 
داده که به بازیکن باتجربه‌ای مثل او در دیدار با کره‌جنوبی نیاز دارد. در صورتی که کی‌روش، خسرو را دعوت کند به این منزله است که هنوز روی او حساب می‌کند ولی در صورتی که این بازیکن را در لیست قرار ندهد به احتمال فراوان دیگر از او استفاده نخواهد کرد. 
خسرو در ۴ هفته اول لیگ عملکرد بدی در استقلال نداشت و در تعطیلات هم تلاش کرده آماده‌تر شود. اگر او بتواند عملکرد گذشته خود را تکرار کند و آسیب هم نبیند، احتمال بازگشتش به تیم ملی بسیار زیاد خواهد بود. 
جهانبخش در دو بازی با قطر و چین نشان داد در ارسال‌ها ضعف زیادی دارد و حیدری می‌تواند با حضور در ترکیب ایران، چنین مشکلی را حل کند.

گوگل یاهو!