خانم الهام رحمتی “مربی و داور ” فعال کاراته بروجرد


خانم الهام رحمتی

“مربی و داور ” فعال کاراته بروجرد

آغاز هفته کاراته بروجرد

۱۴ الی ۲۰ دی ۱۳۹۸

اینجانب” الهام رحمتی” متولد ۶۹/۸/۵ شهرستان بروجرد مربی و داور رسمی فدراسیون کاراته از سال۱۳۸۳ فعالیت خود را به عنوان هنرجو در رشته ی رزمی کاراته سبک شوتوکان   wskf زیر نظر استاد زینب علامراد آغاز نموده و موفق به کسب  عنوان های قهرمانی درسطح شهرستانی ؛استانی ؛کشوری درچندین سال متفاوت گردیده ام.

 از سال ۱۳۹۳با شرکت در کلاس های پیشرفته مربیگری و داوری فدراسیون کاراته، وارد دنیای مربیگری و داوری دربخش کاتا و کومیته کاراته شده ام و همچنین موفق به دریافت گواهینامه مربیگری فنی تخصصی از اساتید جهانی از جمله استاد کاسویا بنیانگذار شوتوکان wskf جهان و استاد مدنی از آمریکا شده ام.

 همزمان با فعالیت در مربیگری و داوری تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته حسابداری در مقطع کارشناسی ادامه داده و در حال حاضر دانشجوی مقطع ارشدحسابداری نیز می باشم.

سوابق اجرایی و مربیگری:

عضوکمیته روابط عمومی بانوان بروجرد۹۶
مسئول تربیت بدنی حوزه خواهران صدیقه کبری(س) ناحیه سپاه بروجرد ۹۷ و۹۸
مربی سالن زاگرس
مربی سالن ۱۷شهریور
مربی پایگاه فدک

کسب مدال های رنگارنگ در مسابقات شهری؛استانی؛ کشوری  وبین المللی توسط هنرجویان اینجانب کسب ۹مدال بین المللی  دررده های سنی های مختلف اینجانب تمام تلاش خود را می کنم که هرچه بیشتردر داوری ومربیگری پیشرفت کرده و انشالله که بتوانم شاگردانم را برای حضور در مسابقات مهم آماده کنم

و در خاتمه جا دارد از استاد و پدر و مادر دلسوز و مهربانم بابت زحمات فراوان شان که در این زمینه مشوق و حامی من بودند تشکر و قدردانی کنم .اوس


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!